Bonham 22.12.2004 15:40:35 | |
---|
Ahdasmielistä on se, ettei saa edes kyseenalaistaa sitä, että homoja on nykyään joka ohjelmassa. Kysyin vain, että miksi näin on? Ei se minua haittaa, en edes katso juurikaan mitään sarjoja paitsi "Mullan alla", ja siinäkin on homo pääosissa. No tämä on just se mua risoova juttu; homoudesta on tehty jotain tavoiteltavaa ja ihannoitavaa... miksi ihmeessä? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
depe 22.12.2004 15:43:48 | |
---|
No tämä on just se mua risoova juttu; homoudesta on tehty jotain tavoiteltavaa ja ihannoitavaa... miksi ihmeessä? Niin ja sitten vielä usein näistä homoista on tehty niin hemmetin erikoisia tai jollain tapaa stereotyyppisiä naisellisia sekoboltseja, kuten esim. jossain Sex in the City:ssä tai siinä sarjassa, missä homot stailaa heteromiehen. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
anttipoeka 22.12.2004 15:49:03 (muokattu 22.12.2004 15:50:07) | |
---|
No tämä on just se mua risoova juttu; homoudesta on tehty jotain tavoiteltavaa ja ihannoitavaa... miksi ihmeessä? No ei ainakaan AiA:ssa, sen verran raadollista toimintaa oli ainakin tämän toisen jakson perusteella (ensimmäistä en nähnyt). Sarjahan kuvaa tuon yhden näkemäni jakson perusteella miten Aidsiin ja homoihin suhtauduttiin 80-luvulla ja Chemon toteamaa itsensä kieltämisestä. Miten menikään se otsikko mikä löytyy toisesta threadista: "Homorutto leviää Suomeen". Muuten olen kyllä itsekkin kurkkuani myöten täynnä kaikki "homo stailaa ja laittaa" -ohjelmia. E:Vaihdoin Carlosin Chemoon. Ei tässä sen kummempaa. |
paranoid android 22.12.2004 19:40:25 | |
---|
Ei se minua haittaa, en edes katso juurikaan mitään sarjoja paitsi "Mullan alla", ja siinäkin on homo pääosissa. Siis mitä väliä sillä on että sarjassa on homo pääosassa? Nahkaliivit paukkuu. |
paranoid android 22.12.2004 19:41:12 | |
---|
No tämä on just se mua risoova juttu; homoudesta on tehty jotain tavoiteltavaa ja ihannoitavaa... miksi ihmeessä? Miten niin on tehty? Nahkaliivit paukkuu. |
Rattata 22.12.2004 20:12:50 | |
---|
Miten niin on tehty? No jokapaikassahan sitä on. Ja vieläpä annetaan kuva, että homot ovat tyylikkäämpiä, kaikkien naisten parhaita kavereita. Siis heterothan eivät ymmärrä naisista yhtikäs mitään, mutta homot ymmärtävät. Lisäksi homot pääsevät urallaan pitkälle, ainakin tv-juontajiksi. "Usotteko jotta miulla on perempi perse ku kellään teistä!" -mie |
elbowski 22.12.2004 20:16:25 | |
---|
Ihan paska ohjelma oli. en voi sille mitään. R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell
20.8.1966 - 8.12.2004
| Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Siis mitä väliä sillä on että sarjassa on homo pääosassa? Ei mitään. Ihmettelen vain tätä muoti-ilmiötä, että joka sarjassa pitää olla homo pääosissa. Kuinka kauan lienee kestää... Taidat olla ns. homofobia-foobikko? ;) Näet jokaisessa negatiivissävyisessä kommentissa homofobiaa. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
gandar 23.12.2004 12:00:28 | |
---|
Eiks se ollut hoitsuna tässä kakkosjaksossa? Muistaako kukaan montako - kuusi? No voi puusilmä, en älynnyt kiinnittää huomiota. On hyvinkin voinut olla. Ja juu, kuusi jaksoa. Ceci n'est pas une signature |
paranoid android 23.12.2004 13:13:53 | |
---|
Ei mitään. Ihmettelen vain tätä muoti-ilmiötä, että joka sarjassa pitää olla homo pääosissa. Kuinka kauan lienee kestää... Olet oikeassa. Toivottavasti tämä ei enää kauaa kestä ja päästäsiin siihen että kaikki olisivat tasavertaisia. Taidat olla ns. homofobia-foobikko? ;) Näet jokaisessa negatiivissävyisessä kommentissa homofobiaa. No enpä usko olevani. Toivottavasti. Nahkaliivit paukkuu. |
Qsysi 23.12.2004 16:53:29 | |
---|
ja onko niissä ohjelmissä pakko toitottaa siyä hahmojen homoutta jokapaikassa? ei kai kukaan homo tai heterokaan puolisonsa kanssa kadulla kävellessään puhu et "olipa sun kulli hauskan muotonen ku sitä tossa viimiset kollme tuntia nuolin" vai hä? herra, teillä on muuten väärä [pastilli] |
Chemo 05.01.2005 14:57:56 | |
---|
Eilisessä jaksossa sarja näkyi lähtevän vähän enempi käyntiin. Mitäpä mieltä? ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
Bonham 05.01.2005 15:02:29 | |
---|
Eilisessä jaksossa sarja näkyi lähtevän vähän enempi käyntiin. Mitäpä mieltä? Lähti lähti, mutten tiedä vieläkään minne... Pacino on kovettu! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Rattata 05.01.2005 15:07:33 | |
---|
Saakeli kun tulee 24:n kanssa samaan aikaan. "Mähän oon koko ajan tienny että sä oot susi oddin vaatteissa." - Tellu |
Tellervo 05.01.2005 17:01:46 | |
---|
Näin eilisestä jaksosta vaan lopun, mutta se oli ainakin aika komea, ja yhtä aikaa hauska. Eka jakson perusteella ei mikään yltiömielenkiinto herännyt. Tämäkö oli siis vasta toinen jakso? Hyvä jos niin, täytynee seurata jatkossa. Näyttelijät on hienoja, ainakin Pacino ja Streep. Thompson oli ehkä vähän pettymys, vaikka aiemmalta pohjalta ihailen kovasti. Lieneekö vaan sattumaa että tämä sarja sattui tähän homobuumiin, eikö alkuperäinen näytelmä oo kuitenkin kirjoitettu jo vuosia sitten, olettaisin? Muakaan ei nyt maailman eniten homouden pohdinta kiinnosta, mutta jos sarjalla on yleisinhimillisempääkin annettavaa niin jees. Homoillehan se tietysti on tervetullutta että on samaistumiskohteita. Ei kai niitä niin kamalasti oo aiemmin ollu, ainakaan semmosia normaalin arkisia, lähinnä vaan just jotain homppeleita tomppeleita pellen rooleja. Mullan allan tyyppi (jonka nimeä en nyt muista) on musta erittäin hyvä ja mielenkiintoinen henkilöhahmo. Näistä AiA:n tyypeistä en osaa sanoa kun oon nähnyt vasta niin vähän. Minimumo. |
Mufasa 05.01.2005 23:52:57 | |
---|
Sarjaa on tullut nyt jo neljä jaksoa. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Chemo 06.01.2005 21:52:10 | |
---|
jos sarjalla on yleisinhimillisempääkin annettavaa niin jees. Samaa mieltä! Seksuaalinen suuntautuminen on vain yksi (joskin tärkeä) osa ihmistä. Ja tässähän sitä on käytetty tarinankerronnan välineenä, joten sillä on funktiokin. Mutta ehkä ihmisiä ei haittaisi niin paljon, jos useammin tapetilla oleva aihe olisi vaikkapa joku tietty musiikillinen vähemmistö. No joo. Hyvä on hyvää ja niin edelleen. Homoaiheisesta fiktiosta mä pidän kovasti esim. Rafl Königin sarjakuvista. Ovatten hauskoja, ja niissä vasta homoillaankin :-) ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
MrQ 07.01.2005 03:25:58 | |
---|
No tämä on just se mua risoova juttu; homoudesta on tehty jotain tavoiteltavaa ja ihannoitavaa... miksi ihmeessä? Boni perkele. Juttu on näin. ei homoudessa olekaan, heteroilla on neitimäiselle käytökselle oma termi: Metroseksuaali. Sitä kuulemma tarttiskin tavoitella. Ja mitä vittua vielä? Tarviskos sitä ostaa saatanan käsilaukku? |
Edward 07.01.2005 08:34:47 | |
---|
missä homot stailaa heteromiehen. Queer Eye For A Straight Guy eli Sillä silmällä. Tiesittekös muuten mitä nimeä ohjelman suomalaisversiolle alunperin mietittiin: Stailataan homona.;) I'm just asking - Olen vain persekuningas |
Notefix 07.01.2005 10:57:58 (muokattu 07.01.2005 10:58:23) | |
---|
Pari jaksoa on tullut nähtyä tosta. Omaan makuuni ehkä vähän liian tyylitelty ja teatraalinen, mutta täytyy nostaa hattua siitä, että tossa ei ole kyllä annettua armoa yhtään. Jonkun vesio on viety loppuun, mikä sinänsä on harvinaista tänä tositelevisioiden ja laatikkoleikkien aikana. Sarja vaikuttaa synkältä ja paljoa ei pehmitellä. Jos joku kokee sen kiusalliseksi yms. niin sehän on vain hyvä. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |