Aihe: meinlin amunit
1
moderndrummer88
25.12.2004 14:39:30
joo elikkäs haullakin katoin mutta eipä paljoa tietoa löytyny ja nekin mitkä oli amuneista käänty jo parin viestin jälkeen keskusteluksi byzance sarjan pelleistä..!

kertokaahan nyt että onko nuo hyviä peltejä rokkiin ja heviin? aattelin hommata 16 thin crashin ja 10 splashin, syttyykö tuo krässi kuinka helposti. aattelin hommata ihan thin paksuudella olevan pellin kun tuntuu lähes liian paksulta tuo medium thinikin.. peltejäni käsittelen hellällä kädellä, vaikka rankempaa musiikkiakin soittelen joten haluaisin helposti syttyvän krässin.
byzanceja ei tarvii ruveta mainostamaan!!
mihinkä pelteihin noita amuneja voisi verrata..?
että tämmöstä tällä kertaa...
Niskamies
25.12.2004 15:06:09
Mun mielestä Amunit kuulostaa halvoilta ja kolkoilta, mutta se onkin vaan mun mielipide. Jos johonkin sarjaan pitäisi verrata, niin vertaisin Sabianin B8:hin. Osta vaan suosiolla ne Byzancet jos Meinlit ostat.
Meitsi on meshissä.
Mr. Sly
25.12.2004 15:18:25
Omien kokemusteni mukaan ihan kelpo peltejä. Mediumit on kirkassoundisia, thin paksuisista luulisi löytyvän hieman tummuuttakin. Itsekin soittelen musiikkia laidasta laitaan ja kyllä thin paksuiset toimii raskaassakin väännössä oikein hyvin. Jokaiselle oman soittotyylin mukaan.
En ehkä ensimmäisenä B8:siin lähtisi Amuneja vertaamaan, onhan ne hieman eri tason pellit :) Itse verataisin Sabianilta ennemmin vaikkapa AA sarjaan.
"Keep it simple, stupid!"
Bacchus
25.12.2004 15:24:01
joo elikkäs haullakin katoin mutta eipä paljoa tietoa löytyny ja nekin mitkä oli amuneista käänty...

Näinhän se usein kääntyy, niinkuin Niskamieskin tuossa jo yritti venkoilla.

Itsellä on Amun 16" Power Crash, ja 10" splash, ja sopivat kyllä metalliin erinomaisesti. Todella kirkas ja leikkaava soundi.

Mun mielestä Amunit kuulostaa halvoilta ja kolkoilta, mutta se onkin vaan mun mielipide. Jos johonkin sarjaan pitäisi verrata, niin vertaisin Sabianin B8:hin. Osta vaan suosiolla ne Byzancet jos Meinlit ostat.

Juu, niinpä niin... Amunia ei voi millään tasolla verrata Sabianin B8-sarjaan. Ja sitäpaitsi Amun ja Byzance ovat soundiltaan aivan eri tyyppiset, Amun on kirkas ja leikkaava ja Byzance tumma ja lämmin. Soveltuvat eri tyyppisiin soundimieltymyksiin.
-
moderndrummer88
25.12.2004 15:39:07
no ennestään mulla on avediksen brilliant 16" ja sitten staggin dh16" exotic crashit joten se amun vois olla hyvä välimuoto noista(?) toinen on kirkas ja toinen on taas tosi tumma ja räkäinen soundiltaan...
DimensionZ
25.12.2004 18:13:58

Itse en tykkää ollenkaan Amunista, liian kolkko soundi jostain syystä. Näyttää samalta, taitaa olla samaa seosta, ja myös kuulostaa samalta kuin Paisteet, joista en tykkää yhtään myöskään (paria poikkeusta lukuunottamatta). Tosin kuulin kyllä tässä just livenä yhtä Amun chinaa ja täytyy tunnustaa ettei pahemman kuulonen juuri se ollut. Jos nyt kirkkaita rock-soundisia peletejä haet niin katso mielummin AAXää Sabianilta tai DHta Staggilta. A-Custom on myös hyvä. Byzanceakin saa muuten brillianttina nykyään, siitä ei ole kokemusta mutta veikkaisin että on aika mielenkiintoinen.
''He jumped right out of a building!!''
hgr
25.12.2004 18:36:26 (muokattu 25.12.2004 18:38:27)
En ole kovin paljoa testaillut Amuneita, mutta luulisin että ohuemmissa malleissa on myös sitä herkkyyttä.

B8/802/Alpha-osastoa vastaa enemmänkin Meinl Classics-sarja.
anzelmosm
25.12.2004 20:24:43

itelä amunin 17" medium rässi ja 17" powerful rässi ja 20" saina niin kyllähä noilla on rokitellu menemään... powerful rässistä tykkään kyllä mediumin eelle.. se mediumi on tosiaan semmonen vähän kolkon olonen vehje... mutta kyllähä se ku lyö niin ääni lähtee...
Ruoste
25.12.2004 20:28:44 (muokattu 25.12.2004 23:44:14)
mul on amunin 16 tuumain joku krässi (näkyy miun omakuvas), kyl se on aika hyvä pelti, mulla se toimittaa sellasen komppi krässin virkaa vaikka se ei ehkä oo paras mahollinen siihe hommaa...
If You Don't Live For Something You'll Die For Nothing
moderndrummer88
25.12.2004 20:55:39
aattelin minä nuo tilata kun tuolta t-kaupasta saa byt niin halvalla (tuo paketti minkä sanoin niin 133 erkkiä, ei paha..)
Aimo
25.12.2004 21:53:52
Mielestäni keskustelu on vaihtunut syystäkin amuneista byzanceen, koska ero on ainakin minun korvaani huomattava. Niin tosiaan, näistä amuneista, on ne ihan kelvollisia, ainakin medium 20" ride on aika kiva, kirkas, mutta jokseenkin yksipuolinen. Ne on ehkäpä vähän "kolisevia" minun makuuni, mediumeja olen vain testannut. Ehkä jotain yhtäläisyyksiä paisteen dimensioneihin.
Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)