Aihe: Leningrad Cowboys soitteleepi Hurriganesia
1 2 3 4 5
Chimera
19.12.2004 21:24:14
En nähnyt aiheesta ketjua missään muualla, eikä sellaista välttämättä tarvitsisikaan, mutta mtv3:lla tötterötukat raiskaavat parhaillaan Hurriganes klassikoita. Edesvastuutonta touhua ainakin meikäläisen mielestä. Remukin on noiden wnb-jazzahtavien laulutekniikoidensa kanssa harventamassa pitkän linjan Ganes-fanien hiuksia. Juuri nyt soi I Saw Her Standing There KIRKAN LAULAMANA PERKELE! Osaa olla kamalan kuuloista..Vielä Kotipellonkin olivat onnistuneet tuonne haalimaan. Hauska nähdä että mitä kaikkea tässä tullaan vielä kuulemaankaan.
Tervetuloa #Muusikoiden.net -IRC-kanavalle QuakeNet-verkkoon! Rentoa keskustelua musiikista vailla nipottamista.
Kimmo72
19.12.2004 21:26:14
Kirka roks
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Chimera
19.12.2004 21:31:59
Lisäys: kitarointi on hyvin pitkälti, miten sen nyt sanoisi, anaalista.
Tervetuloa #Muusikoiden.net -IRC-kanavalle QuakeNet-verkkoon! Rentoa keskustelua musiikista vailla nipottamista.
Lauri
19.12.2004 21:33:47

ghlmkpdkgflöäääääääääääääää hirveetä hevipaskaa toi Leningrad Cowboyssien soitto.
Kimmo72
19.12.2004 21:38:45
Vähä taiminki heittelee noilla. Remu varmaan paukuttaa miten sattuu :)
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
M.i.k.key
19.12.2004 21:39:05
Kitaristit on ihan törkeän kovia!!!

Remu ite tuossa pilaa homman, rummut mutelle ja laulu seilaa ihan missä sattuu.
Mä lopetan nää hommat!
Chimera
19.12.2004 21:39:25 (muokattu 19.12.2004 21:41:36)
Leningrad Cowboysien soittajat ovat muuten ihan tajuttoman ammattitaitoisia. En ole kuullut tuota vetoa, mutta väittäisin, että soittajina menevät Hurriganesien ohi koskavain. Sitäpaitsi maailma on menettänyt yhden loistavan kasarihevikiekujan Kirkasta.

Allekirjoitan tuon osittain ja kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon, että jos pitää heittää tutusta blueskaavasta monta sooloa illassa niin väkisin ne alkaa kuulostamaan puuroisilta. Taitavan oloinen kepittäjä varsinkin tuo punaisella Les Paulilla soittaja mutta ei tuo nyt hääviltä kurnuttamiselta kuulosta vaikka edellytykset olisivat parempaankin.

Edit: Joo, hienosti heitteli tuossa ennen mainoskatkoa tulleessa kappaleessa tempo miten sattuu. :P On muilla soittajilla hommaa kuunnella miten Remu soittaa ja muuttaa itse tempoa sen mukaan.
M.i.k.key
19.12.2004 21:40:36 (muokattu 20.12.2004 15:30:47)
Taitavan oloinen kepittäjä varsinkin tuo punaisella Les Paulilla soittaja

Hetki sitten oli vielä anaalista!? koita päättää...

EDIT: Jos joku ei tunnista tyyppejä niin kitaristit on Varre Vartiainen ja Pauli Marja-Aho (punainen kitara).

EDIT... Se nimi taitaakin olla Hauta-Aho... ei voi muistaa
Mä lopetan nää hommat!
Chimera
19.12.2004 21:43:45
Hetki sitten oli vielä anaalista!? koita päättää...

Taitava soittaja mutta ei se sitä sano, että soitto kuulostaisi hohdokkaalta mikäli mahdollisuuksia on rajoitettu kuten noissa puitteissa tj, mitenhän sen nyt sanoisi. Mikähän kappale tuokin on, en tunnusta alusta. Jaa Hey Groupie, voi pyhä Sylvi taas.
Saikkonen
19.12.2004 21:59:59
Tuossa esityksessä en kyllä nähnyt mitään positiivista. No, ehkä tanssityttöjen peput ja Kotipelto.
Suomessa saa ostaa kaljaa kaupoista ja kioskeista vain klo 21 asti.
Mika K
19.12.2004 22:02:38
Puoli tuntia pystyi tuota pelleilyä katsomaan, sen jälkeen oli vaihdettava kanavaa.
Bluesmies
19.12.2004 22:03:08
Aika paska oli! Mun mielestä se irinan eka veto oli hyvä, mikäs se biisi nyt olikaan hitto... joku ...debbie?!?
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
Härski
19.12.2004 22:07:42
Mun mielestä Leningradit vetäs taas loistavan shown! Sovitukset erittäin hevahtavia ja muutenkin erikoisempia, hyvä! Remu soitti mikittämättömillä rummuilla vai oliko ne jälkeenpäin miksattu pois. Ois voinu siis pelkästään laulaa, ois tullu tasoa edes siihen. Eihän tää mitään '73 Ganesia ollutkaan, mutta kuka sitä odotti? Joku jumikuula varmaan.
Härski
19.12.2004 22:08:22
Mun mielestä se irinan eka veto oli hyvä, mikäs se biisi nyt olikaan hitto... joku ...debbie?!?

Eka oli Rocking Belly ja toisena My only one.
ReBeat
19.12.2004 22:10:40

Mun mielestä kurjan kuuloista tavaraa oli suurin osa. Hurriganesia oon joskus kuunnellut ihan mielelläni, mutta toi keikka ei varsinaisesti mikään elämys ollut. Naislaulaja kuulosti tekokireälle ja muuten vaan huonolle. Remun rumpujen paukutus vuoti johonkin mikkeihin vaikkei sen varmaan ollut tarkoitus kuulua ollenkaan. Ja häiritsevän eri tahtiinhan ne rummut meni. Leningrad Cowboysien toimesta kitarasoundit oli nykyaikaistettu hevimmiksi ja kaukana oli se perus rokkenroll jota Hurriganes kai oli. Jäljellä mahtipontisempi ja tasapaksu hevirock-show. Taitoa niillä soittajilla varmasti on, ei siinä mitään. Tuli mieleen, että minkä ikäinen on toi Leningrad Cowboysien kohdeyleisö? Tarkottaako ne sen homman kakaroille vai aikuisille vai jälkeenjääneille (vai) stadilaisille?
Jani The Rock
19.12.2004 22:17:11

Just jakso puoli biisiä kattoo, sitte takasin Mega Manin pariin.
The road never ends for me, kid.
miän vain
19.12.2004 22:17:45

Nauratti, kun Kotipelto kävi pukkaamaan dragonsinthenighttiä.

Remun 'soitto' ei ollut kovin kaunista tai huvittavaa.
I said well, I betcha cloaking devices are illegal too. Goodbye.
----
Monochromatic
HaloOfFlies
19.12.2004 22:43:04

Ei hemmetti. Kuka ihme päästi Kotipellon laulamaan I Will Stayta?!!! Miksi helvetissä piti vedellä koko ajan sieltä ylärekisteristä. Nooh... eihän se edes ollut alunperinkään Hurriganesin biisi...
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
Guitarist in the Night
19.12.2004 22:53:42 (muokattu 19.12.2004 22:54:01)
Kitarat soi hyvin.

Edit: Yhden biisin perusteella.
Hevi on ihan hyvää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)