Alpha 18.12.2004 12:04:12 | |
---|
Olikohan jensin soolot ihan täysin overdubbeja, koska black diamondissa sormet ei edes liikkunu ja tilua kuulu. ja sormet jatko liikkumistaan kun soolo jo loppui... Siellä oli kuiteski joku miksaaja, joka veti Jensiltä volumet nolliin ihan vittuillessaan...:o) |
gheisari 18.12.2004 14:26:00 (muokattu 18.12.2004 14:26:07) | |
---|
Stratovarius oli hauskaa katsottavaa Siilinjärvellä sillon kun Visions ilmesty. ROK! 1997, hitto, joko siitä niin pitkän aika on mennyt. Olin kattomassa, kuten myös vuotta myöhemmin (30.10.1998 ??) |
Mimi 18.12.2004 15:23:56 | |
---|
Olikohan jensin soolot ihan täysin overdubbeja, koska black diamondissa sormet ei edes liikkunu ja tilua kuulu. ja sormet jatko liikkumistaan kun soolo jo loppui... Itse asiastahan en tiedä mitään, mutta laitan tähän nyt tämmösen tulta stratofoorumilta nyysityn Tolkin postauksen (osan siitä): "Ai niin, telkkarista tuleva Raumanmeren juhannuskeikka tarttis miksata. Kuuntelin sen tässä ja ihan hyvältä kuulosti. Vähän piti korjailla ettei se (loppukin) maine mene ihan kokonaan. Bassoja Jartsin kanssa vähän korjattiin ja (humalaisen) Jensin pari nuottia. Itse tein niin paljon virheitä (olin tosin selvinpäin), etten viitsinyt niitä edes korjata. Joten kaikki muusikot, kynät käteen ja merkkaamaan." Että näitähän voi periaatteessa korjailla jälkeenpäin. Ja miksei tuossa voisi olla niinkin, että kuva ja ääni ei ollu synkassa keskenään. Oli siinä semmoinenkin kohta missä Kotipelto puhui/lauloi mikkiin (ihan selvästi suu liikkui) mutta ääntä ei silti kuulunut (voi tietysti johtua jostain ihan muustakin kuin epäsynkasta kuvan ja äänen välillä, kuka tietää...) Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
gheisari 19.12.2004 16:19:05 | |
---|
Itse asiastahan en tiedä mitään, mutta laitan tähän nyt tämmösen tulta stratofoorumilta nyysityn Tolkin postauksen (osan siitä):
Että näitähän voi periaatteessa korjailla jälkeenpäin. Ja miksei tuossa voisi olla niinkin, että kuva ja ääni ei ollu synkassa keskenään. Oli siinä semmoinenkin kohta missä Kotipelto puhui/lauloi mikkiin (ihan selvästi suu liikkui) mutta ääntä ei silti kuulunut (voi tietysti johtua jostain ihan muustakin kuin epäsynkasta kuvan ja äänen välillä, kuka tietää...) Yeah. Starovarius rules! |
Black diamondin kiipparisoolo vedetty jälkeenpäin narulle,eiks ookkin näin? |
doolittle 20.12.2004 18:17:29 | |
---|
mikä ihme noita kaikkia raumanmeren soittajia vaivaa, kun tulppia ei näy ei kelläkään? Kummaa touhua. "Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue- |