pekkajau 27.12.2004 12:33:35 | |
---|
Mitäs pukki toi? Joko on kaikki lahjat juotu? Mulle toi Pop-toivelaulukirjan ja aidot Suomi-verkkarit. Ens vuonna "alkaa" taas vaihteeksi varmaan kova kuntoilu? There`s no bisnes in showbisnes! |
riff 27.12.2004 12:36:25 | |
---|
Kalsarit ja paistinpannun. Nii ja pari kirjaa. Kiva, kiva, oukki doukki! |
KoskPaavo 27.12.2004 12:37:31 | |
---|
Reino-aamutohvelit, jättikokoisen kantripaidan ja Vesterisen ja Pihlajamaan uusimmat haitarilevyt. Soittaja selviää aina. |
Tankoprinssi 27.12.2004 15:26:28 | |
---|
Kalsareita, sukkia, suklaata, Wiskiä, konjakkia, kellon, työkaluja, Sibelius dvd:n ja ennenkaikkea jo mainitsemani Kuusisen Jannen "ei kokolihaa soittajille" sekä perinteisesti Mäen Reijon uusimman (omistan koko tuotannon). Onkohan mä ollu kiltti? Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
baron 27.12.2004 15:27:59 | |
---|
Mitäs pukki toi? Joko on kaikki lahjat juotu? Mulle toi Pop-toivelaulukirjan ja aidot Suomi-verkkarit. Ens vuonna "alkaa" taas vaihteeksi varmaan kova kuntoilu? Mäkin sain POP-toivelaulukirjan. Ollaan oltu yhtä kilttejä. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Sertzo S 27.12.2004 15:30:00 | |
---|
Kiltteysasteeni voi päätellä lahjoistani: pieni suklaalevy ja erittäin pieni antiperspiranttiputeli. |
baron 27.12.2004 15:32:41 | |
---|
Kiltteysasteeni voi päätellä lahjoistani: pieni suklaalevy ja erittäin pieni antiperspiranttiputeli. Mä sain niin paljon punkkua, että mietin, pitäisikö oma tislaamo pistää pystyyn. Eiks ne tosiaan tunne muusikon juomia??? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
tanjuli 27.12.2004 16:24:22 | |
---|
Mäkin sain POP-toivelaulukirjan. Ollaan oltu yhtä kilttejä. ollut ilmeisesti kovastikin suosiossa muusikkojen pukeilla :) [i hear voices but at least they're on tune] |
poppamies 27.12.2004 22:04:34 (muokattu 27.12.2004 22:05:02) | |
---|
Mä sain niin paljon punkkua... Joo, työpaikan kautta niitä tulee. Enemmän kuin aikaisimpina vuosina. Riittää moneen kastikkeeseen. Itse sain pukilta "Rolling Stones Rock and Roll Circus" DVD, "The Yardbirds, kirjan The band that launched Eric Clapton, Jeff Beck and Jimmy Page" lisäks repun, huivin ja flanellipyjaman. "G-strings are for strippers" |
WanhaWetäjä 28.12.2004 01:37:30 | |
---|
Reino-aamutohvelit, jättikokoisen kantripaidan ja Vesterisen ja Pihlajamaan uusimmat haitarilevyt. Otan osaa... No sain mäkin sellaset reinomaiset tohvelit,mutta deluxe-malliset enempi...ja ne normaalit;uus hammasharja ja tahnaa ja vuoden 2005 kalenterin... |
klunssila 28.12.2004 08:44:30 | |
---|
sekä perinteisesti Mäen Reijon uusimman (omistan koko tuotannon) Mitäs piisejä tuo "mä en reijo" vetää? Onks kovakin humppastara? Jos vaikka tarviis tuuraajaa keikoille, niin voisin lähtee... Faaraon viimeinen huuto... |
Yksi mun lahjoista oli pojan vetämän pianoklasarikonsertin äänite eikä voi muuta todeta kuin että musikaalinen lahjakkuus meidän suvussa tekee jänniä hyppäyksiä sukupolvien välillä. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
omarklah 28.12.2004 08:50:57 | |
---|
Sukkia, suklaata ja Albert Järvisen Ride On CD:n... Which is nice :o) Tää sit sanois tälleen... |
half 28.12.2004 14:13:17 | |
---|
Yksi mun lahjoista oli pojan vetämän pianoklasarikonsertin äänite eikä voi muuta todeta kuin että musikaalinen lahjakkuus meidän suvussa tekee jänniä hyppäyksiä sukupolvien välillä. Tarkoitatko, että pojasta polvi paranee; vai vanhassa vara parempi ? Häh, puhut sekavia. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
pekkajau 28.12.2004 14:26:51 | |
---|
Miksi kannattaa olla hyvissä väleissä joulupukin kanssa? No tietysti siksi että se tietää missä tuhmat tytöt asuu! There`s no bisnes in showbisnes! |
R.Syke 28.12.2004 15:17:48 | |
---|
Yksi mun lahjoista oli pojan vetämän pianoklasarikonsertin äänite eikä voi muuta todeta kuin että musikaalinen lahjakkuus meidän suvussa tekee jänniä hyppäyksiä sukupolvien välillä. -Myös polvien välinen sukukuilu vaikuttaa asiaan? |
Tankoprinssi 28.12.2004 15:28:49 | |
---|
Mitäs piisejä tuo "mä en reijo" vetää? Onks kovakin humppastara? Jos vaikka tarviis tuuraajaa keikoille, niin voisin lähtee... Et oo tosissas. Kyllähän kaikki nyt Reijon ja Jussi Vareksen tietää. Ainakin tosimiehet. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
klunssila 28.12.2004 16:16:57 | |
---|
Et oo tosissas. Kyllähän kaikki nyt Reijon ja Jussi Vareksen tietää.. Ainakin tosimiehet No en oo tosissani. Pieni välikevennys näin synkeään jouluviikkoon. Luulis Juissin hokaavan, vai mitä? Ja asiaan.. Pukki toi mulle ihka uuden putkivahvarin, käsintehty point-to-point-vahvari. Pari pyyhettä (ilmeisesti viskattavas kehään) ja kalsarit, niinku vinkiksi et vois välillä vaihtaa. Faaraon viimeinen huuto... |
mack the knife 30.12.2004 12:14:05 | |
---|
Da Vinci- koodi. Dan Brownia, voi jumaliste miten hyvä kirja. Mie se vain nuotit tiiän kaikki! (Tauno Lukkarinen, hanuristi) |
Lapis 30.12.2004 12:18:42 | |
---|
Suuren kitarakirjan, kalsarit ja viinaa. |