Aihe: miksi uusi kitara
1
Keppis
16.02.2003 07:49:13
Niin että kertokaas erillaisia syitä uuden kitaran ostoon kun oon ehkä hankkimassa uutta skebaa vaikka kyllä vanha(paska) uskollinen stratokopio viä toimii..
Härski
16.02.2003 08:47:06 (muokattu 16.02.2003 08:47:57)
Eihän me voida syitä luetella.

Edit: Nii, vaikka kyllähän toi huono kitara on aika hyvä syy vaihtaa...
hemmo
16.02.2003 09:32:24

Niin että kertokaas erillaisia syitä uuden kitaran ostoon kun oon ehkä hankkimassa uutta skebaa vaikka kyllä vanha(paska) uskollinen stratokopio viä toimii..

No miksikäs ei, sillä kitaroiden hankkiminen on hauskaa ja kivaa. Kyllä se aina viinan juonnin voittaa.

Älä myy/vaihda sitä vanhaa, kyllä niitä pitä olla useita. Hanki muutama hyvä keppi. Eri asia on se, että tarvitseeko yli 10 skebaa, vai ei.
Kamalistani ei mahdu tähän.
Aerodactev
16.02.2003 10:27:29
vanha(paska) uskollinen stratokopio viä toimii..

No voit esim. ostaa tuon stratokopion rinnalle jonkun humbucker-mikkisen kitaran.
Veres! Ajaa sinun etsiä edelleen. Ajaa Google Kierrellä.
Fortune
16.02.2003 10:37:25

Tai päästä halvemmalla ja laittaa stratokopioon humpparit :)

Ei välttämättä, jos ei vaihto itseltä onnistu. Hyvät humbuckerit, uusi pleksi ja elektroniikat maksavat äkkiä perus-humpparikitaran verran.

Eikun toinen kitara kehiin vain, keikkailun alettua ja kielen katkettua kesken setin kiität vain itseäsi.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
KMT
16.02.2003 13:28:36

No voit esim. ostaa tuon stratokopion rinnalle jonkun humbucker-mikkisen kitaran.

Tai kunnon tele
Bassopalsta puuttuu muuten OK
Dumb
16.02.2003 14:07:01

Tai kunnon tele

...johon laitat tallamikiksi jonkun humbuckerin. 8-)
benny
16.02.2003 14:19:15

Luulenpa, että tulet huomaamaan kun vanha kitarasi ei palvele sinua enää niin kuin tahdot. Se ei tunnu enää riittävältä, taitosi ovat kehittyneet yli sen tarjoamien rajojen tms. Keksi itse syitä.

Yleensä vain tulee tunne, että tarvitsen uuden kitaran ja niiden funktiot ovat erilaiset. Joku 600e kitara on jo ihan käypä verme.
KMT
16.02.2003 17:09:03

...johon laitat tallamikiksi jonkun humbuckerin. 8-)

Ei tele mitään humppareita välttämättä tartte,
jos minä laittaisin humpparin niin laittaisin kyllä mieluummin kaulamikin paikalla tai poraisin reiän keskelle...
Bassopalsta puuttuu muuten OK
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)