Aihe: Rastapäät
1 2 3 4 5 623 24 25 26 27
Twist
27.12.2004 17:36:12 (muokattu 27.12.2004 17:36:30)
Mä taas satun urheilee aika paljon... mutta en kyllä pipoa käytä... koska en löydä sellaista pipoa mikä päähän mahtuisi ja edes olisi mieluisen näkoinen. Mutta kyllä ilman pipoa oon pärjänny eikä toi hien kuivaaminen päänahkaan aiheuta sen isompia raaputus operaatioita.
"I didn't see the show, but i know it was good!"
Karlsson
28.12.2004 09:45:05
Ja se kuivaus on hirveä operaatio. Kestää. Kun tuonne pakkaseen ei kannata märällä letillä kauheasti lähteä hillumaan.

Niimut kato sittehä ne kirput ynnä muuta pöntiäiset kualee päästä.
Sam other menee musaliikkeeseen kattoon passoja. Myyjä näyttää kondraa ja poistuu hetkeks. Sit tulee takas ja ihmettelee: "mitä itua sä nyt teet". Sam istuu päällä ja ihmettelee: "missäs ne perunat on?" -Jussiohman
Varaani
28.12.2004 10:26:13
Niimut kato sittehä ne kirput ynnä muuta pöntiäiset kualee päästä.

Ja säästää rahaa kon ei tartte polttaa pilveäkään aivosoluja tappaekseen.
Karlsson
28.12.2004 10:33:23
Ja säästää rahaa kon ei tartte polttaa pilveäkään aivosoluja tappaekseen.

Kukas siitä ny maksaa?
Sam other menee musaliikkeeseen kattoon passoja. Myyjä näyttää kondraa ja poistuu hetkeks. Sit tulee takas ja ihmettelee: "mitä itua sä nyt teet". Sam istuu päällä ja ihmettelee: "missäs ne perunat on?" -Jussiohman
Karlsson
28.12.2004 11:10:40
Siis ne ketkä ei ihte osaa kasvattaa. Tiätty

Ihan huonot siis!
Musahullu
28.12.2004 14:14:50
mä aattelin ottaa rastat, mut kelasin, et kun mun hiukset kasvaaa niin sotkeutuuks neki siihen takkuun, vai kasvaaks ne sillain suorana niitten rastojen vieres? Entä jos mä haluunki ne pois, mitä mä sit teen? tuleeks mun hiuksist hirveen lyhkäset vai saaks ne takas vähän pidempinä?

help me
pehko
28.12.2004 16:20:40

nohnoh, ei puhuta palturia. rastan tarkoitus on olla helppohoitoinen, antaa olla vaan

juuri näin......ilovit
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
Mirrinsane
29.12.2004 11:56:15

mä aattelin ottaa rastat, mut kelasin, et kun mun hiukset kasvaaa niin sotkeutuuks neki siihen takkuun, vai kasvaaks ne sillain suorana niitten rastojen vieres? Entä jos mä haluunki ne pois, mitä mä sit teen? tuleeks mun hiuksist hirveen lyhkäset vai saaks ne takas vähän pidempinä?

help me

riippuu kuinka paljon masokistisia piirteitä sinussa on :P
(älä muuten ota rastoja, kasvata ne)

itse kun rastani pois leikkelin, jätin aina päähän pari senttiä rastaa(sen 1,5 sentin "suoran tukan" lisäksi) ja kampasin sen auki. voin kertoa, se sattu. oli sellanen lyhyt tukka. jos haluaa päästä helpolla, niin sentin siili on aina vaihtoehto.

(aina voi ottaa kuiturastat(hyi yök), jotka punotaan oman hiuksesi päälle niin, ettei kauniit(?) kutrisi pääse vahingoittumaan...)
"Homoliitot on söpöjä." -Rummuttajamme, poikasellainen
Pastilli?
arancia
30.12.2004 12:41:44 (muokattu 30.12.2004 12:42:10)
Kesästä asti olleet rastat päässä, helppohoitoisimmat hiukset mitä minulla on koskaan päässäni ollut. Itse pesen rastat tavallisella mahdollisimman vähähajusteisella shampoolla tai saippualla, eli rastoja voi pestä muullakin kuin mäntysuovalla. Tuppaavat nuo etenkin värjäyksen yhteydessä liittyä toisiinsa mutta repimällä saa rastat irti toisistaan.

Keväämmällä lähtee kyllä rastat pois, niin kuin sanottu se siili on aina ratkaisu jos rastoista haluaa eroon. :)

EDIT: Kyllä se tukka sieltä taas kasvaa nopeasti.
Tangled**
12.01.2005 16:44:37
Ihan by the way kommentti... Revin tuossa hetki sitten yhden rastan (kaikkein pineimmän ja ohuimman) päästäni mielenkiinnosta avastin sitä sen, minkä pystyin. Ah, mitä kaikkea ihanaa sieltä sisältä löytyi... Kaiken maailman roskaa, putua, hippua, haituvaa jne... Ja se tosiaan oli puolet pinenen pikkurillin paksuudesta. Mielenkiinnosta odottelen, että pääsen avaamaan nuo kaikkein paksuimmat... Sieltä sisältä voi löytyä vaikka mitä kivaa.

Ulospäin mun pötköt on erittäinkin siistin näköiset, täysin hajuttomat jne... Mutta näköjään vuoden aikana on ehtinyt pikkuisen erilaista kakkaa sinne sisälle kerääntyä (:
Huominen on eilinen jo ylihuomenna.
alphamale
13.01.2005 01:20:46

nimimerkillä 7 vuotta patukat päässä voin sanoa että se sisältö on erittäin jännittävää... itse leikkasin pari kertaa melko lyhyeks ja annoin kasvaa taas uudestaan ja joka kerta se löi yhtä ällikällä mitä kuollutta hiusmassaa ja muuta herkkua sieltä paljastu.

Imaseehan tollanen patukka esim. nuudelikeitonki näppärästi kun se vahingossa sinne lautaseen valahtaa :)
Lahtelaista, totta kai
naitti
13.01.2005 12:26:35
nimimerkillä 7 vuotta patukat päässä voin sanoa että se sisältö on erittäin jännittävää... itse leikkasin pari kertaa melko lyhyeks ja annoin kasvaa taas uudestaan ja joka kerta se löi yhtä ällikällä mitä kuollutta hiusmassaa ja muuta herkkua sieltä paljastu.

Jep, meikä huomannu saman. Leikkasin tossa puol vuotta sitten otsatukan ja piti siinä sitte rastoja pari aukasta ja hyi helevette mitä kaikkea ihanuutta sieltä tosiaan löyty.
Ni!
pehko
13.01.2005 19:36:52 (muokattu 13.01.2005 19:46:46)

Jep, meikä huomannu saman. Leikkasin tossa puol vuotta sitten otsatukan ja piti siinä sitte rastoja pari aukasta ja hyi helevette mitä kaikkea ihanuutta sieltä tosiaan löyty.

JOo, välillä miettii, että mitähän tuolta löytys....mutta enpä ajatellu koskaan ruveta niitä aukomaan.....

EDIT: KAtsokaa omakuva.... =D
kennycock
16.01.2005 20:48:01 (muokattu 16.01.2005 20:52:12)
(olin laiska enkä jaksanu lukea mitä muut on kirjoittaneet eli anteeksi jos toistan jotain)
miulla ollut kuuden vuoden aikana 8 kertaa rastat (kerran kampaamossa otetut) ja niistä kolme kertaa kuiturastapidennykset. jotenkin niihin vaan aina ajautuu ja kyllä mie ne oon aina saanu auki revittyä (paitsi ne kampaamorastat, joita kyllä yritin mutta jäi rastat siinä repiessä käsiin) nyt on taas kuiturastapidennykset ja näihin taidan nyt tyytyä. kuidusta puhutaan kaikkee kakkaa, mutta on ne oikeesti kivat. (ja parhaat rastat tulee kun tekee ite) jie. eipä muuta. moi.
EDIT: nii ja minu kuiturastat on kyl ihan ommeltu eikä punottu. miusta se on jotenkin "puhtaampi" ajatus kun solmia jonkun toisen vanhat rastat omaan päähänsä, mutta kaikki tekee mitä tykkää. nonni.
pehko
17.01.2005 11:53:55

(ja parhaat rastat tulee kun tekee ite)

väärin

paras tulee, kun antaa vaan niiden tulla
Karlsson
17.01.2005 15:55:01
väärin

paras tulee, kun antaa vaan niiden tulla

Oike!
Jesus built my hot dog!
möhköfanttimies
17.01.2005 16:55:58
Mulle teki semmone Gaanalainen nainen rastat. Ei käyttäny mitää aineita ja siinä meni aika pitkää. Se anto mulle jotai ihme vahaa, jolla niitä piti vahata, että pysy kunnolla kasassa. Mun hiukset on niin suorat ettei ne meinannu tolla afrikkalaisella tyylillä pysyä kunnon rastoina. En jaksanu hoitaa niitä ja niistä alko tulee paskan näköset ni leikkasin pois.
Onhan ne muuten aika helppohoitoiset etenkin ne pidemmät ja paksummat. Mulla oli semmoset ohkasemmat eikä kovin pitkät.
For those about to rock, We salute you!
Da Make
15.03.2007 11:01:36
Yli 786 päivää vanha ketju, mutta laitetaan nyt kuitenkin !

Itselläni on nyt ollut luonnon"rasta"-projekti (käytetään jatkossa sanaa loksit) käynnissä nelisen kuukautta, mielenkiintoista miten vähän loppujen lopuksi tarvitsee tehdä että ne loksit alkavat muodostumaan päähän !

Hiuksia ei ole tupeerattu kuin kertaaleen, huovutusneulaa tai permanentti ainetta ei ole käytetty. Yleisesti olen erotellut pötkylöitä toisistaan ja pyöritellyt niitä kämmenien välissä erityisesti pesun jälkeen. Shamppooksi valitsin monessa paikassa suositellun Linnan.

Mitäköhän olin varsinaisesti sanomassa, hmm.
Aivan, jos mietitte loksien ottamista kannattaa oikeasti harkita niiiden tekemiseen vaihtoehtoa "älä tee mitään." Just neglect 'em.

Minulla ei ainakaan ole elämässä mihinkään sellainen kiire, että tarvitsisin uuden hiustyylin päivässä.
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
aziztcf
15.03.2007 11:28:33
Yli 786 päivää vanha ketju, mutta laitetaan nyt kuitenkin !

Itselläni on nyt ollut luonnon"rasta"-projekti (käytetään jatkossa sanaa loksit) käynnissä nelisen kuukautta, mielenkiintoista miten vähän loppujen lopuksi tarvitsee tehdä että ne loksit alkavat muodostumaan päähän !

Hiuksia ei ole tupeerattu kuin kertaaleen, huovutusneulaa tai permanentti ainetta ei ole käytetty. Yleisesti olen erotellut pötkylöitä toisistaan ja pyöritellyt niitä kämmenien välissä erityisesti pesun jälkeen. Shamppooksi valitsin monessa paikassa suositellun Linnan.

Mitäköhän olin varsinaisesti sanomassa, hmm.
Aivan, jos mietitte loksien ottamista kannattaa oikeasti harkita niiiden tekemiseen vaihtoehtoa "älä tee mitään." Just neglect 'em.

Minulla ei ainakaan ole elämässä mihinkään sellainen kiire, että tarvitsisin uuden hiustyylin päivässä.

Tällä tavalla miekin nämä "tein". Luovutus, aina paras vaihtoehto. Ja naisia tulee ku on nii nätti letti. VISSII ::::...--------DDDDDddddddddddd
Olis edes hauskaa elämästä puolet, mut eihän täällä viihdy ku kokoomusnuoret.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)