abcde 18.12.2004 16:53:11 | |
---|
Olen haaveillut säveltää "jotain" ehkä Chill, electro, dance tyylistä musiikkia. Tai iskemiä. Ei soittimia kotona eikä paljon taitoja soittaakkaan, mutta päässä soi joskus kappaleita jotka olis hyvä saada talteen sävellyksinä. Mistä alkaisiin, mitä tarvitsisin, ohjeita ja neuvoja tarvitsen. Löytyykö tietokoneeseen imuroitavia ilmaisia soittimia joilla sais eri soittimia samasta laitteesta. Kiitos etukäteen |
Lennu 18.12.2004 21:33:42 | |
---|
Kokeile etsiä googlella esimerkiksi Fruity Loop nimistä ohjelmaa. Löytyy joku kokeluversio, jonka voit sitten jättää hommaamatta innostuksen loputtua. Eiku... vanha kyynikko minussa herää taas :) Se on ihan hauska vekotin. Leikkimiseen lähinnä, mutta pääseepähän vähän tekemään. Paas tilli. |
RekoS 18.12.2004 22:04:53 | |
---|
Äh, toi fruittyloops mikä onkaan on huono ohjelma. Hommaa guitar pro 4 :P anna vaikka messenger osoitteesi niin lähetän sen sinulle :D |
Jormaz 18.12.2004 22:12:56 | |
---|
Äh, toi fruittyloops mikä onkaan on huono ohjelma. Hommaa guitar pro 4 :P Jos ei osaa soittaa eikä oo soittimiakaan niin Fruityloopsilla pystyy kyllä kuka tahansa tekemään musaa kun vaan korvakuulolta antaa palaa. Tämä oli kai kysyjällä mielessä. Andrey Bolshakov - Master of Shred |
Pettersson 19.12.2004 11:49:21 | |
---|
Guitar peolla voi tehdä omia piisejä ja sillä saa myös muita monia soittimia. Mä oon tehny sillä jo varmaa pari piisii |
Nazareth 19.12.2004 12:02:57 | |
---|
Guitar peolla voi tehdä omia piisejä ja sillä saa myös muita monia soittimia. Mä oon tehny sillä jo varmaa pari piisii Guitar Pro on pätevä ohjelma myös säveltämiseen. Nimim. kokemusta on. "M'oon luullu, että kiiski on lintu. :D" - Mark-Ken IMIK #27 |
Julmettu 19.12.2004 14:42:17 | |
---|
Guitar Pro on pätevä ohjelma myös säveltämiseen. Nimim. kokemusta on. Komp!Komp! Monesti tulee hyvän kuuloiset riffit ja melodiat "jalostettua" guitar prolla parempaan muotoon. Turhaahan se sinänsä on, kun basisti kuitenkin toteaa "vittu, mitä paskaa...." ;) Nimim. Kokemusta löytyy täältäkin. |
abcde 19.12.2004 21:41:03 | |
---|
Kiitti kaikille kovasti neuvoista, sain tuon Guitar Pron downloudattua jo koneelleni ja siitä vielä suomenkielisen version. Tätä juuri hain ja nyt säveltämään. Alottaisinko vaikka suomen ekan euroviisuvoittajan sävellyksellä heh.. |
Hesrock 20.12.2004 20:41:20 | |
---|
Adobe Audition varmaan ois hyvä sulle, jos nyt oikein ymmärsin |
Pettersson 20.12.2004 21:10:45 | |
---|
Nimim. Kokemusta löytyy täältäkin. Samoin. XD |
Fruityloops on huomattavasti parempi. Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. Thank you for your beautiful music |