mack the knife 22.12.2004 02:29:12 | |
---|
Kaikille soittajille rauhallista Joulua, vuodenvaihde meneekin varmaan monella töissä. Minä lähden työntämään Lappia kohti aamulla, kun ei muuten ole saanut ajaa tarpeeksi tänä vuonna. :) Ai niin, COB-äijät, pitäkää hauskaa miitissä. Terveisin Puukkomäkki Mie se vain nuotit tiiän kaikki! (Tauno Lukkarinen, hanuristi) |
R.Syke 22.12.2004 07:02:15 (muokattu 22.12.2004 15:17:12) | |
---|
Kaikille soittajille rauhallista Joulua, vuodenvaihde meneekin varmaan monella töissä. Minä lähden työntämään Lappia kohti aamulla, kun ei muuten ole saanut ajaa tarpeeksi tänä vuonna. :) Ai niin, COB-äijät, pitäkää hauskaa miitissä. Terveisin Puukkomäkki -Kiitos, kiitos ja samoin. Ajele varovasti, sillä myrskyjä on luvassa! Itsellä tänään alkaakin loma, jota pitää viettää 2,5 viikkoa ilman keikan keikan keikkaa. Höh. Meni harjoittelun puolelle. Ja tietysti kaikille Hyvää Joulua ja Onnelista Uutta Vuotta 2005. |
uruttaja 22.12.2004 08:03:34 | |
---|
Kiitos samoin kaikille:) |
Sertzo S 22.12.2004 08:08:29 | |
---|
Kaikille soittajille rauhallista Joulua, vuodenvaihde meneekin varmaan monella töissä. Minä lähden työntämään Lappia kohti aamulla, kun ei muuten ole saanut ajaa tarpeeksi tänä vuonna. :) Ai niin, COB-äijät, pitäkää hauskaa miitissä. Terveisin Puukkomäkki Sertzo-setä yhtyy toivotuksiin. |
baron 22.12.2004 09:27:39 | |
---|
Kaikille soittajille rauhallista Joulua, vuodenvaihde meneekin varmaan monella töissä. Minä lähden työntämään Lappia kohti aamulla, kun ei muuten ole saanut ajaa tarpeeksi tänä vuonna. :) Ai niin, COB-äijät, pitäkää hauskaa miitissä. Terveisin Puukkomäkki Tänään miitti, varmaan jotain palautetta siitäkin tulee. Sen jälkeen alkaa jouluvipinä, joka joulupäivänä tupa täynnä sukulaisia. Sitten maaseudun rauhaan viikoksi toipumaan, siellä menee uusivuosikin. Vain minä ja piano (+ tietenkin palvelusväki + läppäri että voi palstalla vierailla) Hyvää joulua palstalaisille! Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Pula-Aho 22.12.2004 11:36:12 | |
---|
Sitten maaseudun rauhaan viikoksi toipumaan Onneksi ei tartte lähteä ajelemaan, kun asuu valmiiksi keskellä metsää ja vaimon vanhemmat + oma isäukko tulee meille. Keskeinen homma on aatona savusaunan lämmitys. Joulupukkinakin ajattelin vielä toimia. Lapset alkavat tosin olla jo sen ikäisiä (5-6v) että kiinnijäämisriski on olemassa. Hyvää joulua kaikille. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
baron 22.12.2004 11:47:16 | |
---|
Joulupukkinakin ajattelin vielä toimia Mulla on 3 ja 5 vuotiaat vieraat, joita varten on tilattu kaupallinen pukki. Joskus kauan sitten sovimme yläkerran kaverin kanssa, että toimimme pukkina päittäin. Mä olin ensin heillä, eikä mitään erikoista. Sitten kun hän tuli meille, glögi oli alkanut vaikuttaa, tempaisi ensin glögimukillisen muistamatta että naamari oli päässä, suuteli vaimoani ja jakoi lahjat lapsille kiroillen. Lapsille meni kyllä muuten täydestä, mutta jälkeenpäin ihmettelivät, kun joulupukki kiroili ihan samalla lailla kuin Pepe. Pari vuotta sitten toimin ylläripukkina. Tilattu joulupukki oli 1.5 tuntia myöhässä ja lapset alkoivat hermostua. Kaivoimme hätäpäissämme jotkut vanhat pukin kuteet, pukeuduin niihin ja hoidin homman. Joskus puolta tuntia myöhemmin (kaksi tuntia sovitusta myöhässä) alkoi alaoveltamme (asun viidennessä kerroksessa) kuulua jotain kovaäänistä rynkytystä, mutta se ei meitä enää kiinnostanut. En koskaan saanut mitään viestiä tilatulta pukiltamme. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
riff 22.12.2004 12:13:47 | |
---|
Soihdut sammuu, kaikki väki nukkuu, kaks vain valveill on puolisoa, Taavetti ja Tiina, Röijyn alla, ja riemua on pelkkää! Kiva, kiva, oukki doukki! |
toyopet 22.12.2004 14:36:06 | |
---|
hyvät joulut ja uudet vuodet vaan. Olisi ollut uuden vuoden aattona keikka tarjolla, mutta olin pankissa käymässä ja puhelin kotona. Rouva vastasi puhelimeen ja sanoi että ei käy. Eli vapaalla ollaan juhlapyhät. Työtön osa-aikamuusikko |
Ilmoittautumisaika meille meni umpeen: Aattona 9 vierasta ja joulupäivänä 15. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
R.Syke 22.12.2004 18:16:58 (muokattu 22.12.2004 18:17:52) | |
---|
Ilmoittautumisaika meille meni umpeen: Aattona 9 vierasta ja joulupäivänä 15. -Onko raitis, autoileva, tupakoimaton ja kopeloimaton tämä kaupallinen pukki? Joskus on pukkipalvelusta tullu melkoisia ilmestyksiä. Kerran oli laulava pukki. Lauloi nimittäin jo tullessaan ja mennessään, että rappukäytävä raikui. Ja kerran oli kielopukki. Nuokkui ja tuoksui, mutta lahjat jakoi. |
KoskPaavo 22.12.2004 18:22:21 | |
---|
Vanhalta kosketinpaavolta myös ajoissatulevat jouluterveiset kaikille täältä Hämeen saloita. Soittaja selviää aina. |
edge 22.12.2004 18:32:24 | |
---|
Oikein Hyvää Joulua ja uutta vuotta. sekataan systeemit |
clave 22.12.2004 19:09:58 | |
---|
Oikein Hyvää Joulua ja uutta vuotta. Samat kaikille!! "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |
grooveman 22.12.2004 20:58:17 | |
---|
Hyvät joulut ja uudet vuodet täältäkin päin sinnepäin!! Oma vuodenvaihde meneekin imatralla, soittamisen merkeissä. ...jatsiahan mie olen aina halunnu soittaa. |
riff 22.12.2004 22:32:53 | |
---|
Oikein Hyvää Joulua ja uutta vuotta. Merry christmas, SIR! Kiva, kiva, oukki doukki! |
Tankoprinssi 22.12.2004 22:37:47 | |
---|
Omasta puolestani kaikille oikein rauhaisaa Joulua ja keikkarikasta vuotta 2005. Juissi toivottaa tapansa mukaan "Jouluräyhää". Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
PasiB 23.12.2004 02:04:59 | |
---|
Kaikkea hyvää niin Jouluun kuin uuteenkin vuoteen minultakin. Joulu kotosalla ja vuotta vaihdetaan mökkeilyn merkeissä. Kaikille keikalle meneville toivotan työn iloa. Olkaa ihmisiksi :) Tavallinen tallaaja, basisti ilman omaa syytään. |
backwood 23.12.2004 09:03:12 | |
---|
oikein hyvää aatonaaton aamua kaikille ja hyvää Joulua ja menestyksekästä uuttavuotta!Joulu meneekin rauhallisesti perheen ja sukulaisten seurassa mutta uusivuosi jo laivalla seilaten työn merkeissä.Olkaamme kiltisti ja eikun viimeisten lahjojen ostoon.... humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa.... |
aisa 23.12.2004 13:59:18 | |
---|
jaahas, bäckkäri on hyvissä ajoin menossa jouluostoksille... hyvät pyhät joka jannulle! ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |