TomiKettunen 13.02.2003 15:26:54 | |
---|
Oon tossa tehny Cubase 5.1 omia rumputaustoja käyttäen äänikortin midiääniä (jotka muuten on arsesta) ja sitten huomattavasti paremman kuulosta rumpu-instrumentti-juttua nimeltään lm1. Mulla on aikamoinen kasa valmiita rumpusampleja ja haluaisin tehdä niitä käyttäen rumputaustoja! Miten voin käyttää omia rumpu sampleja Cubasessa (siis mulla on wav-tiedostoina ne) ?!? - Keep Rocking! - |
Vilhelmus 13.02.2003 15:31:06 | |
---|
Esim. niin että yksinkertaisesti importtaat ko waveja oikeisiin kohtiin. Aluksi tuntuu oudulta, mutta pian sujuu yllättävän nopeasti kun pääsee copypasteamisen makuun. Jollet ymmärtänyt niin kysy vielä. Ykkösellä läpi. |
TomiKettunen 14.02.2003 14:24:28 | |
---|
Esim. niin että yksinkertaisesti importtaat ko waveja oikeisiin kohtiin. Aluksi tuntuu oudulta, mutta pian sujuu yllättävän nopeasti kun pääsee copypasteamisen makuun. Jollet ymmärtänyt niin kysy vielä. Eihän tossa oo mitään järkeä! Kuka hullu tuolla tavalla tekee (sinun lisäksi :). Siis mulla ois tarkotus, että voin tehdä taustat samalla tavalla kun esim. sitä lm1 rumpu instrumenttia käyttäen eli siten, että kirjotan ne iskut rumpuraidalle... Tiedän, että se onnistuu jotenkin koska yksi kaveri on tehnyt sillä tavalla taustoja mutta se ei enää muista miten ja se asuu toisessa kaupungissa niin en voi oikein siltäkään kysyy neuvoa tässä asiassa. - Keep Rocking! - |
Vilhelmus 14.02.2003 15:01:50 | |
---|
Eihän tossa oo mitään järkeä! Kuka hullu tuolla tavalla tekee (sinun lisäksi :). Useakin henkilö ja siinä on paljon järkeä, luule mitään vaan mun puolestani.
Ykkösellä läpi. |
zzound 16.02.2003 13:34:22 | |
---|
Eihän tossa oo mitään järkeä! Kuka hullu tuolla tavalla tekee (sinun lisäksi :). Siis mulla ois tarkotus, että voin tehdä taustat samalla tavalla kun esim. sitä lm1 rumpu instrumenttia käyttäen eli siten, että kirjotan ne iskut rumpuraidalle... Tiedän, että se onnistuu jotenkin koska yksi kaveri on tehnyt sillä tavalla taustoja mutta se ei enää muista miten ja se asuu toisessa kaupungissa niin en voi oikein siltäkään kysyy neuvoa tässä asiassa. lm-4 markII ainakin toimii niin et siihen voi ladata omat wavit, siinä on enemmän "padeja" ku tossa lm1:ssä mut muuten sama toimintaperiaate.
|
lm-4 markII ainakin toimii niin et siihen voi ladata omat wavit, siinä on enemmän "padeja" ku tossa lm1:ssä mut muuten sama toimintaperiaate. Toi lm-4 MarkII ois kyllä ihan ostamisen arvonen plugini... Taitaa vaan maksaa jotain 170 euroa eikä sellasta summaa käyhänä opiskelijana oo pulittaa... Oiskohan "käytettynä" jollain myynnissä? Tietenki se joka sen myy niin on polttanu itelleen siitä kopiot... eli parempi kun hommaan myös itelleni kopiot... Niin vielä tosta alkuperäsestä asiasta niin kyllä se mun kaveri on jollain muulla tavalla tehny sen. Se selitti mulle jotain, että sen piti tehä joku hakemisto jonnekkin hakemistoon (ei sen tarkemmin voinu selittää) ja sitten ohjelma ite löyti ne sitten kun jostain napeista paineli... Ei oikein noilla ohjeilla löytyny mut en usko, että sillä kuitenkaan on tota markII:sta.. - Keep Rocking! - |