ozz3 19.12.2004 13:11:48 | |
---|
Tähän topiikkiin kaikki utelut biiseistä joita on kuullut, mutta ei tiedä nimeä/esittäjää. Ettei tarvitse aina uutta topiikkia aloittaa. Arskailu ilmeisesti kielletty... |
pliksu 19.12.2004 13:17:23 | |
---|
Oolrait, kuka esittää sen jatsahtavan/progehtavan version Finlandiasta. Tämä on kaivanut mieltä jo kauan. I’m free to be whatever I. Whatever I choose and I’ll sing the blues if I want |
kivi 19.12.2004 13:19:01 | |
---|
Oolrait, kuka esittää sen jatsahtavan/progehtavan version Finlandiasta. Tämä on kaivanut mieltä jo kauan. Juice Leskinen Grand Slam? Pikkasen lisää osviittaa, että missä tuollainen kuuluu... |
leijonamieli 19.12.2004 13:20:52 | |
---|
jazzahtava versio finlandiasta on stolishnaya. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
sub zero 19.12.2004 13:29:37 | |
---|
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
Joonas 19.12.2004 13:38:58 | |
---|
Tähän topiikkiin kaikki utelut biiseistä joita on kuullut, mutta ei tiedä nimeä/esittäjää. Ettei tarvitse aina uutta topiikkia aloittaa. Wigwamilta löytyy kanssa versio, en muista onko jollain albumilla ihan. Jos on niin Fairyportilla tai Tombstone Valentinella. En oo kyllä ihan varppi. Joonas. Moon vanha kettu. |
Swan 19.12.2004 13:40:35 | |
---|
Ei ole mitään hajua esittäjästä tai biisin nimestä, mutta kertosäe alkaa sanoin "Hän kuuli kaukaa laulun seireenin...". Mieslaulaja esittää tämän puolihitaan iskelmähtävän veisun. Toivottavasti joku tällä kertaa tietää, mistä kappaleesta on kyse. :) |
Umpihullu 19.12.2004 13:46:41 (muokattu 19.12.2004 13:50:49) | |
---|
Eikös Anssi Tikanmäki tehnyt hienon version Finlandiasta. Taisi olla Films -levyllä tää veisu, ihan varma en oo mutta jotain sinnepäin on mieleen jäänyt. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
toxic 19.12.2004 13:52:04 | |
---|
Ja lisää, mikä on se kappale mikä soi siinä siideri/kalja mainoksessa. Se "Mimimamamimamou" :DD |
Burana2 19.12.2004 13:55:09 | |
---|
Mikäs on se klassinen kappale joka soi muutama vuosi takaperin vakuutusmainoksessa (olisiko ollut pohjolan). Mainoksessa joku suomalaine joutuu johonkin paskaseen sairaalaan ulkomailla, ja on aivan hädissään, kunnes pääsee soittamaan vakuutusyhtiöön. Itse kappale on mahtipontinen, viululla soittettu, |
Mako 19.12.2004 17:49:05 | |
---|
Mikä biisi (saattaa olla sanat hieman pielessä): "miksi kuljen, olen koditon, miksi niinkuin tuulen mieli on / miksen toisten lailla kotiin jää, missä lienee tuulen määränpää". Onko Agentsia vai Baddingia. Vai Agentsia/Baddingia, hehe. Kappale oli muistaakseni tyyliltään semmonen Agents-tyylinen kitarahuttu, liekö alunperin venäläinen kansanlaulu tms. Kertokee. "I must create a system or be enslaved by another man's;
I will not reason and compare: my business is to create."
-William Blake |
kingdom 19.12.2004 17:50:36 | |
---|
Mikä klassinen teos soi Valintatalon mainoksessa? Kaikki kuolemme joskus. Joko huomenna tai tuhat huomenta myöhemmin. Juhlitaan odotellessa! |
leka 19.12.2004 18:12:41 | |
---|
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Roku 19.12.2004 18:57:04 | |
---|
Mikäs on se klassinen kappale joka soi muutama vuosi takaperin vakuutusmainoksessa (olisiko ollut pohjolan). Mainoksessa joku suomalaine joutuu johonkin paskaseen sairaalaan ulkomailla, ja on aivan hädissään, kunnes pääsee soittamaan vakuutusyhtiöön. Itse kappale on mahtipontinen, viululla soittettu, tsekkaa tuolta biisi(Midi) Swan Lake.oli ainakin jossain mainoksessa? http://www.google.fi/search?q=cache … SWAN+LAKE+Tchaikovsky+P.I&hl=fi Stay in tune..... |
Kulkunen 19.12.2004 19:27:22 | |
---|
Mikä biisi soi Dressmanin mainoksessa? "Paitoja, housuja, bleisereitä..." The downward spiral never ends. |
Mikä biisi soi Elisan mainoksessa? Rytmiosasto ois vähän niinku Take Fivessa, mutta melodia ei natsaa. "Watch my back" sanoi kyttyräselkä. |
baron 19.12.2004 23:05:02 | |
---|
Mikä biisi (saattaa olla sanat hieman pielessä): "miksi kuljen, olen koditon, miksi niinkuin tuulen mieli on / miksen toisten lailla kotiin jää, missä lienee tuulen määränpää". Onko Agentsia vai Baddingia. Vai Agentsia/Baddingia, hehe. Kappale oli muistaakseni tyyliltään semmonen Agents-tyylinen kitarahuttu, liekö alunperin venäläinen kansanlaulu tms. Kertokee. Mustalaiseks olen syntynyt. Sävel tuottelias säveltäjä "Trad", sanat lähes yhtä tuottelias "Tuntematon", eka levytys vuodelta 1907 eli ei ainakaan alkuperäistä Agents/Badding linjaa. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
BaariMikko 19.12.2004 23:11:06 | |
---|
Wigwamilta löytyy kanssa versio, en muista onko jollain albumilla ihan. Jos on niin Fairyportilla tai Tombstone Valentinella. En oo kyllä ihan varppi. Joonas. Fairyportin remasterin bonuksena on Finlandia/Losing Hold -live. Löytyy muistaakseni myös Jee jee jee -boksista. Vai oliko se Anna mulle lovee? "En itse laula lainkaan vaikka osaisin, jos viitsisin" -Jukka Hauru |
Mako 19.12.2004 23:12:27 | |
---|
Mustalaiseks olen syntynyt. Loistavaa. Tuhannet kiitokset. Nyt osaa seuraavaksi hakea nimellä, levytystä missä moinen olisi. Phuuh. Varmaan yhtä vaikeaa. Tätä tietoa hain suht passiivisesti 4 vuotta, välillä asian täysin unohtaen. "I must create a system or be enslaved by another man's;
I will not reason and compare: my business is to create."
-William Blake |
Mortal Jane 19.12.2004 23:15:36 | |
---|
Mikä biisi soi Elisan mainoksessa? Rytmiosasto ois vähän niinku Take Fivessa, mutta melodia ei natsaa. Time Out - levyllä (Dave Brubeck) se kuitenkin on... Nimeä en kyllä saa päähäni tässä ja nyt. Ja kun en oo kotona, ei voi tarkistaa levyltäkään... "Klassinen ratkeaminen, siinä konttaa myös etevä" -Tulenkantajat- |