Aihe: Sara
1 2 3 4 5 6 7 8
Exhausted
22.12.2004 01:33:05

löytyykö tämän kotimaisen industrial/maalailuheviorkesterin ystäviä täältä? Olen nyt pari viikkoa kuunnellut Kromia ja Saattuetta ja en oikein vaan pysty käsittämään miten hienoja kokonaisuuksia ne on.
Phobophile
22.12.2004 01:51:14
löytyykö tämän kotimaisen industrial/maalailuheviorkesterin ystäviä täältä?

Minäminäminä!
I've been so bored since the string on my yo-yo broke.
Johnnyk
22.12.2004 03:47:36

Ei ole tullut paljoa kuunneltua.
Täytyypä tutustua paremmin.
"Ripusta se sika ristille väärinpäin ja suolesta julmasti. Jos kahvitauon jättää välistä, niin voi vielä runkata päälle." -Järvihirviö http://vapaustaistelijat.cjb.net (palaamme asiaan!)
Heissi
22.12.2004 06:06:14
Väsyneen käden luoti on mainio biisi. Kromi-plätyn omistan, todella hyvä levy ollakseen tuollaista "homostelu-metallia".
"Sanoo Heikki 18-v, joka koettaa kurottaa kohti huevoksen saappaanvartta, muttei ymmärrä kuinka se onkaan niin korkea ja väärän värinen." -bedlam
Möö.
Huevos
22.12.2004 06:13:08

mäkään en oikein pysty käsittämään sitä hienoutta.
parinc.
22.12.2004 10:12:18
Bändi, joka tulee aivan varmasti tekemään vielä SEN levyn. Levy-yhtiöt huomio, Sara on toistaiseksi vapaalla jalalla, joskin keskusteluja ilmeisesti käydään parhaillaan useampaan suuntaan.
basistivol666
22.12.2004 12:21:09
jotenkin väsynyttä on saran meno...
Allekirjoitan!
carlos
22.12.2004 22:15:30
Kromi on kyllä noiden paras levy. Ja siitä kaksi ekaa biisiä on iha tajuttoman hyviä.
Narupatsailta ja Saattueelta löytyy joitain hyviä biisejä. Tosin nyt jo hieman alkaa kyllästyttää koko Sara..

Onko niillä joku tauko meneillään?
Standin' with the fury that they had in '66
Woc
22.12.2004 22:55:30

Kromi löytyy ja se on melko hyvä levy. En ole silti täysin päässyt ylitse Jorman raivostuttavasta tavasta ääntää suomea englantilaisittain.

Väsyneen käden luoti on silti parhaimpia biisejä suomeksilauletun metallin saralla(!).
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
Caine
23.12.2004 00:01:34
Jos jollain on joulumieltä niin lähettääpi minulle sitten Narupatsaat-levyn joululahjaksi. Kiitos.

Hyvää tapaninpäivän odotusta ja onnellista loppiaista.
Pesumerkki taakse.
Hevihörhö
23.12.2004 00:42:19
löytyykö tämän kotimaisen industrial/maalailuheviorkesterin ystäviä täältä?

Joo, muutaman biisin oon kuullu ja aivan hyviähän ne on. Rakastuin vanhaan biisiin "kaupunki nukkuu", kuuntelin sitä paljon varsinki sillon ku vasta olin muuttanu pikku kylästä kaupunkiin. Hieno biisi.
"No sittenhän tuun kippaamaan sun kämppääs rekkalastillisen paskaa tuossa puol seittemän maissa." -Closure
k1mm0
23.12.2004 01:05:47
Saattue-levystä tykkäilen, enemmän Ymmärryksen kaltaisia biisejä saisi vain olla. Lasken on sitten toinen suosikkikipale.
Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
Huevos
23.12.2004 13:42:01

ihan siistiä musiikkia ja jänniä sanotuksia. Kerranki semmonen suomalainen bändi joka ei kuulosta suomalaiselta.

mä en tajua tätä. miksi musiikki EI saisi kuulostaa suomalaiselle?

minua vituttaa se, että kaikki rokkarit leikkii jenkkejä. pitää olla niitä kälysiä "yeah, beibe!" huutoja välissä. suomen kieli on mun mielestä tosi hyvän kuulosta. vähän respektiä...

ja vaikka en saran musiikista pidä, niin täytyy antaa pisteitä siitä, et ne laulaa suomeksi, se on kulttuuriteko.
Juzzu
23.12.2004 13:52:29
Mikäs se on se piisi jossa se pasisti(?) soittaa siinä viideossa meressä. Son hyvä piisi.
Let me go. Let me go. Let me seek the answer that I need to know. Let me find a way. Let me walk away. Through the Undertow. Please let me go
JuniperThree
23.12.2004 14:33:24
Tämä on ainakin mulle "se" bändi ja Narupatsaat vielä toistaiseksi "se" levy! Eka tutustuminen tapahtu joskus '00 jossain Alavuden NS:llä, meitä oli tasan viis jätkää riehumassa siinä lavan edessä, miljoona teinityttöä ympärillä odotti et apulanta alkais soittamaan, eivät tajua hyvän musiikin päälle...=)

Tota Saattue -levyähän ihmiset pitävät loistavana, mulle se on vähän kylmä. Kuulostaa, että pojilla on ollu miljoona biisiä, joista sitten "kertsibiisit" on valittu levylle. Ei oo ollenkaan sellanen mukava kokonaisuus... Kyllä se narupatsaat potkii vaan, siinä on räkää ja rosoa ja kilju(a)/(ntaa)...
SDMF
23.12.2004 15:41:13
Kertokaapas kotisivun osoite :)
R.I.P Dimebag darrell
Cypher
23.12.2004 15:41:56

joo,kyllähän se kuulostaa tiukalta mutta jotain siitä puuttuu vielä,ehkä lisää koneita tai jotain.Suomesta löytyy muitakin "samantapaisia"bändejä kuin sara mm.Amplifire:)
Pojat on Poikia
Phobophile
23.12.2004 20:21:06
Kertokaapas kotisivun osoite :)

www.saranhuone.com
I've been so bored since the string on my yo-yo broke.
epeli
24.12.2004 01:20:24

pari kertaa livenä nähty. väsyneen käden luoti, raskas ja lasken on hyviä piisejä. jumalauta että jorma on pelottavan näkönen mies pimeessä...
Death before dishonor.... ....bukkake before all!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)