pekkajau 27.12.2004 12:43:34 | |
---|
Mitäs meinasitte aloittaa tai lopettaa vuodenvaihteessa? yksi tuttu hanurinsoittaja ("Eero") uhkasi lopettaa "soittamisen" keikoilla vuoden vaihteessa kun lääkäri oli päättänyt ottaa ajokortin siltä pois terveydellisistä syistä eli huonontuneen näön ja heikentyneen muistin takia! Tuen 100%:sti "Eeroa" tässä hänen päätöksessään! "Sutimestari" on kuulema aivan järkyttynyt "Eeron" "yllättävästä" vetäytymisestä estraadeilta ja on jo hakenut apua! There`s no bisnes in showbisnes! |
-Siis uudenvuoden uhkauksia? |
Sertzo S 27.12.2004 13:52:17 | |
---|
Olen päättänyt jo vuosia sitten, etten tee mitään uudenvuoden lupauksia. |
baron 27.12.2004 15:26:56 | |
---|
Olen päättänyt jo vuosia sitten, etten tee mitään uudenvuoden lupauksia. Mä aattelin luvata sen vasta ensi uutena vuotena. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
half 27.12.2004 19:24:18 | |
---|
Ei mitään alkoholipitoista ennen klo 16.00 Suomen aikaa. |
WanhaWetäjä 28.12.2004 00:50:21 | |
---|
Joo sen uudenvuodenkeikkarallin jälkeen(ma3.1-05) kuukauden kaljapaussi on enemmän kuin paikallaan,kuin myös kevyempi ruokavalio,muuten on taas se vaihe edessä että keikkakuteet ei enää mahu päälle... Pakko näillä kilometreillä on aina välillä vähän tutkailla missä mennään... Eikä tää oo mikään lupaus vaan vakaa päätös ;-) |
R.Syke 28.12.2004 10:13:05 | |
---|
Joo sen uudenvuodenkeikkarallin jälkeen(ma3.1-05) kuukauden kaljapaussi on enemmän kuin paikallaan... Eikä tää oo mikään lupaus vaan vakaa päätös ;-) -Siis ns. tipaton tammikuu? Muistathan vanhan sanonnan tupakkalakosta: 'Oikein luja luonne polttaa lakossakin ollessaan' |
WanhaWetäjä 28.12.2004 16:30:45 | |
---|
-Siis ns. tipaton tammikuu? Muistathan vanhan sanonnan tupakkalakosta: 'Oikein luja luonne polttaa lakossakin ollessaan' Mä lopetin kessuttelun kun olin 17 v....kerrasta ja totaalisesti,eli 30 vuotta oon ollut tupakkilakossa...siihen nähden kuukauden kaljapaussi onnistuu helposti,oikeestaan toi pieni tapatissuttelu tapasyömisineen(makkara,pitsa yms) on aika rasittavaa,vaikka jäiskin siihen kolmeen-neljään kepupulloon/päivä...joo,siis tipaton tammikuu,tosiaankin,täytyyhän sekin joskus kokea ;-) |
Kukko 28.12.2004 17:55:03 (muokattu 28.12.2004 17:55:30) | |
---|
Mä lopetin kessuttelun kun olin 17 v....kerrasta ja totaalisesti,eli 30 vuotta oon ollut tupakkilakossa...siihen nähden kuukauden kaljapaussi onnistuu helposti,oikeestaan toi pieni tapatissuttelu tapasyömisineen(makkara,pitsa yms) on aika rasittavaa,vaikka jäiskin siihen kolmeen-neljään kepupulloon/päivä...joo,siis tipaton tammikuu,tosiaankin,täytyyhän sekin joskus kokea ;-) Samaa tautia, ruvetaan yhdessä pitämään päiväkirjaa koko kuukausi kaljatta olemisen vaikeudessa, niin voimme kollektiivisesti jakaa tuskaamme...;) Ja kaikki muutkin mukaan.Ai niin nyt täytyy vielä juara ku ehtii..klink klonk "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Fuzzy Boner 28.12.2004 17:55:49 | |
---|
Samaa tautia, ruvetaan yhdessä pitämään päiväkirjaa koko kuukausi kaljatta olemisen vaikeudessa, niin voimme kollektiivisesti jakaa tuskaamme...;) Ja kaikki muutkin mukaan.Ai niin nyt täytyy vielä juara ku ehtii..klink klonk Mä pidin tuon jo marraskuussa joten tammikuussa otetaan. Tiedän mitä teen ensi kesänä ehkä |
WanhaWetäjä 28.12.2004 18:43:59 | |
---|
Samaa tautia, ruvetaan yhdessä pitämään päiväkirjaa koko kuukausi kaljatta olemisen vaikeudessa, niin voimme kollektiivisesti jakaa tuskaamme...;) Ja kaikki muutkin mukaan.Ai niin nyt täytyy vielä juara ku ehtii..klink klonk Mulla on kyllä se etu puolella että mä en käy kapakoissa lainkaan muuta kuin työn puolesta...ja emäntä ostaa yleensä kaljat,joten jos se ei tuo niin meikä ei juo ts. jos ei jääkaapissa ole kaljaa niin en mä sitä viitti lähtee ostaankaan varsinkin kun oon aina peeaa ja toinen auto on ajokiellossa... Keles,nyt vois kyllä lähtee lenkille kun emäntä on töissä ja tilillä on 20€... |
poppamies 28.12.2004 19:30:45 | |
---|
Lupaan soittaa kovempaa ja korkeammalta ... "G-strings are for strippers" |
baron 28.12.2004 19:48:53 | |
---|
Lupaan soittaa kovempaa ja korkeammalta ... Kuis basistilta onistuu, eiks nauhat lopu? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
R.Syke 28.12.2004 20:09:00 | |
---|
Kuis basistilta onistuu, eiks nauhat lopu? -Lyhentää sitten hihnaa. |
half 28.12.2004 20:12:54 | |
---|
Kuis basistilta onistuu, eiks nauhat lopu? Vääntää kielet kireämmälle ja laittaa rukkaset käteen ettei sormet satu. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Kukko 29.12.2004 18:58:08 (muokattu 29.12.2004 18:58:33) | |
---|
Mä pidin tuon jo marraskuussa joten tammikuussa otetaan. Toisaalta helmikuu olis lyhin (28pv) Edit: Holtiton helmikuu :) "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
tanjuli 29.12.2004 20:09:16 (muokattu 29.12.2004 20:10:02) | |
---|
ajattelin yrittää pysytellä vappuun asti selvinpäin. kerran jo onnistunut. ei kyllä yhtään nappais, mutta muuten huutaa mielenterveys hoosiannaa huhtikuussa, sen verran rankka alkuvuosi luvassa :| [i hear voices but at least they're on tune] |