Aihe: Dimebagin muistokonsertti?
1 2 3 4 5 6 7
StoRBa
20.12.2004 21:20:26

Pitänee mennä. Soittaako noi siis covereita vai?
I want YOU to join the swedish army!
StoRBa
20.12.2004 21:24:33

Ok. varmistelin vaan :D
I want YOU to join the swedish army!
epeli
21.12.2004 09:04:03

siis onko noi kaikki soittamassa yhdessä vai kootaanko noista monta bändiä vaikö? joka jätkän ego vaatii oman lavan.
Death before dishonor.... ....bukkake before all!!!!
Herra Rapu
21.12.2004 09:48:47 (muokattu 21.12.2004 10:00:04)

siis onko noi kaikki soittamassa yhdessä vai kootaanko noista monta bändiä vaikö? joka jätkän ego vaatii oman lavan.

Soittajista kootaan erilaisia kokoonpanoja. Eri kokoonpanoja tuommoisella soittajamäärällä muodostuu suht paljon. Jokaisella soittajalla keskimäärin pari-kolme biisiä soitettavana. Nicolle, Eugelle ja Tonylle major propsit puuhailusta!
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
leather rebel
21.12.2004 10:49:54
Pakkohan tonne on melkein raahautua.
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Lönnrot
21.12.2004 13:41:17

Toivottavasti ei ton jälkeen sitten tarvitse kuulla enää ikinä bändien soittamia This Love - tms. raiskauksia keikoilla. Antakaa jo olla.
As a musician I have the right to contradict myself -Marty Friedman
jcps
02.01.2005 05:22:08

Juu tuolta minäkin luin ton jutun mutta en menis siihen luottamaan vielä.

olen itse esiintymässä siellä ja kyllä tuo bodomin lista pitää eniten paikkaansa tällä hetkellä minulle lähetettyjen tietojen mukaan
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
SDMF
02.01.2005 21:41:08
se on k18 :( ihan v**un tyhmää laittaa ikärajoitus noin korkealle ku alle 18 vuotiaita dime faneja on varmaa PALJON ! kuin itse...
R.I.P Dimebag darrell
ajomies63
02.01.2005 22:15:40
Mitä V**ttua toi Ben Granfelt siellä tekee??? Ihme kun ei Esa Pulliainen oo siellä.
"If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway."
Sorrowind
03.01.2005 05:07:33

Mitä V**ttua toi Ben Granfelt siellä tekee??? Ihme kun ei Esa Pulliainen oo siellä.

No onhan Ben sentään pääkaupunkiseudulta, se varmaan aika paljon kuitenkin painaa tuonkin tapahtuman järjestelyissä. Ainakin artistilistaa katsellessa tulee vähän sellainen olo.
bedlam
03.01.2005 10:47:10 (muokattu 03.01.2005 10:48:59)

Ja mitä vittua se haittaa? Minusta on pelkästään hienoa, että heviäijälle osoittaa kunniaa muutkin kuin hevimättöbändit. Sitäpaitsi esim. Katri Helena vetämässä Fucking Hositilea kuulostaisi varmasti vähintäänkin mielenkiintoiselle.
http://www.mikseri.net/kiasma
Zammy
03.01.2005 11:33:43

Täähän vaan osoittaa kuinka tärkeä vaikuttaja Dime on, tyylistä riippumatta.
Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen.
Huevos
03.01.2005 11:39:01

(_*_)
Twist
03.01.2005 12:23:40
Tulispa siitä DVD... se olis sitä jotain =P
"I didn't see the show, but i know it was good!"
Basshunter
03.01.2005 14:07:56
Ja sais kerrankin TV-lupamaksulle vastinetta, jos esim. Maikkari tajuais lähettää ton.. jos tän vuoden puolella vielä tulis ulos, olis loistavaa.. ja jos jopa suorana lähettäisivät, niin sit joutuis kyllä ottamaan toisenkin nitron!!
MrQ
03.01.2005 18:17:11
ja tänne kanssa mainintaa asiasta, eli keikka on tällä hetkellä lippupalvelun kolmanneksi myydyin, joten kannattaa kenties käydä hakemassa/varaamassa niitä nyt kun vielä saa.
MV
03.01.2005 19:13:31
ja tänne kanssa mainintaa asiasta, eli keikka on tällä hetkellä lippupalvelun kolmanneksi myydyin, joten kannattaa kenties käydä hakemassa/varaamassa niitä nyt kun vielä saa.

Tämän tekisin jos ikää olisi vittu...Eikun ihan oikeesti. Eikö olisi kohtuullista antaa ikärajojen olla tämmäisessä tapahtumassa. Kumminkin ,kun tämä jos joku on sellainen juttu jossa kaikki haluaa olla mukana...Ja tuskin voi sanoa että odottakaa kunnes kasvatte koska eihän tiedä muistellaanko dimeä tämän koommin. Siis tarkoitan konsertin muodossa.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Twist
03.01.2005 19:15:58
Tämän tekisin jos ikää olisi vittu...Eikun ihan oikeesti. Eikö olisi kohtuullista antaa ikärajojen olla tämmäisessä tapahtumassa. Kumminkin ,kun tämä jos joku on sellainen juttu jossa kaikki haluaa olla mukana...Ja tuskin voi sanoa että odottakaa kunnes kasvatte koska eihän tiedä muistellaanko dimeä tämän koommin. Siis tarkoitan konsertin muodossa.

Ei se kyllä ihan heti unohdu... Perusta ite tribuutti bändi niin eiköhän se kelpaa ;)
"I didn't see the show, but i know it was good!"
MrQ
03.01.2005 19:18:20

kun tossa on se ongelma, ettei aikuiset mee paikkoihin jossa anniskellaan, ja ellei anniskelualue ole rajattu erikseen, sinne taas ei alaikäiset voi tulla, ja tämä on laki siis.

Ei järjestäjiä voi silloin syrjinnästä syyttää, pikemminkin on ihme että saivat tuollaisella varoitusajalla noinkin hyvän paikan hommattua.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)