Aihe: Ibanez AR300HS
1
gösplstorm
19.12.2004 18:42:25 (muokattu 19.12.2004 19:01:20)
Onkos kenelläkään mitään kokemusta kyseisestä mallista?
Kaipaisin vain sellaista kohtalaisen pyöreäsoundista sopivan perustyökalutapaista kitaraa, jossa ulottuu myös kaulan 15. välin yläpuolelle, 1000 euroa olisi budjettina. Levytukussa malli on 715 eskoa. Tämän ajattelin siis ostaa.
Ozba
19.12.2004 18:53:27
Kaipaisin vain sellaista kohtalaisen pyöreäsoundista sopivan perustyökalutapaista kitaraa, jossa ulottuu myös kaulan 15. välin yläpuolelle, 1000 euroa olisi budjettina. Levytukussa malli on 715 eskoa.

joo.. itse asiassa olen jopa testannut moista kepukkaa :D :D ;) lämpimästi voi zuositella
matomies-supermies
fox
19.12.2004 20:53:05

Kaipaisin vain sellaista kohtalaisen pyöreäsoundista sopivan perustyökalutapaista kitaraa, jossa ulottuu myös kaulan 15. välin yläpuolelle, 1000 euroa olisi budjettina. Levytukussa malli on 715 eskoa. Tämän ajattelin siis ostaa.

Runsaasti on, mutta niistä vanhemmista 79-86 AR300:sista. Niistä Japanissa tehdyistä. Tälläkin hetkellä on tuossa nurkassa yks. Mitäpä tahtoisit erityisesti tietää??
fox
19.12.2004 23:57:52

Levytukussa malli on 715 eskoa. Tämän ajattelin siis ostaa.

Kuitenkin, jos haluaa sen Oikean AR300 Artistin, niin juur on Saksan eBayssa myynnissä vajaan vuorokauden vielä tuommoinen..
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll … 5280&ssPageName=ADME:B:DS:DE:28
fox
21.12.2004 21:32:58

Itse asiassa en kaipaa niitä vanhempia malleja. Uusi kelpaa ihan hyvin. Mutta siis mitä huonoja/hyviä puolia siinä kitarassa on ollu? onks sille sattunu jotai? tai onks tarvinnu korjata?

Viipyili vastaus vähäsen, Tampereella kävin.. Mulle aikoinaan oli suunnaton ihmetyksen aihe tuo vakiona oleva tri-sound kytkin, joka oli noissa vanhoissa Artisteissa, sillä niistä kiinnostuin.. Lisäksi runsaasti "eye candya" niissä yläpään malleissa, helmiäis-abalone-helmiäis blokit, eeben otelauta ja toki Artistien "tunnus" lootus-inlay tuossa castle-mallin lavassa. Intonaation säätövaraltaan aivan ylivoimainen talla, se Gibraltar ykkönen, ja se "cloud" peräkappaleen takana. Tosi matalaksi säädettävissä oleva action, hyvä 3-pala vaahterakaula, hyvät mikit, Super58:t.

Mitä sitten huonoihin puoliin tulee, nuo vanhat on jopa painavampia kuin Les Paulit Gibsonilta.. ja tietty hinta silloin aikoinaan.. Toki halpojahan ne ei nykyäänkään ole, ja hinnat on noissa vintage-vehkeissä semmosessa jatkuvassa nousussa. Korjata ei oo tarvinnu, tosin kultaushan on noissa itämaan kitaroissa kaikissa tosi pian häipyvä eli huono..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)