Viceroy 20.12.2004 14:28:42 | |
---|
N. vuosi sitten yritin viimeksi . . . tietääkö kukaan tästä bändistä mitään? Netistä ei löydy. Kaikki mitä mulla on = yksi biisi Hard Attack -kokiksella. Yksi erinomainen biisi! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
jeps!!! tobruk niminen bändi on tehnyt 2 studiolevyä+ yhden kokoelman,wild on the run on witun kova levy!!! lisää tietoa bändistä löytyy seuraavasta osoitteesta: www.rockdetector.com |
Viceroy 23.12.2004 23:18:06 (muokattu 23.12.2004 23:22:20) | |
---|
Vau! Plussaa tästä - Wild on the Run on juurikin toi loistava biisi, josta puhun. Mistäköhän sais levyt? edit: Amazonista en viittis, meen varmaan esim. Jäänsärkijään kyselemään tilauksista... Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Lapis 23.12.2004 23:31:32 | |
---|
Vau! Plussaa tästä - Wild on the Run on juurikin toi loistava biisi, josta puhun. Mistäköhän sais levyt? edit: Amazonista en viittis, meen varmaan esim. Jäänsärkijään kyselemään tilauksista... Kävin Epesissä T:reellä joku aika sitten ja ne kovasti kehuivat että niiden kautta voi tilata KAIKKEA. Kokeile kysyä! |
downey 24.12.2004 08:08:45 | |
---|
cdon.com , sieltä löytyy tobrukia parin cd:n verran. |
Viceroy 26.12.2004 12:27:57 | |
---|
cdon.com , sieltä löytyy tobrukia parin cd:n verran. No jo on! Voisin vannoa, että kesällä noita ei tuolla vielä ollut! No, pannaan tilaukseen. Kiitti vastauksista! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |