Aihe: Halkeama
1
tonicaster
20.12.2004 22:11:14
Tilasin tossa aiemmin syksyllä amf:ltä otelautavärkkejä (ruusupuuta) ja totesin että toisessa näistä aihioista oli 2 pituussuuntaista halkeamaa, tossa uutta tilausta tehdessäni sitten reklamoin hieman, ja sain alennusta seuraavasta tilauksesta. MUTTA itse asiaan, eli ajattelin tuostakin jossa nuo halkeamat ovat, tehdä toimivan pelin, koska nuo halkeamat eivät ole kovinkaan suuria.
Tähän siis liittyen, muistan lukeneeni täällä palstoilla tommoisesta injektio ruiskun käytöstä halkeamien liimauksessa.. Kävin sitten kyselemässä apteekista ja sanoivat noita annettavan vain lääke ostojen yhteydessä..=(.. Mistä noita voisi sitten mahdollisesti hakea?
poppamies
20.12.2004 23:36:05

Minä hommasin ruiskut ja neulat tutulta terveydenhoitajalta.
Vähän se laski leikkiä minun kustannuksella mutta vehkeet kyllä irtosi.
Oli vielä kaiken lisäksi tuollainen ei kertakäyttöinen, lasista ja metallista.
Tuli vielä mieleen että omalta hammaslääkäriltäkin voisi kysyä.
Hammaslääkäriltä olen saanut kourakaupalla poranteriä upotushommiin.
"G-strings are for strippers"
rijopu
21.12.2004 02:09:36 (muokattu 21.12.2004 08:06:41)
Mä olen saanut noita injektioruiskuja kyllä ihan normaaleista apteekeista, enkä ole joutunut ostaamaan Diapameja niiden kanssa. Kyllähän niitä pitäisi tuosta vaan saada ostaa.

Viimeksi kävin ostamassa injektioruiskuja Epoon keskuksen apteekista ja hiukan myyjä näytti vaivaantuneelta. Mutta kun selitin käyttökohteen (kitaran pikkutarkat liimaukset) niin myyjä rauhoittui heti.
No, se on semmoista suomalaista...
MPU
21.12.2004 08:20:54
Kyllä minullekin myytiin ruiskuja ja neuloja apteekista. Kerroin käyttötarkoituksen niin täti toi oikein useampiakin näytille.

Marko
mab_
21.12.2004 08:31:56
Toistetaan sama, eli kyllä niitä myydään jos selittää käyttötarkoituksen. Pari vuotta sitten piti saada ruisku jolla työntää öljyä auton murrosnivelen kumisuojuksen sisään. Apteekin täti oli ensin vähän epäilevän näköinen mutta kun selitin vähän asiaa niin heti tiesi mistä oli kyse ja ruisku heltisi. Oli kyllä sellainen piikki että en itseäni olisi sillä antanut pistää..
tonicaster
21.12.2004 10:49:50 (muokattu 21.12.2004 10:55:50)
Varmaan näytin sitten sen verran narkilta... selitin kyllä että meinaan liimailuun käyttää...
Toisaalta kävin sielä eilen illalla, nyt jos meen ajoissa niin luultavasti ei sama myyjä olisi mua sielä uudestaan juksaamassa....=)
vrajala
21.12.2004 11:46:26
Äitiltä noita saa, ainakin jos se sattuu olemaan terveydenhoitaja.

Kosmeettisten halkeamien paikkaus käy niinkin, että ensin pikaliimaa halkeamaan ja sen jälkeen hioo siitä päältä liiman kuivuessa. Toimii varsinkin tummilla puilla ihan mukavasti kunhan ei liimaa paperia kiinni puuhun.
Juu, varmast näi, mää kysyi?
tonicaster
21.12.2004 14:29:42
Joo nyt kävin eri apteekissa ja ei ollu mitn onkelmaa...=)ongelma förbi.
Tim
21.12.2004 16:11:42

On toiki, ensin ollaan huolissaan, kun ihmiset saa tauteja pistellessään likasilla neuloilla itteensä, ja sitte ku meet ostaan puhtaita, nii ei myydä.
Olisit sanonu, että haluutsä että saan aidsin vai?
Mikko Kankaanpää
22.12.2004 08:51:48

On toiki, ensin ollaan huolissaan, kun ihmiset saa tauteja pistellessään likasilla neuloilla itteensä, ja sitte ku meet ostaan puhtaita, nii ei myydä.
Olisit sanonu, että haluutsä että saan aidsin vai?

Nimenomaan. Heidänhän pitäisi antaa noita neuloja mieluummin ilmaiseksi kun kysellä mihin niitä käytetään. Aika tuttua Suomi meininkiä...
http://www.uraltone.com
Hammer Of The Gods
22.12.2004 11:29:38
Nimenomaan. Heidänhän pitäisi antaa noita neuloja mieluummin ilmaiseksi kun kysellä mihin niitä käytetään. Aika tuttua Suomi meininkiä...

Niimpä.. nyt kun threadin varsinainen ongelma on järjestyksessä voidaan vähän jauhaa offtopic.. Se on kyllä mielestäni oikeesti aika perseestä jos kysellää mihinkä sä meinaat totakin neulaa käyttää. Narkit varmaan pistää itteensä joka tapauksessa jollakin, niin eikös se olisi parempi että piikittävät ees puhtaalla neulalla?!? Mikäs maa se muuten oli missä jaettiin noi neuloja ihan ilmatteeks just tosta syystä, oiskohan ollu Hollanti?
Mitä helpommin, sitä helpommin!
Juzzu
22.12.2004 11:36:15
Mikäs maa se muuten oli missä jaettiin noi neuloja ihan ilmatteeks just tosta syystä, oiskohan ollu Hollanti?

Ainakin Sveitsi.
Apua paeaeae! Paeaeaeae!!!! PAEAEAEEA!!!! Apua PAEAEAEEAEAeaeaeaeaeAE!
kivi
28.12.2004 02:10:10
Sen verran vielä aiheesta, että eikös sen liimauksiin käytettävän neulan pitäisi olla kuitenkin aika paksu? Ei siis ihan joku rokotusneula?

Riippunee liimasta. Mutta olen samaa mieltä, mä olen käyttänyt liimauksiin ns. suonineuloja, eli sellaisia selkeästi tavallista paksumpia injektioruiskun neuloja, niitäkin on eri vahvuuksia jotka tunnistaa holkin väristä. Niillä isoilla (vaaleanpunainen holkki) on myös kätevä kaivaa puutikkuja ihosta:-) jos niikseen tulee...
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
samueld
17.01.2005 17:20:33

Kosmeettisten halkeamien paikkaus käy niinkin, että ensin pikaliimaa halkeamaan ja sen jälkeen hioo siitä päältä liiman kuivuessa. Toimii varsinkin tummilla puilla ihan mukavasti kunhan ei liimaa paperia kiinni puuhun.

Pikaliimapatentin luulis toimivan. Pikaliimaa ja kyseisestä puusta hiottua pölyä rakoon.
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)