Aihe: Ibanez weeping demon vai Boss PW-10??
1 2
Migo
27.12.2004 20:32:39
Elikkä pitäis alkaa katsella uutta wahia ja olen miettinyt noita kahta.. Millaisia mielipiteitä nämä jakaa ihmisissä?? Ja älkää kirjoitelko, että osta dunloppi..Vaan noista kahdesta soundi ja käyttökokemuksia. Kiitos.
Generic L
28.12.2004 00:15:21
Itellä on PW10... olin tosi innoissani ku ostin mut osoitautu hyödyttömäks =/ säröt on tosi paskat.... mut ne wahit on hyvät mut kuulostaa liian samalta =) siis wahi ku wahi :D
Kimmo72
28.12.2004 01:45:22
itse totesin pw wahin aikalailla paskaksi. Ei vaan iskenyt, siinä ei ollut yhtään sellasta oikeeta räyhää niin kuin analogisessa. Kokeilepas morleyn bad horsiet, itellä on 1-versio ja olen tyytyväinen ja jos säröjä kaipaat niin kakkosversiossa muistaakseni on nekin kylkiäisinä.

Ei o
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Migo
28.12.2004 10:16:36
ite kuuntelin näytteet tuolta bossin sivuilta..Kun se on just se että jaksaako tollasten kanssa leikkiä kuinka kauan.. Muitakin waheja saa ehdotella mihin olette olleet tyytyväisiä. itsellä o nyt toi gcb-95 mutta jotain pitäis wahiin saada.
tommiot
28.12.2004 10:23:10 (muokattu 28.12.2004 10:23:19)
ite kuuntelin näytteet tuolta bossin sivuilta..Kun se on just se että jaksaako tollasten kanssa leikkiä kuinka kauan.. Muitakin waheja saa ehdotella mihin olette olleet tyytyväisiä. itsellä o nyt toi gcb-95 mutta jotain pitäis wahiin saada.

Jo äsken mainittu Bad Horsie 1
http://www.morleypedals.com/dvai-1.html

Voisin ehkä myydä omani sulle, oon hakemassa vähän vähemmän heviä wahia...
Pastilli?
Migo
28.12.2004 10:32:49
Jo äsken mainittu Bad Horsie 1
http://www.morleypedals.com/dvai-1.html

Voisin ehkä myydä omani sulle, oon hakemassa vähän vähemmän heviä wahia...

Joo kävin tuolla morleynkin sivuilla siellä oli ihan parikin varteenotettavaa vaihtoehtoa..juurikin tuo bad horsie1,2 ja se mark tremonti power wah..
Robert
28.12.2004 10:35:40
Omasta mielestäni tuo PW-10 on ihan ok peli... En tiedä kuulostavatko mallinnukset niin hirveästi alkuperäisiltä (en kyllä muutenkaan tiedä mistään mitään), mutta siitä saa kyllä aika paljon soundeja irti... Wahien lisäksi löytyy ne särömallinnokset ja univibe...

Sanoisin että tuolla on ihan hauska kyllä leikkiä... Löytyy tuosta vielä sellainen wah-mallinnos, jolla voi "puhua". Vähän aikaa kun treenailee, niin pystyy sanomaan wahilla "ei" , "joo", "veijo" ja muuta hienoa... Ja saahan tuosta kaikenmaailman scifi-ääniäkin loihdittua.

Juu, mutta tässä oli vaan minun mielipiteitäni... Sanoisin että kouluarvosana tuolle härpäkkeelle olisi ehkä 8,5. Arvosanaa laskee hieman hankala käyttöliittymä.
Allekirjoitus
Migo
28.12.2004 10:40:47
Omasta mielestäni tuo PW-10 on ihan ok peli... En tiedä kuulostavatko mallinnukset niin hirveästi alkuperäisiltä (en kyllä muutenkaan tiedä mistään mitään), mutta siitä saa kyllä aika paljon soundeja irti... Wahien lisäksi löytyy ne särömallinnokset ja univibe...

Sanoisin että tuolla on ihan hauska kyllä leikkiä... Löytyy tuosta vielä sellainen wah-mallinnos, jolla voi "puhua". Vähän aikaa kun treenailee, niin pystyy sanomaan wahilla "ei" , "joo", "veijo" ja muuta hienoa... Ja saahan tuosta kaikenmaailman scifi-ääniäkin loihdittua.

Juu, mutta tässä oli vaan minun mielipiteitäni... Sanoisin että kouluarvosana tuolle härpäkkeelle olisi ehkä 8,5. Arvosanaa laskee hieman hankala käyttöliittymä.

Just just..Toisaalta tää bossi vois olla ihan hyvä mutta jännittää vaan se että onko vain hetken huumaa niihin soundeihin ja sitten jää nurkkaan..Mutta periaatteessa wahi ku wahi :). Niin ja jos nyt jollakulla on myynnissä tuo bossi niin voisin sen ostaa...Tai noita morleyta.
Robert
28.12.2004 10:50:11
Just just..Toisaalta tää bossi vois olla ihan hyvä mutta jännittää vaan se että onko vain hetken huumaa niihin soundeihin ja sitten jää nurkkaan..Mutta periaatteessa wahi ku wahi :). Niin ja jos nyt jollakulla on myynnissä tuo bossi niin voisin sen ostaa...Tai noita morleyta.

No joo, itelläni on toi bossi tossa nurkassa... Kyllähän sillä tulee aina välillä leikittyä. En kyllä usko että tulet pahasti pettymään, jos tuon pw -10:n ostat.

Ja niinkuin tuossa aikaisemmin kerroin, ne "puheäänet" ovat todella hauskoja =D
Allekirjoitus
Tompsi
28.12.2004 10:58:10
Bossissa, kuten useimmissa mallintavissa efekteissä on sen luotettavuuden kanssa niin ja näin. Pikkuinen piikki virrassa ja waukku hiljenee kuin taikaiskusta. Ei ole keikkakoneeksi siitä mutta kotisoitteluun kyllä ok.
Hannu H.
28.12.2004 11:03:08

Kahta bossia olen kaupassa testannu. Kumpikaan ei toiminu...
(ja ei... käyttäjässä ei ollut vika, kun oikeen myyjän kanssakin ihmettelin kumpaakin). Wah meni päälle ja pois, mutta pedaalin vatkaaminen ei vaikuttanu mitenkään...
"May the tone be with you" IHKK #19
tommiot
28.12.2004 11:07:37 (muokattu 28.12.2004 11:07:51)
Saattaisin ehkä mahdollisesti voida myydä ton mun Bad Horsien... Se on muutaman kuukauden vanha, eli toimii paremmin kuin uusi (se kankeus hävinny, joka oli uudessa).
Pastilli?
Migo
28.12.2004 12:26:09
Eikös kenelläkään ole kokemuksia tuosta ibanezin wahista?
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
Jungleman
28.12.2004 15:24:57
Eikös kenelläkään ole kokemuksia tuosta ibanezin wahista?

Olen kokeillut kaupassa. Kivasti säätövaraa on. Ihan kelpo soundi. Jos nyt ostaisin wahin, ostaisin kuitenkin Snarling Dogsin. Sen punaisen.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
rosberg
28.12.2004 16:13:27
oon ottanut tyypit tosta ibanezista vaan en bossista.

hyvä se on ja säätövaraa löytyy riittävästi, että saa vähän erilaisempaakin soundia ulos. eikös se bossi ole mallintava ja helvetin hankala käyttää ilman ohjekirjaa (humalassa treeneissä).
keep on truckin!
Migo
28.12.2004 16:25:35
ja helvetin hankala käyttää ilman ohjekirjaa (humalassa treeneissä).
Eihän sitä selvinpäin koskaan treeneissä ollakkaan :).
Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....?
Strutsi
28.12.2004 17:13:41
Weeping demon on hyvä, koska se on monipuolinen.
En ole Bossin waheja kokeillut.
Dunlopin Cry Baby Classicin ostan heti kun saan vähän fyrkkaa. Rehellinen mielipiteeni on että cry baby hakkaa kaikki muut wahit mennen tullen. Se on niin aggressiivinen.
Weeping demoniakin harkitsin kyllä, mutta siinä ei ole yhtä hyvät saundit kuin Dunlopissa
"I've gone where the hand of man has never set foot."
Strutsi
28.12.2004 17:15:59
Olen kokeillut kaupassa. Kivasti säätövaraa on. Ihan kelpo soundi. Jos nyt ostaisin wahin, ostaisin kuitenkin Snarling Dogsin. Sen punaisen.

Kokeilin tuota laitetta. Pedaali minusta liian "kevyt" ja sitä saa polkea tosissaan, että sen saa päälle.
"I've gone where the hand of man has never set foot."
Robert
28.12.2004 17:21:01
Bossissa, kuten useimmissa mallintavissa efekteissä on sen luotettavuuden kanssa niin ja näin. Pikkuinen piikki virrassa ja waukku hiljenee kuin taikaiskusta. Ei ole keikkakoneeksi siitä mutta kotisoitteluun kyllä ok.

Itselläni ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia luotetavuuden kanssa. Keikoillakin on aina pelannut niinkuin pitää...
Allekirjoitus
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)