|
Turpa 28.12.2004 08:35:37 | |
---|
|
alphamale 28.12.2004 10:56:55 | |
---|
Mä oon kyllä vahvasti sitä mieltä että tätä kappaletta ei saisi coveroida kun sitä ei kuitenkaan saa menemään alkuperäistä väkevämmin. Sinänsä ihan toimiva versiointi, lopun tuplat potki ihanasti mutta kts. edellä :) Ei kai tässä muuta! Lahtelaista, totta kai |
Turpa 28.12.2004 11:06:23 | |
---|
Mä oon kyllä vahvasti sitä mieltä että tätä kappaletta ei saisi coveroida kun sitä ei kuitenkaan saa menemään alkuperäistä väkevämmin. Vahvat mielipiteet saa kyllä virrata, mutta saako coveria menemään ikinä alkuperäistä paremmin... Kysehän on (tai ainakin pitäisi olla) jokaisen omasta tulkinnasta. Muuten kyllä ihan asiallinen mielipide |
marsescos 28.12.2004 14:12:40 | |
---|
Minusta tuo oli ainaki aivan vitun hyvä veto, enpä ole yhtä vihasesti ennen Ace of Spadesia kuullu. Music varies with the contrast of mind |
P.Keinonen 29.12.2004 17:03:50 | |
---|
Melkosta tulitusta, mitähän itse mr.Lemmy olisi mieltä siivusta. Ei mitään päiväkerho materiaalia. |
MrQ 13.05.2005 02:21:02 | |
---|
Vahvat mielipiteet saa kyllä virrata, mutta saako coveria menemään ikinä alkuperäistä paremmin... Kysehän on (tai ainakin pitäisi olla) jokaisen omasta tulkinnasta. Muuten kyllä ihan asiallinen mielipide Kyllähän tää tulkinta alkuperäisen hakkaa. Lemmy kun on jumala, niin ei sitä saa dissata ja kaikki mitä se tekee on parempaa ku mikään. Perkeleen hevarit, saitte mut oikeesti diggaamaan tästä roinasta. Se on paljon. Vitun hyvä veto. Missä diili. |