Aihe: Black Label Society !
1 2 3 4 5
SDMF
19.12.2004 14:37:24
Ok näin on että Zakk Wylde ja BLS'ssän poijjat kirjoitti artemis records'ille Multirecord diilin ja uusi levy 'Mafia' julkaistaan 8.3 2005 eli heti kauppoihin odottamaan !
Spitfiren julkaisemille levyille ei periaatteessa sitten tapahdu mitään koska Zakk omistaa itse levyjen oikeudet , eli ei pelkoa että lähtis markkinoilta..toivotaan euroopan kiertuetta uuden levyn kanssa ;)
Torniojaws
19.12.2004 15:43:22

Oho, ja vasta tuli levy (tosin aika hätäiseltä vaikutti). Toivotaan uutta kovaa levyä 1919 * Eternalin jatkoksi.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Kassu
19.12.2004 15:45:59
Yeah, mahtavaa että uutta levyä pukkaa.. Toivottavasti tulee kovaa settiä, ei hangover oikein purassut. Hellride taas oli kova..
SDMF
19.12.2004 15:52:54
Yeah, mahtavaa että uutta levyä pukkaa.. Toivottavasti tulee kovaa settiä, ei hangover oikein purassut. Hellride taas oli kova..joo se hangover on aika kiistanalainen , Käykää täältä kuuntelemassa clippiä uudesta Biisistä 'Suicide messiah' :D
http://zfmq.fimc.net/Article.asp?id=16697
R.I.P Dimebag darrell
Aksu89
19.12.2004 17:21:38
Oho, siistii.. Pitää varmaan ostaa
Ostakaa multa Peaveyn Envoy 180€ niin saan sen uuden vahvistimen!
Kassu
19.12.2004 18:47:21
Oho, siistii.. Pitää varmaan ostaa

Todellakin. Mulla on nyt kaikki Zakkit, dvdt ja livelevyt ja kaikki.. Pakko pitää täydellisyys yllä :)
J_Mantyla
19.12.2004 19:58:47
joo se hangover on aika kiistanalainen , Käykää täältä kuuntelemassa clippiä uudesta Biisistä 'Suicide messiah' :D

Toihan kolisee jo Funeral Bell-tyyliin ...
Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön
Tympee Huttunen
19.12.2004 21:17:05
Mieli tekisi kuulla. Aika tiuhaan Wylde levyjä pukkaa.
SDMF
19.12.2004 21:30:02
Todellakin. Mulla on nyt kaikki Zakkit, dvdt ja livelevyt ja kaikki.. Pakko pitää täydellisyys yllä :)onha P&G ja BOS kans ? ;) onks sul se pentatonic hardcore opetusvideo? se olis aika makee saada !

P&G bootlegin on iha V***N hyviä , kannattaa kattoa ;)
R.I.P Dimebag darrell
meanbone
19.12.2004 21:38:04 (muokattu 19.12.2004 21:38:38)
joo se hangover on aika kiistanalainen , Käykää täältä kuuntelemassa clippiä uudesta Biisistä 'Suicide messiah' :D

Jahas taas pakko-ostos, kun BLS pukkaa uutta levyä. Hyvältä kuullosti klippi.
Lepää rauhassa Dimebag.
SDMF
19.12.2004 22:06:34
Jahas taas pakko-ostos, kun BLS pukkaa uutta levyä. Hyvältä kuullosti klippi.älä muuta sano !
R.I.P Dimebag darrell
Kassu
19.12.2004 22:55:31
onha P&G ja BOS kans ? ;) onks sul se pentatonic hardcore opetusvideo? se olis aika makee saada !

P&G bootlegin on iha V***N hyviä , kannattaa kattoa ;)

Tottakai. P&G on mun mielestä paras levy koko 90-luvulta.

Opetusvideo on koneella, kaupoista en oo löytäny. P&G-video on koneella.
SDMF
19.12.2004 23:20:05
Tottakai. P&G on mun mielestä paras levy koko 90-luvulta.

Opetusvideo on koneella, kaupoista en oo löytäny. P&G-video on koneella.

Video ? hei Kuinka paljon pyysät siitä että poltat mulle Sen opetusvideon ja P&G konsertin ?
R.I.P Dimebag darrell
Kassu
19.12.2004 23:49:44
Video ? hei Kuinka paljon pyysät siitä että poltat mulle Sen opetusvideon ja P&G konsertin ?

Ei ongelmaa, voin polttaa. Siinä ja siinä että mahtuuko yhdelle levylle.. Se opetusvideo on aika turha mut se pride&glory on ihan hyvä. Paska kuva ja äänenlaatu mutta on siinä fiilistä kun jätkät vääntää Tavastialla parhaita biisejään..

Tota, missäspäin asut? Jos asut jossain pääkaupunkiseudulla niin voidaan vaikka nähdä joskus jossain. Jos vähän kauempana niin voin laittaa kirjekuoreen, ei ongelmaa :)
SDMF
20.12.2004 06:58:24
Ei ongelmaa, voin polttaa. Siinä ja siinä että mahtuuko yhdelle levylle.. Se opetusvideo on aika turha mut se pride&glory on ihan hyvä. Paska kuva ja äänenlaatu mutta on siinä fiilistä kun jätkät vääntää Tavastialla parhaita biisejään..

Tota, missäspäin asut? Jos asut jossain pääkaupunkiseudulla niin voidaan vaikka nähdä joskus jossain. Jos vähän kauempana niin voin laittaa kirjekuoreen, ei ongelmaa :)
oooohhooooh ! Ei vois hienompaa olla , asustelen täällä turussa , :/
R.I.P Dimebag darrell
Zakk
20.12.2004 14:34:14

Mä kyllä diggasin Hangoverista, ja BOS:sta varsinkin ihan helvetisti. Mut kaikki siltä tippuu hyvin.
SDMF
20.12.2004 14:51:49
Mä kyllä diggasin Hangoverista, ja BOS:sta varsinkin ihan helvetisti. Mut kaikki siltä tippuu hyvin.

no äläs muuta sano , Porukka ei Yleensä oo kovin paljoo digannu mut ite Tykkään joka ikisestä zakin teoksesta Ihan Ku kullasta ! kaikki ZW on mahtavaa !
R.I.P Dimebag darrell
SDMF
20.12.2004 15:13:40
Olisikohan nyt aika ostaa ensimmäinen Black Label Society -levy. Ihan hyvään suuntaan on musa minun mielestäni menossa. "The Blessed Hellride" ja "Hangover music vol. 'jotain'" oli ihan hyviä levyjä. Ja ukkohan on melkosen kova kitaristi.
joo nyt heti kauppaan ostamaan , Aloita vaikka SOnic Brewillä ja jatka siitä etenpäin ;)
Ja pride & glory kannattaa napata Koska siinä on nimittäin orgasmeja tuottavaa musisointia :D
R.I.P Dimebag darrell
routa
20.12.2004 18:19:38
oujee eikun varaamaan. ,,/
"Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)