Aihe: Sepultura..
1 2 3 4 528 29 30 31 32
Huevos
15.11.2004 11:15:31

Jos joku väittää että kyseinen DVD ei ole viihdyttävää katsottavaa kaveriporukassa ennen baari-iltaa samalla alkomahoolia nauttien

a) on neiti

b) valehtelee

booorriiing. joku jätkä rutistaa kaljatölkin ottaansa ja huutaa "fuck yeah!"...on muuten huomattavasti hauskempaa jos sen tekee ihan itse.
Lappis
20.11.2004 23:20:05

booorriiing. joku jätkä rutistaa kaljatölkin ottaansa ja huutaa "fuck yeah!"...on muuten huomattavasti hauskempaa jos sen tekee ihan itse.

Enpä ole DVD:tä nähnyt, mutta olettaisin, että tällä DVD:llä näin tapahtuu.

Hauskaa on varmasti myös itse tehdä samantason biisejä kuin Beneath The Remainsilla? Booring....
Ok, heikkoa läppää.

Nostetaan ylös, että nuoremmatkin löytää kunnon thrashia. Siis Morbid Visions-Arise-kamaa kuuntelemaan!
Axu
24.12.2004 13:02:23

Mutta hei! Sarcófagon Wagner Antichrist lauloi alkuaikoina Sepulturassa. Jos jollakulla on jotain tuon aikaisia nauhoja, voisiko kopioida tuttavallisesti ystävällisesti hän? Kiinnostaisi vaan kuulla, minkälaista stuffi on tuolloin ollut.

Eilen juuri pidin Sepultura-putken, kun huomasin, että olen pahasti laiminlyönyt Sepulturaa... Siis Morbid Visions/Bestial Devastation + Schizophrenia + Beneath The Remains putkeen.

Hail early-Sepultura!
Death is certain Life is not
miscage
24.12.2004 14:02:48
Hail Sepultribe Rootsiin asti!
- Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää)
miscage
24.12.2004 21:13:51
Eiku Chaos A.D.:hen. Rootsilla on yksi hyvä biisi.

On siinä paaaaljon enemmän! =)
- Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää)
Angus
24.12.2004 21:27:23

Livenä näin sunnuntaina... täytyy sanoa, että aika hyvin soittivat ja ovat varmasti kova bändi niille ketkä tuollaisesta musasta tykkäävät, itse en pitänyt...
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album!
Ben_D
24.12.2004 22:10:33

Livenä näin sunnuntaina... täytyy sanoa, että aika hyvin soittivat ja ovat varmasti kova bändi niille ketkä tuollaisesta musasta tykkäävät, itse en pitänyt...

Tällä uudella kokoonpanolla en ole nähnyt, mutta alkuperäisellä muutamaan otteeseen Arise ja Chaos A.D kiertueilla. Sillon ainakin osu kohteeseensa. Kiinnostaisi nähdä uusikin kokoonpano, mutta uudet biisit eivät vaan oikein enään iske.
Jambu83
25.12.2004 01:08:04
helkkarin hyvää kamaa löytyy inqusitio symphony levylt... piti vaan kuunella pariin kertaa ja sit vähän live nauhotuksilta et ois parempi soundi... kyl rupes levy kuluu vähän enemmän :)
well BIG FUCK YEAH ! to all metal bangers. =D
Axu
26.12.2004 10:35:50

Ei minultakaan ole mielenkiintoa herunut bändille sen jälkeen, kun Max parttasi...
Death is certain Life is not
Mechanizm
26.12.2004 14:53:32
Ei minultakaan ole mielenkiintoa herunut bändille sen jälkeen, kun Max parttasi...

Yhdyn. Beneat...-Chaos.. ovat iso osa elämäni soundtrackeja mutta Maxin jälkeisiin tuotoksiin ei ole tullut perhdyttyä. Kyllä ne on kuunneltu mutta ei tehnyt mitään vaikutusta. Soulfly taas on ihan ok, vaikka Roots... itselleni olikin pettymys. Max on kyllä kuiten yksini sankareitani.
People say Im a bad person, but thats not true, I have the heart of a young boy...In a jar, on my desk.
Mrezzye
13.07.2005 12:08:54 (muokattu 13.07.2005 12:10:28)

Joo anteeksi vaan jos jotakuta häiritsee kun nostin näin vanhan ketjun, mutta...

Max kävi pyörähtämässä sattumalta meikäläisen duunipaikalla, joka aiheutti nostalgiafiiliksen ja pitkästä, pitkästä aikaa kuuntelin Sepulturan Arisen, Beneath the Remainsin ja Chaos AD:n läpi. Aivan käsittämättömän kovia lättyjä varsinkin nuo kaksi ensin mainittua. Taitaa jäädä "soittolistalle" taas joksikin aikaa. Skitso löytyy valitettavasti vain LP:nä ja vinyylisoitin on hieman epäkunnossa, joten sitä en vielä päässyt kuuntelemaan, mutta pitää virittää vehkeet soittokuntoon, että tuonkin saa soimaan. Yläaste/lukioaikana silloin noin 10 vuotta sitten nuo kaikki olivatkin lähes päivittäisessä kuuntelussa ja soittotreenin alla Panteran ohella. Harmi, ettei Max ole enää kuvioissa mukana...
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
aku.miettinen
27.07.2005 22:45:09
Beneath The Remains soi tällä hetkellä. Vittu, että on kovaa kamaa. Kaikkien thrash-ystävien tulisi omistaa tämä levy.
Henkka Hevimies
27.07.2005 22:47:23 (muokattu 26.11.2005 14:56:51)
Edit.Ei mitn.
"Floikka on ihan turha vehje ja nauhojen määrä on aika vitun yhdentekevä." -Leather Rebel
Ben_D
27.07.2005 23:00:26

Beneath The Remains on meikäläisen metallilevyjen top-3:ssa.
vomithrash
28.07.2005 00:31:15
Beneath The Remains on toki kova kiekko, mutta mun mielestä ainakin vähän yliarvostettu siinä mielessä että loppua kohden rupeaa vähän puuduttamaan sen kuuntelu. Sama pätee Ariseen. Schizophrenia taas on kaikilta osin kymppisuoritus.
Deathrace King
28.07.2005 08:30:00

Beneath The Remains on meikäläisen metallilevyjen top-3:ssa.

Meitsil on top vitosessa. Äärimmäisen tarkkaa soittoa, hienoja biisejä/riffejä/kappalerakenteita.
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation
Ben_D
28.07.2005 08:43:18

Autiolle saarelle mukaan Reign In Blood, New Order ja Beneath The Remains.

Ja tietenkin Hotter Than Hell, Alive! ja Iron Fist.
Valterr
28.07.2005 09:43:16 (muokattu 27.11.2005 18:22:16)
Beneath The Remains on ainoa joka on itselläni. Muita on tullut myös kuultua eivätkä kuulosta LÄHESKÄÄN yhtä hyviltä.. Sanoisin siis että Sepulturan ainoa hyvä levy mielestäni.

Edit. Hoho
Mrezzye
28.07.2005 10:12:39

Autiolle saarelle mukaan Reign In Blood, New Order ja Beneath The Remains.

Ja tietenkin Hotter Than Hell, Alive! ja Iron Fist.

Ja kitara...
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)