jpaa 26.12.2004 23:44:36 | |
---|
Joka kolmannella dimarzio-hevimiehellä tuntuu olevan otsikon mukainen setti kepissä. Omassa RGssä tällä hetkellä alkuperäinen Dimarzio/Ibz setti ja meinasin investoida uudet mikit, koska tuntuu että parempaakin olis saatavilla. Eli kertokaas ammattilaiset kokemuksia ko setistä, ei kai se voi shittiä olla kun tuntuu olevan niin suosittu yhdistelmä ? Juu ja heviä soitan. |
Eemil 27.12.2004 00:12:06 | |
---|
Se nyt vaan on hyvä pari. Kovin luonnekkaita mikkejä molemmat ja lämminsaundisia, eli toimivat eri hyvin puhtailla ja kovillakin säröillä. Tone Zonella varsinkin tuntuu että saa ruuvattua ulos ihan minkälaista saundia tahansa. Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä? -Jaristoteles
K100 #2 |
Crossroad 27.12.2004 04:58:41 | |
---|
mulla oli tone zone HM stratissa tallassa,enkä pitänyt siitä..se oli turhan "puuromainen"..vaihdoin sen seymour duncan pearly gatesiin joka suunnilleen samanvahvuinen mutta enemmän trebleä ja parempi erottelevuus eli terävämpi soundi,mutta se on tietenkin mitä hakee.. |
Kapane 27.12.2004 10:10:50 | |
---|
Tota yhdistelmää olen itsekin harkinnut molempiin keikka kitaroihini. Mitenkähän tuo toimii matalien vireiden kanssa? |
Tota yhdistelmää olen itsekin harkinnut molempiin keikka kitaroihini. Mitenkähän tuo toimii matalien vireiden kanssa? Ystävän neuvo: osta basso matalia vireitä varten. |
Strutsi 27.12.2004 11:58:54 | |
---|
Kyllä minullakin on käynyt mielessä vaihtaa mikit joskus, mutta kyllä nuo Dimarzio/Ibanezit on ihan tarpeeksi hyvät tähän asti ollut. Toimiiko Evot muuten hyvin H-H mikityksellä? "I've gone where the hand of man has never set foot." |
kimurantti1 27.12.2004 14:28:58 | |
---|
Kyllä minullakin on käynyt mielessä vaihtaa mikit joskus, mutta kyllä nuo Dimarzio/Ibanezit on ihan tarpeeksi hyvät tähän asti ollut. Toimiiko Evot muuten hyvin H-H mikityksellä? Miksi ei toimisi? Se mitä olen Evoista kuullut, niin selkeä ja kirkas soundinen mikki, mutta ulostulo on vähän turhan kova -> kun haluat vahvistimesta cleanin soundin, niin sitä saa hakea vähän aikaa, koska mikin kova ulostulo ajaa vahvisinta hieman särölle cleanillakin vaikkei pitäisi. Omakohtaista kokemusta ei ole. Air Nortonista voin omakohtaisella kokemuksella sanoa samaa kuin Evoista, että hyvä, lämminsoundinen mikki, mutta hieman turhan kova ulostulo mielestäni. On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus.
Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni. |
trih 27.12.2004 16:36:41 | |
---|
Ystävän neuvo: osta basso matalia vireitä varten. Totta. Pitäähän bändissä myös basisti olla. Itseltä puuttuu vielä basso matalia vireitä varten mutta kitarat matalaan vireeseen löytyy jo. |
Super-Jari 27.12.2004 18:32:17 | |
---|
Ystävän neuvo: osta basso matalia vireitä varten. Vasaran neuvo: ole hiljaa. Jättääkö kukaan pyyhkimättä ikinä?
Tunnustan, että joskus muutama vuosi tuli unohdettua,
sitten mietin, että miksi takapuoli oli kostea, housut oli hieman ulosteessa...
- KMT |
Kapane 27.12.2004 21:21:14 | |
---|
Ystävän neuvo: osta basso matalia vireitä varten. Kuninkaan neuvo: rölölölölö Onko noita muuten vai ns. perhosmalleina vai saako "kuorilla"? eli metallisen värisenä haluisin. |
Dumb 27.12.2004 21:42:11 | |
---|
Kyseinen yhdistelmä löytyy toisesta RG7:sta ja varsinkin tuo Air Norton on kyllä loistava mikki puhtaalla soundilla! Soundi on lämmin ja pehmeä, muttei kuitenkaan mössö. Tone Zonekin on ihan jees, muttei ole yhtä selkeästi saanut minua innostumaan kuin tuo AN. |
jpaa 27.12.2004 22:47:22 | |
---|
Mitenkähän nuo toimii soolotellessa? Hyökkiikö korville? |
Strutsi 28.12.2004 17:19:46 | |
---|
Evot olisi kyllä aika rajut "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Ze Kink 28.12.2004 18:19:29 | |
---|
Itse tykkäsin oikein kovasti tuosta Paf Pro - Tone Zone -yhdistelmästä, joka oli jossain testaamassani Ibanezissa jota ei enää valmisteta (kaiketi Rg3120 tms. ei siis neckthrough). Hyvä saundi oli jazzista metalliin. Kuitenkin, tuo Air Norton on myös tosi hyvä, omassa Jpm:ssäni on Air Norton ja Steves Special -mikit. Tuo kaulamikki kuulostaa varsin loistavalta puhtailla, ja säröilläkin mainiolta. Itse siis pistäisin Tone Zonen tallaan ja joko Air Nortonin tai Paf Pron kaulaan. |
Apricot 29.12.2004 00:04:59 | |
---|
Toimiiko Evot muuten hyvin H-H mikityksellä? Mulla on Evolutionit Stratossa H-H -meiningillä, ja kyllä niillä on hyvin pärjätty. Kytkimen keskiasennoissa on erilaisia yksittäisten kelojen yhdistelmiä. Ulostulo on kyllä ruudikas, mutta ei se ongelmia ole tuottanut puhtailla soundeilla. Riippuu tietysti styrkkarista; kyllähän Vibroluxin saa särölle tavallisella Les Paulilla. No problemo! |
Strutsi 29.12.2004 15:31:25 | |
---|
Eikös tämä mikkien vaihdos maksa lähemmäs 200 ekiä? Jos minä vaihtaisisn mikit, niin ottaisin joko Evot tai Paf Pro:n ja Air/Tone Zonen. Breed olisi myös yksi kova haastaja "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Ze Kink 29.12.2004 16:05:38 | |
---|
Eikös tämä mikkien vaihdos maksa lähemmäs 200 ekiä? Jos minä vaihtaisisn mikit, niin ottaisin joko Evot tai Paf Pro:n ja Air/Tone Zonen. Breed olisi myös yksi kova haastaja No mikkien hintahan se on vaan, ja sitten kolvailemaan. Mutta en sinuna rupeaisi vielä vaihtelemaan, nuo Dimarzio/Ibz:t on mielestäni aika hyvät. Voi ne sitten myöhemmin vaihtaa kun on ylimääräistä rahaa. |
Strutsi 29.12.2004 17:26:17 | |
---|
ajattelin samaa. En minä niitä nyt ollutkaan vaihtamassa. Sitten joskus kun olen rikas ja haluan tosissani eroon rahoistani, niin ehkä sitten "I've gone where the hand of man has never set foot." |