Aihe: Big Bad Voodoo Daddy
1
reijoteppo
21.12.2004 01:55:31
On kyllä kovettu Neo-Swing orkesteri. En tiä vaan levyjen saatavuudesta mitään. Luulis että löytyy suomestakin suht. helpolla...
DoThePop
21.12.2004 08:39:10
Mainio yhtye tämä Big Bad Voodoo Daddy.Muutamia vuosia sitten kun ilmestyi niiden ensimmäinen levy niin innostuin bändistä.Samoihin aikoihin muistaakseni oli pientä innostusta maailmalla näihin Neo-Swing bändeihin muutenkin.Mut kyl BBVD oli/on ehdottomasti parasta mitä sillä osastolla ilmestyi.Niin no ainakin meikäläisen mielestä.Mun mielestä noihin BBVD:n levyihin törmäilee aika usein levykaupoissa.Itse ostin kaksi ensimmäistä cd:tä Hyvinkään Isabellasta.Vinyyleistä en osaa sanoa mitään,niitä en muista kyllä nähneeni liikkeellä.Kantsii varmaan kysyä niistä ainakin Fennicasta ja Jungle Recordsista.Eiköhän niistä löydy vinyylinäkin.
weelie
21.12.2004 12:36:55
Porissa sen näin, ei oikein mulle kolahtanut. Toisaalta ei tuo Setzerin swingiorkesterikaan oikein täysin läpi mennyt, ehkä pidän vain pienemmän bändin saundista enemmän.

En tiedä mistä vinyylinä saisi.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
duane
21.12.2004 18:44:25
BBVD on aivan loistava orkka...kattelen huomenna työpaikan importtihausta vinyylien saatavuutta ja infoan sittemmin lisää...
Funk U Too
DJ Lattialuukkukoira
22.12.2004 00:52:04
BBVD on aivan loistava orkka...kattelen huomenna työpaikan importtihausta vinyylien saatavuutta ja infoan sittemmin lisää...

Kiitos kovasti.
Yarr!
OKMEOST #4
Fight the facist scum!
duane
22.12.2004 10:22:48
This Beautiful Life-nimisestä levystä näyttää löytyvän tuplavinyylijulkaisu... Kannattaa kysellä digeliukselta tai fennicasta tarkemmin... Meidän pulju kun sijaitsee Torniossa (ja importit tulee keski-euroopasta)...
Funk U Too
DJ Lattialuukkukoira
22.12.2004 17:34:42
This Beautiful Life-nimisestä levystä näyttää löytyvän tuplavinyylijulkaisu... Kannattaa kysellä digeliukselta tai fennicasta tarkemmin... Meidän pulju kun sijaitsee Torniossa (ja importit tulee keski-euroopasta)...

Selevä.
Yarr!
OKMEOST #4
Fight the facist scum!
aikavaikea
11.01.2005 20:59:14
Minäkin törmäsin tähän ihan yllättäen. This Beautiful Life -lätyn hommasin. Ihan loisteliasta!
And I don't give a damn if you don't like me Cause' I don't like you cause you're not like me
samulijp
12.01.2005 12:34:22
Joo nasta bändi. Ei nyt kaueen pitkää kuuntelua ehkä kestä, mutta suosittelen silti.
Arimanilta löytyy ja Goofinillakin on joskus ollut.
Jyrki palauta mun BBVD! :)
.::COB - Children Of Baron::. My name is Baron, Samuli Baron!
terone
15.01.2005 11:03:11 (muokattu 16.01.2005 10:49:02)
www.junglerecords.fi
löytyy kaikki mahdollinen (tai ainakin melkein) bändiin liittyvä materiaali.
viimeisin levy vaan oli paha pettymys.
saman sarjan bändejä on kyllä parempiakin esim ruotsista löytyy sellainen kuin nosey joe, sikahyvä kitaristi ja laulaja joka kuulostaa amerikaanolta...
ja jenkeistä tietysti löytyy lisää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)