Aihe: Jackson JDR 94
1
Robert
21.12.2004 23:28:53
Onko tuosta kellään kokemuksia? Käytin kyllä hakua, mutta en löytänyt puhetta juuri tuosta nimenomaisesta mallista. Harmony-Centralista ei taaskaan ollut kauheasti apua, kun siellä nyt kehutaan kaikki maasta taivaaseen.. Ilmeisesti Japanissa on tuo tehty.

Kaveri olisi myymässä tota, ja pyytää semmosta 250-300 euroa.
Allekirjoitus
Crossroad
22.12.2004 09:17:08
se on noita halvempia jacksoneita.hinta on aika kohdallaan.mullakin oli joskus tuollainen.se maksoi liikkeessä käytetynä 199e.ei se mitenkään huono ollut,mutta jos oikein muistan floikka oli aika surkea.
Kampuzzjeah!
22.12.2004 09:36:27
jos en nyt ihan väärin muista nii kilpi nimisen bändin toisen kitaristin arsenaaliin kuuluu tuommonen jackson jdr 94...
Meidän liikunnan opettaja kertoi että mitä palloilulajeja tietää:"jalkapallo,pesäpallo,sulkapallo,koripallo,pallo,lentopallo,polttopallo.."
Crackis
22.12.2004 21:33:19
Tuollasen oon omistanu jo udeamman vuoden. Perus halvemman hintaluokan Jackson. Kaula on huomattavasti ohuempi kuin PS-4. Tuo lisenssifloikka ei todellakaan mikään päätähuikaisevan loistavasti toimiva kapistus ole, mutta vireen se mulla piti hyvin niin pitkään kun lukot kesti menoa. Nykyisin on sitten talla blokattuna, eikä tuosta nyt muuten mitään pahaa sanottavaa ole. Mikit ja virittimet on ihan menettelevää tasoa. Totta puhuen en ite oo tuosta omastani raaskinu luopua tuon kaulan profiilin takia. :) Istuu mun käteen kun nyrkki silmään.
Robert
22.12.2004 22:02:53
Eli tosta sais suht hyvän hevikirveen edullisesti.
Allekirjoitus
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)