mustakaapu_3 17.12.2004 13:30:11 | |
---|
No mulla on ainakin ikävä istanbulin peltejä (ei siis alchemyita tai mel lewiksia) kun olen kuullut että niitä ei enään maahan tuoda. Oli aikanaan tarkoitus kerätä koko satsi istanbuleja, mutta se keskeytyi siihen, että niiden maahantuonti loppui. Ehdin ostaa mehmet crashin ja riden, joista ainakaan jälkimmäisestä en ihan heti luopuisi... You got a mullet in the head, mullet in the head, you got a mullet in your fuckin´ head! |
sänkipappa 18.12.2004 12:14:18 | |
---|
itse tarvitsisin kokonaan uudet rummut koska ne on ihan paskana suoraansanoen. luettelen vähän asioita:haikkaa ei ole, yks pelti on mut siit puuttu noin yks neljäs osaa joten kuulostaa vähän ankeelta, pasarin pedaali jää sillon tällön pohjaa ja muutenkin on haljennut keskeltä. joten ei ois pahitteeks ostaa uusii! tylsä äijä jota sanotaan nekuks |
petercriss 19.12.2004 19:54:43 | |
---|
mä tarvisin ständei ja symbaalei tietäiskö kukaan paikkaa mist sais halvalla |
Bacchus 20.12.2004 13:28:13 | |
---|
mä tarvisin ständei ja symbaalei tietäiskö kukaan paikkaa mist sais halvalla Mustanmäen torilta. - |
Vikmani 20.12.2004 23:24:09 | |
---|
F-musiikki voisi enemmän panostaa Sonorin maahantuontiin. Kertaakaan en ole kaupoissa sonorin settejä nähny. Kaiken on joutunut tilaamaan ulkomailta. get up offa that thing. It makes you feel better. |
pasij66 21.12.2004 09:28:53 | |
---|
No mulla on ainakin ikävä istanbulin peltejä. Olen ymmärtäny että, Istanbul jakautui kahteen leiriin. Mehmet ja Agop rupes "soolourille". Kumpikin nähdäkseni värkkää peltejä edelleen ja vielä Istanbul nimellä. Toinen on vaan Agop ja toinen Mehmet. Näinollen vanhoja "vain" Istanbuleja ei enää ole markkinoilla. http://www.istanbulcymbals.com/index1.html http://www.istanbulmehmet.com/ Itse omistan Istanbulin riden ja haitsut -80 luvun lopulta, (molemmissa on kummankin herran singneeraus kuvun sisäpuolella), sekä splashin -90luvun puolivälistä. Näistä en luovu :D On kiva rovasti, sanoi onkiva rovasti ja onki varovasti |
petercriss 21.12.2004 18:18:51 | |
---|
kiitti bacchus |
petercriss 21.12.2004 18:21:39 | |
---|
mistä sais suht hyvii ja halpoi spläshei |
Bacchus 21.12.2004 18:27:06 (muokattu 21.12.2004 18:27:16) | |
---|
- |
mustakaapu_3 21.12.2004 19:58:29 | |
---|
Olen ymmärtäny että, Istanbul jakautui kahteen leiriin. Mehmet ja Agop rupes "soolourille". Kumpikin nähdäkseni värkkää peltejä edelleen ja vielä Istanbul nimellä. Toinen on vaan Agop ja toinen Mehmet. Näinollen vanhoja "vain" Istanbuleja ei enää ole markkinoilla. Näinhän se menee. En tarkalleen tiedä jakautumisvuosia, mutta silloin kun aloin itse jotain symbaaleista tajuamaan niin nämä kaksi taisivat olla jo erillään. Dilemmahan on nyt siinä, että kumpaistakaan ei enää maahan tuoda lukuunottamatta noita Mel Lewis ja Alchemy sarjoja, jotka on molemmat agopilta peräisin. Näinollen mm. mehmetin traditional sarjoja jne. ei vaan ole mahdollista saada Suomesta ainakaan uutena, ja sekös vasta korpeaa! Vielä satsiin pitäis löytää ainakin haikat ja toinen crashi. Onneksi ensi kesänä olis tarkoitus lähtä perheen kanssa matkalle ja olenkin jo tässä hyvissä ajoin heitellyt ilmoille, että josko lähtäiski Istanbuliin... You got a mullet in the head, mullet in the head, you got a mullet in your fuckin´ head! |
pasij66 21.12.2004 20:03:34 | |
---|
olenkin jo tässä hyvissä ajoin heitellyt ilmoille, että josko lähtäiski Istanbuliin... Ei pöllömpi idea, jos meet mä heitän tilauksen sisään :D On kiva rovasti, sanoi onkiva rovasti ja onki varovasti |
Bacchus 21.12.2004 20:13:05 | |
---|
Onneksi ensi kesänä olis tarkoitus lähtä perheen kanssa matkalle ja olenkin jo tässä hyvissä ajoin heitellyt ilmoille, että josko lähtäiski Istanbuliin... Perskele, osta iso kattaus symbaaleja sieltä, niin voit niitä diilata sitten meille. Saat kaljaa ja mainetta ja kunniaa palkaks.;) - |
pasij66 21.12.2004 20:16:49 | |
---|
Ja naisia kans ;) On kiva rovasti, sanoi onkiva rovasti ja onki varovasti |
mustakaapu_3 22.12.2004 13:16:05 | |
---|
Kaljaa ja naisia ei koskaan voi liikaa olla ja kunnia kun menee, niin maine senkuin kasvaa! Pitää ny katella, että meneekö tuo ehdotus matkakohteesta läpi, mutta oishan se vaan niin hienoa päästä suoraan tehtaalta valkkaamaan omat lättynsä. Niin, ja tottakai sieltä rahatilanteen salliessa varmaan pari ylimääräistäkin peltiä matkaan lähtee... You got a mullet in the head, mullet in the head, you got a mullet in your fuckin´ head! |
petercriss 22.12.2004 19:59:20 | |
---|
olisko mitään muuta sivuu mis olis noit peltei tai ständei |
petercriss 22.12.2004 20:01:12 | |
---|
onks kenelläkään yamahan rumpui |
onks kenelläkään yamahan rumpui Joo. |
DimensionZ 22.12.2004 23:41:11 | |
---|
onks kenelläkään yamahan rumpui mullaki ''He jumped right out of a building!!'' |
Bacchus 23.12.2004 02:04:51 | |
---|
Ja keskustelun taso senkun nousee... ;) Ai niin unohdin. Mulleio. - |
ddrum54 23.12.2004 11:00:06 | |
---|
onks kenelläkään yamahan rumpui Mulloli. Eienääo. 2`n 4 |