NturaL 21.12.2004 00:38:57 | |
---|
Geekolmosessa tilusoolon aikana pari äijää huus Vaille: -anna palaa saatana!, ja -vittu Vai oot äijä! Huutajien äänestä aistittavissa selkeä hurmostila. Perstuntumalla! |
Sapattivuosi Karmarockissa. Joku yleisöstä huutaa, että 'älkää soittako paranoidia!' Kitaristi siihen lakonisesti: kiitos. Taksinsoitto on jo vanha. Huonolle bändille voi todeta, että 'tulkaa pois, siellä on keikka.' I said well, I betcha cloaking devices are illegal too. Goodbye.
----
Monochromatic |
sirdickyj 21.12.2004 14:16:09 | |
---|
Mä olenkin kuullut keikalla jotain, mitä kukaan teistä ei ole varmaan koskaan kullut: "Soittakaa Paranoid!" Itseasiassa me OIKEESTI alotetaan tästedes keikka k.o. kappaleen loungeversiolla, jotta sitä ei sitten tarvitse kenenkään loppuillan aikan enää pyytää. Loppuu se huutelu! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
hoffe 21.12.2004 17:19:46 | |
---|
Huonolle bändille voi todeta, että 'tulkaa pois, siellä on keikka.' Tää on hyvä! "Musta on paras väri, kunnes löytyy jotain tummempaa." |
miscage 21.12.2004 19:27:59 | |
---|
Syntipukin lyhyen olemassaolon aikana kaksi portsaria sai puukosta, toinen kuolettavasti. Kommentti ei todennäköisesti ollut mikään vitsi... Ei jumalauta? Tuohon loppu jutun hauskuus...Ajattelin että toi oli jokun juopon "puolivitsi" kommentti. - Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää) |
Heavymies 21.12.2004 20:59:59 | |
---|
Oltiin keikalla ja basisti spiikkas jotain, että: "Seuraavaksi Iron Maidenin Aces High" Yleisöstä jonkun hopparin suusta.... "Tää on mun lemppari!" Setin päätyttyä We want morea ja muuta kannustusta ja sitten kuuluu... "ANTTI ON SAIRRRAAAAN NOPEEEE!" (Antti= rumpalimme) Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa. |
badcompany 22.12.2004 10:40:23 | |
---|
yleisö huusi yhellä keikalla(legendaarisen) We Want more huudahduksen niin laulaja vastas ei Gary moore ole täällä |
Chester 22.12.2004 13:07:58 | |
---|
YleX Popissa Kotiteollisuuden keikan aikana se perinteinen "Soittakaa paranoidi!". Ja sit ku kotiteollisuus astuu lavalla puoliksi sammunut äijä jalkojeni juuressa kysyy että "millonkas se kotitalous tulee lavalla?" Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta |
Torniojaws 22.12.2004 17:08:07 (muokattu 22.12.2004 17:08:25) | |
---|
YleX Popissa Kotiteollisuuden keikan aikana se perinteinen "Soittakaa paranoidi!". On tuossa Yksinpuhelu EP:llä livenä pari biisiä ja Jos Sanon alussa huutavat Paranoidia. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Lux 22.12.2004 18:36:15 | |
---|
Soundcheckissä edesmenneessä Bar 33:ssa heppu huutelee pöydästä: -Mitä te nyt jo meluatte? -Tehdään soundcheckiä. -No ettekö te voi tehdä sitä jossain muualla? Tavastialla dj:nä kuultua: -Monelta bändi aloittaa? -Jaa-a, varmaankin puolen tunnin sisällä. -No käske niiden aloittaa nyt heti! Sama paikka: -No eikö se bändi aloita? -Kohta varmasti. -No mitä sä nyt niitä levyjä laitat soimaan? Lopeta se levyjen soitto, me halutaan bändi lavalle! Ja yksi uusi mainio: Cornerin hevikaraoke, asiakas haluaa laulaa Nightwishia. Nightwishia ei ole karaokeversiona. -No jos mä tuon ens kerralla oman levyn? vapaus
veljeys
vandalismi |
Tuomas 22.12.2004 18:53:40 | |
---|
Joskus nahkatakkiselta Iron Maiden-paitaan sonnustautuneelta pitkätukkaiselta kitaristiltamme tuli ennen keikkaa tämän viritellessään kamoja pystyyn joku pipopää kysäisemään että "soitatteko te räppiä?" Toinen keikka, toinen paikka. Virittelen mikrofonia suuni korkeudelle ja annan ääntä sinne mikrofoniin. Joku hemmo tulee ja kysyy että "laulaksä vai?" Sukujuhlasoitantaa. Eno tulee ja sanoo, että säestä häntä johonkin kappaleeseen mitä en ikuna ole kuullut. Loppujen lopuksi päädyn vetämään C F G Am - kiertoa enon laulaessa mitä sattuu. Olen selvinnyt tästä, hurraa, ajattelen. Tunnin kuluttua eno on sammunut ja käsky käy: "Tuomas, laula sä se Erkin laulu!" Farnsworth: If for example you were to kill your grandfather, you would cease to exist!
Fry: (gasp) But existing is basically all I do!
Kristallipallo |
pitk 22.12.2004 21:15:40 | |
---|
Eräs kiertävän leffajärjestelmän teknikko kertoi: "Eräässä keikkapaikassa viritettiin surroundkaiuttimie pink noicella, kun joku tuli sanomaan: -Eiks toi sun ilmapallos ala vähitellen olemaan täynnä?" Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat! |
sax machine 22.12.2004 21:44:01 | |
---|
Eräällä meidän baarikeikalla eräs eläkkeelle jäänyt paikkakuntalainen trunpetisti pihisti meidän bändin trumpetistin trumpetin ja alko soittaa sillä. Tämän jälkeen hän huusi koko loppukeikan ajan "Esalla on hyvä torvi!!!" "Hot can be cool and cool can be hot and each can be both but hot or cool, man, jazz is jazz."
-Louis Armstrong- |
Epämuusikko 24.12.2004 21:49:13 (muokattu 24.12.2004 21:49:34) | |
---|
On pakko pistää seuraavaa... Elämäni ensimmäinen "Jazzfestarikeikka". Festari oli se, että minä jä kolme kaveria kyhjötettiin erään pienemmän laskettelukeskuksen ravintolan nurkassa kolmelle, mukamas soittaen jotain parille ruokailijalle ja seinän takana olleille kolmelle moottorikelkkailijalle, joita kiinnosti aivan perkeleesti. Tapahtumaa oli mainostettu nimellä ****-jazz, vissiin oli tilaajalla pokkaa vaikka millä mitalla. Siinä jonkun tusinastandardin jälkeen tuli kelkkailija pyytämään, että "soittakaa bluesia!". No, C-Jam Blues (O. Peterson, ellen erehdy) siihen hätään repäistiin. Biisin jälkeen talvimoottoriurheilija tuli taas huutamaan, että: "Hyvä! Nyt sitä bluesia! Gary Moore, kyllähän te tiiätte!" Myytävänä Tosco 22" ride! |
Angus 25.12.2004 17:09:35 | |
---|
Velvet Revolverin keikalla encoren aikana hieman humaltunut mieshenkilö huusi "Tulkaa nyt jo saatana sieltä lavalle, huomenna on duunipäivä!". Huvitti kovasti tuolla hetkellä. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album! |
J. Cool 26.12.2004 01:19:04 | |
---|
tämä on kuulopuhetta, (voi olla osittain virheellistä, idea kuitenkin oli näin) mutta menkööt: aittofiesta, oulu, hirvee meininki ja bändi veti pitkään, kunnes hupiluvan aikaraja tuli vastaan. jengi halus lisää ja joku spiikkas, että ei voi, ei saa soittaa enää. yleisöstä huusi joku "minä olen oulun nimismies. saa soittaa." don't touch my bumtsibum |
Hyla 26.12.2004 22:42:09 | |
---|
Kaverini onnistui kyllä omistamaan viime Ilosaaressa. Kännipäissään huuteli Mokomalle eturivistä "soittakaa Matti!". No, ei siinä sinänsä mitään, mutta varsinainen repeäminen tapahtui talvella kun olin autossani parkissa istuskelemassa, ja radiosta tuli kyseisen keikan livetallenne. Kaverini oli ilmeisesti sijainnut yleisön huutoa nauhoittavan mikin alla, kun eka asia mikä keikasta kuului oli "soittakaa Matti!" hänen erittäin helposti tunnistettavalla, persoonallisella äänellään :D |
joHa 07.01.2005 22:50:27 | |
---|
Marraskuussa 2003 (kai?) Helsingin jäähallissa Steve Lukather (Toto) veti hirveetä tilusooloo akustisella kitaralla. Yleisöstä kuulu joka väliin hurmiollinen; Soita nopeemmin, soita nopeemmin!!!!!!! heh Olen, siis rummutan. |
Jumina5/6 08.01.2005 10:12:58 | |
---|
Eräällä KingstonWall-coverbändin(en muista nimeä) keikalla pohojanmaalla, epämääräinen hippiröykkiö huutaa encorea: "Liiiisääää sieniä! Liiiisääää sieniä!" Okei tunnustan, tunsin heidät kaikki. "Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.." |
Dropped C 08.01.2005 15:42:51 | |
---|
2004 Tuskan jatkoklubilla Stella-Starissa Korpiklaani soitteli settiään ja kunnon soosissa ollut vierustoveri yleisöstä tokaisi: "Viddu, hipit soittaa heviä!". Itse kyllä repesin. |