Aihe: Lasten viihdyttäminen?
1 2 3
pekkajau
27.12.2004 12:19:21 (muokattu 27.12.2004 12:24:21)
Mun tietokoneen kyynisyysmittari tais mennä just rikki...

Parhaat esimerkit voisin kertoa näistä "perhelomista" joilla olen ollut Nassesetänä esim. sellaisesta perheestä joka on ns. uusperhe. Mukana lomalla yksi yhteinen "ihmelapsi" ja sitten vielä molempien omat murrosikäiset (3-5kpl) edellisestä avioliitosta jääneet "pennut". Sitten ne kaikki sullotaan johonkin hevonkorpeen samaan ahtaaseen pikku mökkiin tuijottelemaan toisiaan viikoksi. Eivät monesti lähtöpäivänä jääneet juttelemaan mukavia vaan putki punasena lähtivät hotellin pihasta ns. "himaan" ihan hermot riekaleina!
There`s no bisnes in showbisnes!
clave
27.12.2004 14:34:41

Lasten(sa) kanssa eläminen, heidän kasvattamisensa ja viihdyttämisensä on sensuuruinen taitolaji joka ei kaikilta vanhemmilta tosiaan onnistu.

Valitettavasti.

Siksi tarvitaankin minunkaltaisiani perheterapeutteja jotka pyydettäessä tulevat hätiin vaikkapa traumaattisen perheloman jälkeen ja korjaavat perheen vääristyneen vuorovaikutus-systeemin:o).
"Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt"
baron
27.12.2004 15:13:25

Lasten(sa) kanssa eläminen, heidän kasvattamisensa ja viihdyttämisensä on sensuuruinen taitolaji joka ei kaikilta vanhemmilta tosiaan onnistu.

Valitettavasti.

Siksi tarvitaankin minunkaltaisiani perheterapeutteja jotka pyydettäessä tulevat hätiin vaikkapa traumaattisen perheloman jälkeen ja korjaavat perheen vääristyneen vuorovaikutus-systeemin:o).

Ei "oikeesti" ole hankalia lapsia, vain hankalia vanhempia. Mulla on tuttavapiirissä lastenkirurgi, joka suunnitteli erikoistuvansa orpolasten kirurgiaan, ettei joutuisi kohtaamaan vanhempia.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
pekkajau
27.12.2004 15:22:50
Ei "oikeesti" ole hankalia lapsia, vain hankalia vanhempia. Mulla on tuttavapiirissä lastenkirurgi, joka suunnitteli erikoistuvansa orpolasten kirurgiaan, ettei joutuisi kohtaamaan vanhempia.

Realismia!
There`s no bisnes in showbisnes!
R.Syke
27.12.2004 15:57:44 (muokattu 27.12.2004 15:58:58)
Mulla on tuttavapiirissä lastenkirurgi, joka suunnitteli erikoistuvansa orpolasten kirurgiaan, ettei joutuisi kohtaamaan vanhempia.

-Mun yks tuttu on synnytyslääkärinä Neitsytsaarilla. On väitellytkin aiheesta.
clave
27.12.2004 16:18:00

Voihan toi neitsytsaari tarkoittaa horoskooppimerkkiäkin.
R.Syke
27.12.2004 17:00:04 (muokattu 27.12.2004 17:01:26)
Voihan toi neitsytsaari tarkoittaa horoskooppimerkkiäkin.

-Tai stetos-

Missähän muuten nuo lapset mahtaa juosta, kun on niin hiljaista?
Rantsu
27.12.2004 17:34:26
Tämä ei liity oikeastaan lasten viihdyttämiseen, mutta tuossa jouluristeilyn loppumetreillä kamoja lauteilla kasatessamme tuli n. kuusikymppinen pariskunta valittamaan suurinpiirtein kaikesta musaan liittyvästä, etupäässä volyymista. Keskustelussa otettiin myös lapset aseeksi:

Nainen: "Niin, ainakin eilen puolenyön aikaan oli musiikki aivan liian kovalla. Katselin paria kaksi-kolmivuotiasta lasta, jotka ihan silminnähden kärsivät... Mitenkähän heidän käy, kun korvat jo tuolla iällä pilataan..."

Minä: "No itse kyllä ajattelen, että tämä laivan yökerho on kaksi-kolmevuotiaalle aivan väärä paikka puolenyön aikaan. Heidänhän pitäisi olla nukkumassa jo täyttä päätä."

Nainen: "No mutta ettekö te voisi, kun näette tällaisen tilanteen, niin sanoa, että nyt olisi aika mennä nukkumaan!"

Minä: "Emme me oikein voi sellaista tehdä, kyllä tällaiset asiat ovat vanhempien vastuulla."

Nainen: "Mutta eikö niiden pitäisi olla kaikkien vastuulla? Siksi tämä maailma onkin sellainen, kun se nyt on, kun kukaan ei ota vastuuta... " jne...plaa-plaa-kälä-kälä...

:) :) :)
"Ehke parempi mine kotona."
clave
27.12.2004 20:36:16

Vanhin poika viihdytti juuri minua erityisesti kun pelasisvat harkkatyyppisen lätkämatsin ekan kerran ns "tasojengillä", eli valkku oli valinnut kokoonpanoon toimivimmat pelaajat. Lopputulos 14-1, ja poitsulle tehot 5+2. Eniten riemua itselleni kuitenkin tuotti se, että vastustaja oli Grankulla Ifk, joka on ns rakas naapuri, ja aina kohtaamisissa vähän noukka pystyssä. Näin tänään.
half
27.12.2004 20:39:49
Ja Esa Pakarisen laulamista humpista tunnetuin on 'Junailijan pilli ilimoo jo viilsi...' Siitä voi tehä vaikka bossan tyyliin 'Fly Me To The Moon'

-Ja bossahan soitetaan aina vähän humpahtavasti. Kyllä. Näin pienestäkin ajatuksesta syntyy suuri...

Ja tämä laulukilpailuhan on 6 - 12 vuotialle?

Ja päälle leikki 'Keisari istuu palatsissaan'

Just, just mee ottee peesymaksu, osallistumismaksu, narikkamaksu, laitevuokra, säestyspalkkio, studiovuokra+ ALV. Me eenittee laulut ja voittaja saada pieni kahvi puoleen hintaan keittiön puolella sekä Tallinnan risteily viikolla, jos
hen sitoutuu esiintymään vain meiden byråån tilaisuuksissa
seuraavat 40 vuotta. Me olla reiluja, me maksa kuukausipalkka, jolla hen olla etuoikeutettu tekemään niin monta keikkaa kuin me haluta.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
R.Syke
27.12.2004 20:46:22
Just, just mee ottee peesymaksu, osallistumismaksu, narikkamaksu, laitevuokra, säestyspalkkio, studiovuokra+ ALV. Me eenittee laulut ja voittaja saada pieni kahvi puoleen hintaan keittiön puolella sekä Tallinnan risteily viikolla, jos
hen sitoutuu esiintymään vain meiden byråån tilaisuuksissa
seuraavat 40 vuotta. Me olla reiluja, me maksa kuukausipalkka, jolla hen olla etuoikeutettu tekemään niin monta keikkaa kuin me haluta.

-keuhkeuhksks!prh
-Kahvi pyrskähti näppikselle suustani käsin!
baron
27.12.2004 20:50:03

Nainen: "Niin, ainakin eilen puolenyön aikaan oli musiikki aivan liian kovalla. Katselin paria kaksi-kolmivuotiasta lasta, jotka ihan silminnähden kärsivät... Mitenkähän heidän käy, kun korvat jo tuolla iällä pilataan..."

Minä: "No itse kyllä ajattelen, että tämä laivan yökerho on kaksi-kolmevuotiaalle aivan väärä paikka puolenyön aikaan. Heidänhän pitäisi olla nukkumassa jo täyttä päätä."

Nainen: "No mutta ettekö te voisi, kun näette tällaisen tilanteen, niin sanoa, että nyt olisi aika mennä nukkumaan!")

Nyt mä oon pyhää vihaa täynnä sitä akkaa vastaan ja sun puolella.
Lasten juhlissa mä soitan lasten musaa ja jätän aikuiset huomioimatta ja päinvastoin.
Ei bändin tehtävä todella ole huolehtia töppöjen vanhempien puolesta lasten kasvatusongelmista, sitä varten on isovanhemmat ja sosiaalitantat.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
R.Syke
27.12.2004 20:56:51
-Hetkinen. Jonkin suuren kaupungin yökerhosta oli löytynyt 27 kpl kuulonsa vaaraan saattanutta alaikäistä.

-Kyllä siinä on DJ taas mokannut.
Fuzzy Boner
27.12.2004 21:19:21
Tiedän mitä teen ensi kesänä ehkä
R.Syke
28.12.2004 10:01:09 (muokattu 28.12.2004 10:42:19)
R.Syke
28.12.2004 10:06:50 (muokattu 28.12.2004 10:40:18)
------
Fuzzy Boner
28.12.2004 10:11:38 (muokattu 28.12.2004 10:13:25)
------
R.Syke
28.12.2004 10:33:23 (muokattu 28.12.2004 10:41:17)
------

------
Fuzzy Boner
28.12.2004 10:37:06 (muokattu 28.12.2004 10:40:33)
----------
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)