fmcruelty 24.12.2004 14:54:24 | |
---|
Tsekkailin ko. valmistajien mikseri/prosessori valikoimaa ja oon ollu huomaavinani hirveetä yhtäläisyyttä malleissa, ominaisuuksissa ja hintaluokassa. Onko nää oikeesti jotain sisarlaitteita, eri merkeillä, vai onko oikeesti jotain laadullista eroa?! Kokemuksia, perusteluita?? Nii... mä aattelin, jos lähtisit seuraksi, nii voitas pistää taksikulut puokkiin. Nii ja voisit pistää baaris mulle yhen viskin. Nii ja hommaisit sit kuskin huomiseksi. -Elämä- |
deggis 24.12.2004 15:30:16 | |
---|
Mulla on vähän sellanen mututuntuma, että tosta kolmikosta toi Alto olis se ykkönen. Mutta se mitä piti sanoa oli, että kai näissä ihmisten hintaluokissa kannattaa ominaisuuksien antaa valita, ei noi tietääkseni niin kaukana ole. Mulla on tossa Behkun MX602A (nykymalleissa sellanen pieni Euromix, joku UB 6-kan). Toi on tossa jo monta vuotta seissy ilman ensimmäistä ongelmaa eikä suhinat ole ainakaan siitä lähteneet. Tulipa lämpimikseen puheltua. Joku jatkakoon. Mushroom Cut No13 |
PIM 25.12.2004 16:19:31 | |
---|
Mistä tuo Alton arvostus? Nehän on lähinnä Behringerin kopioita ja tehdään samalla periaatteella halpatuotantomaissa. Myydään: Dean Evo 60, Fenix strato David Barfuss -mikeillä |
zmb 25.12.2004 20:21:52 | |
---|
Itse musiikkikaupassa töissä olevana. Tiedän et altot on huomattavasti parempia kuin behkut. Ja Behkut mikserit on yleensä kopioita mackieistä ym. Samat speksit olevinaan monessa behkun mikserissä mitkä löytyvät mackiestäkin. Setti:
kannut: Tama Granstar (6 tomilla)
pellit: Meinl, Amun ja Byzance, New Sound krässi, Zild. Oriental trash kiina |
deggis 25.12.2004 21:18:17 | |
---|
PeteH: ihan kai puhtaasti tuollaisista edellisentyyppisistä kehuista. ei mitään sen järkevämpiä.. itse en ole tainnut edes koskea yhteenkään pöytään. mutten koskaan mitään negatiivista ole kuullu. Mushroom Cut No13 |
fmcruelty 26.12.2004 03:15:10 (muokattu 26.12.2004 03:16:07) | |
---|
Nii... Täähän täs just onki!!! Kaikki luulee kaikkea ja kaikki luulee tietävänsä kaikkea, JUST NIINKO MÄKI! Siks mä tiedustelenki jotain faktaa, jos joku vaik tietääski jotain... Yks mikä o nii, Alto ilmeisesti jyrää suomes. Johtuen ilmeisesti maahantuojan panoksesta tai jotain... Behringer on pääosin thomannin kasvatteja ja phonic o sitte tosta välistä. Äähh, tän tyylistä propagandaa ite on tullu huomanneeksi! Nii... mä aattelin, jos lähtisit seuraksi, nii voitas pistää taksikulut puokkiin. Nii ja voisit pistää baaris mulle yhen viskin. Nii ja hommaisit sit kuskin huomiseksi. -Elämä- |
askomiko 26.12.2004 04:01:53 | |
---|
Eikö sama pulju teekään kaikkia ja lyö eri leimaa kanteen ulko-ovella? |
fmcruelty 26.12.2004 12:49:55 | |
---|
Eikö sama pulju teekään kaikkia ja lyö eri leimaa kanteen ulko-ovella? Phonic ainaki mainosti jossain, että ovat harvoja valmistajia joilla on oma tuotanto myös yksittäisille komponenteille. Onko tuo ny sitte just se paljon parjattu tehdas, mistä ne kaikki muutkin tulee?! Empä tiiä tollasiin ottaa kantaa, ku varmaa tietoo ei oo Nii... mä aattelin, jos lähtisit seuraksi, nii voitas pistää taksikulut puokkiin. Nii ja voisit pistää baaris mulle yhen viskin. Nii ja hommaisit sit kuskin huomiseksi. -Elämä- |
Eikö sama pulju teekään kaikkia ja lyö eri leimaa kanteen ulko-ovella?
Tietenkin. Ja samasta paikasta tulee vielä suurin osa niiden parempien merkkien vehkeistä. Nykyisin kun erimerkkiset autotkin tehdään samassa paikassa samoista osista niin on turha kuvitella näiden muutaman satasen juttujen olevan kovin eri puusta veistettyjä. Jopa kiinalaiset, jotka tekevät suurimman osan tämän planeetan elektroniikkavempeleistä, ostavat komponentteja ja osia valmistuksesta toisiltaan. Kuka nyt lupaakin homman tehdä silläkertaa halvimmalla. |
jorma_r 27.12.2004 11:18:57 | |
---|
Mistä tuo Alton arvostus? Nehän on lähinnä Behringerin kopioita ja tehdään samalla periaatteella halpatuotantomaissa. Eiköhän tuo Alton arvostus tule tästä kuluneesta läpästä: "Yleisradio osti x kappaletta Alton Mikseriä y tarkkojen testien jälkeen. Mikseri jopa purettiin testeissä kun mikrofonietuasteiden kohinattomuutta ei meinattu hintaluokkaan nähden uskoa." Olen itse kuullut tämän kolmesta eri suunnasta vähän muunneltuna. Samapa tuo - on sinänsä mukava että pikkurahalla saa nykyään jo jotain millä siirtää mökää paikasta toiseen. Kymmenen vuotta takaperin ei 500 markalla paljon miksereitä osteltu... Ei hyviä eikä huonoja. |
Jouni Antero 27.12.2004 14:27:30 | |
---|
Itselläni ollut Phonic n 2 v työpöydän reunalla ja hyvin toiminut. Etuna (ainakin aikoinaan) muihin vastaaviin erinomaisen näppärä yhteiskäyttöinen input, jossa on ennenkaikkea kuminen pölysuojaus. Kaikissa pitäisi ola semmoinen. |