Aihe: The History Of Rock And Roll
1
HaloOfFlies
25.12.2004 15:28:36

Maikkarilta tuli kymmenisen vuotta sitten tämä sarja, ja nyt kun se julkaistiin 5 DVD:n boksina, niin pitihän se tietty hommata. Katoin tän joskus silloin kun tuli telkusta ja pidin paljon, hommasin nyt tuon boksin ja on aivan nautinnollista kateltavaa. Onkos muut hommanneet tätä boksia?
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
sub zero
25.12.2004 15:43:30
oliks toi se jonka suomennettu nimi oli "roll over beethoven"? ei hankkimisen arvoinen mun mielestä ollut ainakaan se, sikäli kun muistan.
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
sub zero
25.12.2004 16:02:31
Taisi olla juu. Time & Lifen sarja.

musiikintunnilla kateltiin. kyllähän sen pystyi kerran katsomaan, mutta ei se niin analysoiva ollut kuin olisi voinut toivoa. semmoinen perus kevyt dokkari jossa kuuluisat äijät höpisee. noh, semmoisiahan ne kaikki on.
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
Jake24-25
25.12.2004 19:58:50
Taisi olla juu. Time & Lifen sarja.

Itselläni ei ole ainakaan vielä tuota History of rock and Roll-boxia, mutta kun katselin jostain niitä sen sisältötietoja tuli niistä mieleeni heti Walk on By-sarja, joka sekin on Rockin historiasta kertova dokkarisarja. Voi olla tietysti, että olen ymmärtänyt väärin.
"Rock´n Roll is Cool!" Jake T
HaloOfFlies
25.12.2004 23:22:09

Itselläni ei ole ainakaan vielä tuota History of rock and Roll-boxia, mutta kun katselin jostain niitä sen sisältötietoja tuli niistä mieleeni heti Walk on By-sarja, joka sekin on Rockin historiasta kertova dokkarisarja. Voi olla tietysti, että olen ymmärtänyt väärin.

Kyseessä on aika kattava paketti rockin historiasta. Kaikki olennaisimmat bändit mukana. 10 tunnin tiivis paketti.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)