Aihe: Virvelin kalvot??
1 2 3
manix
13.02.2003 15:00:28

Vittu jos on kunnon snare ni ambassadori o jääzh!

Vaikka niin, mutta kun kaveri joka asiaa tiedustelee soittelee "sellasta metallia" niin ei varmaan Ambassador kestä.
"I'm holding on and I find out the only way goes down. And the weary drowns. Better hold on tight." - Daniel Brennare
Pieni rumpalipoika
13.02.2003 15:15:19

Vaikka niin, mutta kun kaveri joka asiaa tiedustelee soittelee "sellasta metallia" niin ei varmaan Ambassador kestä.

Ääh. Ei sellasta jätkää olekaan joka järkevällä tekniilla saa kalvoja paskaksi, vaikka lätkisi kuinka lujaa. Toki joku Ambassador on kohtuullisen ohut kalvo, mutta ei sillä tuossa mielessä ole merkitystä. Jos ajattelee vaikka sen ja jonkin kestävämmän ja paksumman hintaeroakin, niin varmasti tulee halvemmaksi ostella noita halvempia hieman useammin.

Mä itse olen aika kovakätinen rumpali eikä mulla kalvoja mene paskaksi oikeastaan koskaan. Vaihdan ne paljon ennen uusiin, kuin alkavat hajoilemaan.
"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong."
manix
13.02.2003 15:30:35

Nojoo, enpä kyllä muista milloin oisin itsekään saanu kalvoa hajalle... tuo kuulosti jo vähän liian pervolta ;)
"I'm holding on and I find out the only way goes down. And the weary drowns. Better hold on tight." - Daniel Brennare
Olli
13.02.2003 18:16:53

Nojoo, enpä kyllä muista milloin oisin itsekään saanu kalvoa hajalle... tuo kuulosti jo vähän liian pervolta ;)

Määpä sainkin Thunderin snare rummusta kolmen vuoden lätkimisen ja miljuuna kertaa liian tiukan virityksen seurauksena kuulumaan poks, vaikken lyönyt sitä...??

Nykyisin sitä rahaa (pankin lainaamaa opintolainaa) on niin paljon, että voipi ostella kalvoja niin usein kun haluaa...
Tunge ne Zildjianit jo "#¤%&:uun
Buusteri
15.02.2003 12:53:42

Ite soitin joskus tollasella aquarianin studio-äxällä tovin... se on just kirkas jossa demppirengas ja lyöntilätkä. oon päätyny kuitenki aina tuohon coated ambassadoriin. seuraavaan kerran ku kalvot vaihdan nii vaihtuu kyllä evanssiin kaikki.
laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi..
Jombe
17.02.2003 19:38:06
Remon Am-bassador,eli siinä on valkoinen pinta.
Tuplat ne olla pitää!
5555555
17.02.2003 22:08:01
Aquarianin Ni-Energy o vitun kämänen kalvo vaikka soitas saayanan peräsuolta.. ihan hirvee saundi,.
Tangled**
23.12.2004 16:21:14
Mitäs tuo Evansin genera? Minkälainen?
Huominen on eilinen jo ylihuomenna.
sandman178
23.12.2004 16:35:45

Virvelisä Pinstripee... huh huh...

no jollain onkin powerstroke 3... *krhm* :D
Tell me kid, have you ever danced with the devil in the pale moonlight?
ddrum54
23.12.2004 16:54:52
Mitäs tuo Evansin genera? Minkälainen?

Genera on yksikerroskalvo, ohuella alapuolisella demppirenkaalla varustettu.( Evansin kuvaus: Sound: subtle muffling, focused attack. Resonance: Dry, controlled sustain.)

Genera Dry on rakenteellisesti sama, kuin yllämainittu, mutta kuivempi. ( Pienet venttiilireiät kehällä.) ( Sound: Fat, focused attack. Resonance: Very dry.)

Genera HD on kaksikerroskalvo, ohuella alapuolisella demppirenkaalla varustettu. ( Sound: Punchy, defined, loud. Resonance: Controlled sustain.)

Genera HD Dry on rakenteellisesti sama, kuin yllämainittu, varustettu venttiilirei´illä. ( Sound: Sama kuin edellinen. Resonance: Very dry, controlled sustain.)

Genera G1 Coated on perinteinen yksikerroskalvo. ( Sound: Open, warm, natural sound on toms and snare. Resonance: Open , warm sustain.)

Genera G2 Coated on perinteinen kaksikerroskalvo. ( Sound: Fat, focused attack. Resonance: Full, controlled sustain.)

Tässä oli Genera - mallit. Muita Evans snare - kalvoja löytyy vielä 7 erilaista.
2`n 4
Tangled**
23.12.2004 17:54:26
ddrum54: Juuri tuota pelkkää generaa, demppirenkulalla varustettua tarkoitin (:
Huominen on eilinen jo ylihuomenna.
ddrum54
23.12.2004 19:13:18
ddrum54: Juuri tuota pelkkää generaa, demppirenkulalla varustettua tarkoitin (:

Okei, sori jos tuli liikaa. Monet vaan puhuu Generasta, tarkoittaen jotain noista kuudesta.
2`n 4
dictatorsh*t
23.12.2004 19:33:56
Remon CS, se on tosisoittajan valinta.

Jos tykkää.
Arvostele allamainittavaa bändiä!!!
Melankolik
ddrum54
23.12.2004 19:43:51
Remon CS, se on tosisoittajan valinta.

Jos tykkää.

Hyvä, että laitoit ton lisäyksen kuitenkin.
2`n 4
HeavyMachinery
23.12.2004 21:55:00

Evansin Genera dry on hyvä ainakin mun makuun. Mulla oli toi evanssin hydraulicsi just ja siitä lähti coating vittuhun jo parin reenin jälkeen ja sen soundi oli aivan eloton.
No niin, sano napoleon !
dictatorsh*t
23.12.2004 23:17:45
Hyvä, että laitoit ton lisäyksen kuitenkin.

Eikö, ajattelin että jos pistän sen ehdottomaksi vaihtoehdoksi, mut lahdattaisiin joukolla. :)
Arvostele allamainittavaa bändiä!!!
Melankolik
ddrum54
23.12.2004 23:25:23 (muokattu 23.12.2004 23:49:04)
Eikö, ajattelin että jos pistän sen ehdottomaksi vaihtoehdoksi, mut lahdattaisiin joukolla. :)

Joo, oli tosi hyvä. Inkvisitio meinasi jo kokoontua. : )

EDIT: Oli se Joukokin jo valittu.
2`n 4
Informaatiokameli
24.12.2004 23:33:07

Evansin Genera Dry on kyllä aika nami.
Everybody loves somebody, but nobody loves rumpali.
Maardi
24.12.2004 23:43:30
Meitsi käyttää Evansin Genera HD dryta ja hyvin toimii.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)