Noh..pojat on poikia. Tekevälle sattuu. Varmasti tyrkyttänyt itteensä tuo. Rahan perässä, haluaa mainetta ja kunniaa, sattuuhan noita.. |
Torniojaws 22.12.2004 11:38:18 (muokattu 22.12.2004 11:38:32) | |
---|
Paha juttu on. Jos nainen onkin alunperin suostunut vapaaehtoisesti, mutta seuraavana päivänä tullut toisiin ajatuksiin ja haastanut oikeuteen. Sitä ei voi mitenkään todistaa suuntaan tai toiseen, niin sitten joutuvat vankilaan syyttöminä (jos ovat). "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Super-Jari 22.12.2004 11:40:14 | |
---|
Paha juttu on. Jos nainen onkin alunperin suostunut vapaaehtoisesti, mutta seuraavana päivänä tullut toisiin ajatuksiin ja haastanut oikeuteen. Sitä ei voi mitenkään todistaa suuntaan tai toiseen, niin sitten joutuvat vankilaan syyttöminä (jos ovat). Tätä tarkoitin tuossa aiemmin. Jättääkö kukaan pyyhkimättä ikinä?
Tunnustan, että joskus muutama vuosi tuli unohdettua,
sitten mietin, että miksi takapuoli oli kostea, housut oli hieman ulosteessa...
- KMT |
MV 22.12.2004 11:48:21 | |
---|
Paha juttu on. Jos nainen onkin alunperin suostunut vapaaehtoisesti, mutta seuraavana päivänä tullut toisiin ajatuksiin ja haastanut oikeuteen. Sitä ei voi mitenkään todistaa suuntaan tai toiseen, niin sitten joutuvat vankilaan syyttöminä (jos ovat). no. Maailma on liian usein paska paikka. Mahtaakohan silti ihan noin paska paikka olla että passitetaan kaverit kiven sisään ilman todisteita, paitsi sen naisen lausunto? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Ben_D 22.12.2004 12:12:55 | |
---|
Täällä nyt näyttäis yleinen mielipide olevan se, että tää onkin sen naisen syy koko juttu. Ehkä nää jannut liukastu ja tuikkas vahingossa mulkkunsa siihen naiseen. Paskanmarjat. Ja mitä rahaan ja julkisuudenhakusuuteen tulee niin mä en ole moisia nimiä edes ennen kuullut. Kyllä mä tän bändin tiedän, mutta ei hajuakaan, ketä siinä soittaa ja ketä ei. Luulen etteivät nää jannut mitään miljonäärejä ole saati sitten helvetin kuuluisia. |
Super-Jari 22.12.2004 12:26:02 | |
---|
Täällä nyt näyttäis yleinen mielipide olevan se, että tää onkin sen naisen syy koko juttu. Ehkä nää jannut liukastu ja tuikkas vahingossa mulkkunsa siihen naiseen. Paskanmarjat. Ja mitä rahaan ja julkisuudenhakusuuteen tulee niin mä en ole moisia nimiä edes ennen kuullut. Kyllä mä tän bändin tiedän, mutta ei hajuakaan, ketä siinä soittaa ja ketä ei. Luulen etteivät nää jannut mitään miljonäärejä ole saati sitten helvetin kuuluisia. Ei se taida olla kenenkään mielipide että homma olisi naisen syytä. Ei varmasti ole. Kyse on vain siitä että puhuuko nainen totta ja siitä ei voi oikein todistaa kumpaankaan suuntaan. Ovat erittäin vaikeita tilanteita. Tietty jos äijät myöntävät niin hommahan on selvä. Jättääkö kukaan pyyhkimättä ikinä?
- KMT |
Ben_D 22.12.2004 12:27:23 | |
---|
Ei se taida olla kenenkään mielipide että homma olisi naisen syytä. Ei varmasti ole. Kyse on vain siitä että puhuuko nainen totta ja siitä ei voi oikein todistaa kumpaankaan suuntaan. Ovat erittäin vaikeita tilanteita. Tietty jos äijät myöntävät niin hommahan on selvä. Niin. Epäiltyjä, mutta syyttömiä kunnes toisin todistetaan. |
Super-Jari 22.12.2004 12:29:19 | |
---|
Niin. Epäiltyjä, mutta syyttömiä kunnes toisin todistetaan. Näin. Suomessahan miehet saisivat rahallisen palkinnon ja edustusautot vuodeksi käyttöön ja varmaan jotkut tontit järven rannalta. Jättääkö kukaan pyyhkimättä ikinä?
- KMT |
Deathrace King 22.12.2004 13:27:05 | |
---|
Tällainen on niin kaksipiippuinen juttu kun olla ja voi. Jos todellakin on ollut selvä raiskaus kyseessä, niin luonnollisesti linnareissu on oikeutettu. Mutta jos on käynyt niin, että naikkonen on huurupäissään suostunut äijien ehdotteluun ja sitten aamulla katunut tekoaan syvästi, niin sitten vankilaan joutaisi kyseinen nainen. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
sub zero 22.12.2004 14:22:55 | |
---|
Tällainen on niin kaksipiippuinen juttu kun olla ja voi. Jos todellakin on ollut selvä raiskaus kyseessä, niin luonnollisesti linnareissu on oikeutettu. Mutta jos on käynyt niin, että naikkonen on huurupäissään suostunut äijien ehdotteluun ja sitten aamulla katunut tekoaan syvästi, niin sitten vankilaan joutaisi kyseinen nainen. Jos kaikki on olleet kännissä niin tietääkö sitä totuutta enää jeesuskaan? "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
KTR 22.12.2004 14:27:33 | |
---|
Jos se olikin "lievä raiskaus"? |
sub zero 22.12.2004 14:36:40 | |
---|
Jos se olikin "lievä raiskaus"? niin, no onhan se lievempää jos esim nai sammunutta puol minuuttia kun jos murtautuu jonkun kotiin ja pahoinpitelee sitä pari tuntia. vai pitäisikö sanoa että se itse raiskaus on molemmissa tapauksissa sama, mutta jälkimmäisessä tapauksessa tuli vielä vähän ekstra-haipakkaa päälle? "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
Vestu 22.12.2004 14:42:57 (muokattu 22.12.2004 14:43:12) | |
---|
Kyllähän sekin voidaan saada lääkärintutkimuksilla selville, oliko vapaaehtoista vai ei. Like father like scum |
sub zero 22.12.2004 14:47:18 | |
---|
Kyllähän sekin voidaan saada lääkärintutkimuksilla selville, oliko vapaaehtoista vai ei. tarkemmin "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
Bacchus 22.12.2004 15:33:33 | |
---|
tarkemmin Tutkimalla uhrin sukupuolielimiä. - |
Ben_D 22.12.2004 15:37:37 | |
---|
Tutkimalla uhrin sukupuolielimiä. Ja muuta kehoa. Jos tapahtuma on väkivalloin suoritettu niin eiköhän siitä jää myös muualle mustelmia, nirhautumia jne. |
Mufasa 22.12.2004 15:54:24 | |
---|
Ja muuta kehoa. Jos tapahtuma on väkivalloin suoritettu niin eiköhän siitä jää myös muualle mustelmia, nirhautumia jne. Mutta jos naikkonen oli teon aikana huumattu, niin hän ei todennäköisesti pistänyt kovinkaan kovasti hanttiin. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Phobophile 22.12.2004 15:55:09 | |
---|
Mutta jos naikkonen oli teon aikana huumattu, niin hän ei todennäköisesti pistänyt kovinkaan kovasti hanttiin. Tämän huumauksen pystyy varmaan kanssa tutkimaan. I've been so bored since the string on my yo-yo broke. |
sub zero 22.12.2004 15:57:20 | |
---|
Täällä nyt näyttäis yleinen mielipide olevan se, että tää onkin sen naisen syy koko juttu. Ehkä nää jannut liukastu ja tuikkas vahingossa mulkkunsa siihen naiseen. Paskanmarjat. Sua vituttaa että kyseessä ei ollutkaan bändin johtohahmot vaan jotkut apupojat "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
Ben_D 22.12.2004 15:58:25 (muokattu 22.12.2004 16:01:43) | |
---|
Jos te nyt jättäsitte tutkinnan ammatilaisten huoleksi? Onko huono idea? Sua vituttaa että kyseessä ei ollutkaan bändin johtohahmot vaan jotkut apupojat Ei mua vituta muuta kun sen naisen puolesta jos nää peelot todetaan syyllisiksi. Muuten mulle on itseasiassa koko bändi tai heidän tekemisensä aiva yks ja sama. Mulla katsos kun ei ole harmainta aavistustakaan, ketä tässä bändissä edes soittaa saati sitten, ketkä ovat vakijäseniä ja ketkä eivät. Pistin vaan threadin pystyyn kun ajattelin, että jotain muuta vois asia enemmän kiinnostaa. Mitäs raahaavaat apupoikia mukanaan. Pitäisivät huolen niiden tekemisistä. |