Aihe: Mistä sais nuotteja?
1
Volume
23.12.2004 15:05:26 (muokattu 23.12.2004 15:08:36)
Riippuu myös vähän siitä mitä haluat soittaa. Rock-musiikkia et niin helpolla löydä nuotteina netistä, kun taas klassista musiikkia löytyy roppakaupalla. Kokeilehan googlella vaikkapa hakusanaa "sheet music", ja sitä sitten muokkailet tarpeiden mukaan.

Niin joo ja Guitar Pro kannattaa ottaa huomioon. Siihen löytyy mm. osoitteesta www.mysongbook.com reilusti nuotteja eri artisteilta, eikä oikeastaan mitään tyylilajeja ole rajattu sen sivuston ulkopuolelle. Sieltä ladataan erityinen gp-tiedosto, joka avataan guitar pro -ohjelmalla (löytyy osoitteesta www.guitar-pro.com ), ja se soittaa kappaleen midinä, ja näyttää sekä tabit että nuotit.
Tämä viesti oli 100 % totuus.
Sertzo S
29.12.2004 10:32:11
Mistä sivulta sais nuotteja?Oon yrittänyt ettii googlella,mut ei siit mitään tuu.Aina vaan tabulaareja.Miten ees tabulaareja soitetaan?

Kirjastoon tai musiikkikauppaan! Et ilmoittanut millaista materiaalia etsit, mutta laillista apua löytyy yllämainituista.
jäykkis
29.12.2004 14:50:33
Mistä sivulta sais nuotteja?Oon yrittänyt ettii googlella,mut ei siit mitään tuu.Aina vaan tabulaareja.Miten ees tabulaareja soitetaan?

Tässä nyt (ilmeisesti) joku Herra Huu katsoi asiakseen sensuroida vapaata tiedonvälitystä ja poisti viestin jossa joku ansiokkaasti asetti näkösälle osoitteen josta saipi latailla nuotteja.

Tässä yhteydessä pyydän huomauttaa että itse Herra Teosto tässä hiljan teki tiettäväksi että tekijänoikeusmateriaalin kopiointi omaan käyttöön lähteestä riippumatta on hänen tulkintansa mukaan laillista. Tästä johtuen siis ihmettelen minkä tähden Herra Huu teki niin kun teki?

-jäykkis-
...And Justice For All
04.01.2005 20:17:55
Nuotteja ei oikein netistä tahdo löytyä. Toisaalta musiikkiliikkeissä nuotit ovat kanssa törkeän kalliita. Mene kirjastoon, etsi haluamasi, lainaa ja kopioi.
Metallica: ...And Justice For All
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)