Volcom 26.12.2004 11:04:38 | |
---|
seurustellut oon nyt yli 2 vuotta, ja hyvin tässä on kitaraa keretty soittaa. ei ole vuoden sisällä ollut monta päivää, jolloin en kitaraa toista tuntia räpläis... pitää vaan osata tehdä vähän aikaa ITSELLEKIN... ;) |
no Hoho. Tän asian kanssa ei ole minulla mitään ongelmaa eikä luultavasti ihan heti tuukkaan. Ja parempi niin perkele... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
samueld 28.12.2004 12:06:12 | |
---|
no Hoho. Tän asian kanssa ei ole minulla mitään ongelmaa eikä luultavasti ihan heti tuukkaan. Ja parempi niin perkele... Joo, ei tällä naamallakaan akat kauheesti rasita. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Mrezzye 28.12.2004 12:29:29 | |
---|
Joo, ei tällä naamallakaan akat kauheesti rasita. Ootapa kun pääset kunnon keikkaa soittamaan. Ei ne naiset enää sitten naamaa katso. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Ben_D 28.12.2004 12:42:10 | |
---|
Ootapa kun pääset kunnon keikkaa soittamaan. Ei ne naiset enää sitten naamaa katso. Sen tosiasian puolesta kertoo jo se kun katsot vaikkapa Mick Jaggerin tai Keith Richardsin naamatauluja. |
Epämuusikko 28.12.2004 14:48:37 | |
---|
Jokainen teistä on varmasti jossain vaiheessa seurustellut pidemmän tai lyhyemmän ajan.... mutta kysymys kuuluu. Onko seurustelu ollut / on rasite harrastuksellenne ( soittamiselle )? Jos on ollut tai on, niin miksi? Muija reenaa enemmän kuin minä, ei haittaa. Mitä nyt joskus omatunto kolkuttaa, kun istun netissä ja se paiskoo rumpuja neljättä tuntia putkeen.... Myytävänä Tosco 22" ride! |
Chimera 28.12.2004 16:13:35 | |
---|
Eipä pahemmin ennätä soittelemaan kun vietän niin paljon aikaa emännän kanssa. Tervetuloa #Muusikoiden.net -IRC-kanavalle QuakeNet-verkkoon! Rentoa keskustelua musiikista vailla nipottamista. |
Kitaravirtuaali 28.12.2004 16:25:39 | |
---|
Soittamisen kautta se omakin oikeastaan löytyi, joten tuskinpa se ainakaan kovasti haittaa. Enpä kyllä kovin tosissani soitakaan, joten ei se senkään puolesta rajoittaisi. |