alphamale 06.10.2004 17:24:06 | |
---|
mulla tarttu musta väri hyvin ja blondauskama yksittäisii patukoihin. mut hittooks sitä kuontaloo värjäilemää |
elina_kerttu 12.10.2004 15:27:43 | |
---|
Edelleenkään en tajua mistä nää läpät keksitään? Itse pesen välillä jokapäivä ja yleensä joka toinen päivä. Ja ka! Eipä mätäne tai homehdu. On se kumma, varmaan jotain vikaa mun hiuksissa? Ja sillä mäntysuovalla ei saa kuin kiepeän päänahan. Käytä ihan normaalia shamppoota. Hyvin pelittää. Kun pesee mäntysuovalla päänahka kuivuu ja alkaa kutiamaan. Mä käytän mun (parturissa vuosi sitten teetettyihin) rastoihin "luontoshampoita" eli Linnaa ja Erittäin hienoa suomalaista shampoota. :) Tavallisissa shampoissa (Pantene, VO5..) on sellanen ongelma, että niissä on silikonia ja kaikkia hajusteita. Ne pilaa kuulemma rastat. Mäkin pesen rastat melkeen joka päivä, eikä oo ongelmia ollut.. Eiköhän ne rastat ala haisemaan ja näyttämään hirveeltä, jos ei koskaan pese. Ja luonnollisesta rastoittumisesta sen verran, että mun "parturirastoissa" on n. 1 cm juurikasvua, eli ei yhtään. Enkä mä näille mitään tee.. tiedän, että mulla on ärsyttävä avatar... |
jezze27 02.12.2004 16:25:46 | |
---|
mä oon nytte jouluna kasvattanu 1½ vuotta rastoja sillee, että en harjaa, mutta vaihtelen hiustenpesu aineita Ph:n mukaan, sillee takkuuntuu hyvin. Ekaks meinsin ottaa parturissa, mutta kuulin kaverilta että ilman harjausta ja mäntysuovan käytöllä tulee, ja onha nää nytte ihan hyvin kasvanu ja eikä haise muultaku siltä millä hiuksensa on pessy tai tupakalta ku kaverit polttaa tai sitte 2tahti pakokaasulta jos mopolla ajaa. Ja mulla on muutenki hirveen hyvä kuntoset hiukset, mutta kyllä nekin kuolee. Ja mulla kasvaa hiukset sen 12cm vuodessa. |
paikkakunta 03.12.2004 18:56:12 | |
---|
Mites muuten näitten Rastojen värjääminen? kun on ollut jo tässä pitkään jo rastat. Voiko näitä edes värjätä? Kyllä voi, ite ainakii värjäsin. Tosin kannattaa hankkia väriä tarpeeks, koska noi pampulat imee aika paljon sitä väriä iitteensä ja itseasiassa värjäys oikeastaan vahvisti rastoja kiinteämmiksi. ILMAN HUULIA EI VOI HYMYILLÄ! |
Twist 04.12.2004 10:55:49 | |
---|
No... On näissä nyt jo väriäkin laitettu kun kampaamossa ahkerasti kävin kysymässä että laittaako... mustat putket nyt päässä ;) "I didn't see the show, but i know it was good!" |
Mortal Jane 14.12.2004 01:51:06 | |
---|
Mullakin on ollu ny pari kuukautta sellaset ohemmat. (yhteensä joku seitkyt, parturikoulussa oleva kaveri väänsi) Nää on tehty ihan sillä permanenttiaineella ja hyvin on pysyny, mitä ny päällimmäiset vähän meinaa levitä. Noin kertaan viikossa kun pesee pärjää hyvin. Ja nimenomaan pelkkää hiuspohjaa jollain miedolla aineella. Vahaan en enää koske, tekee sellasen mähläolon pitemmän päälle. Ei ollu aikomustakaan leikata pois, en oo katunu yhtään. Kohtapuoliin pitäis mennä korjaileen näitä, pitäis jatkaa juuresta. "Klassinen ratkeaminen, siinä konttaa myös etevä" -Tulenkantajat- |
naitti 14.12.2004 16:07:55 | |
---|
Minä en oo harjannu hiuksia kolmeen vuoteen ja siitä noin kaks vuotta ollu itestään tulleet rastat. Pesen joka toinen päivä ihan sillä mikä sattuu eteen tulemaan eikä oo mitään ongelmia. Värjään myös parin kuukauden välein eikä siinäkään mitään ongelmia. Paitsi että värinpoisto ei oikeen onnistu. En ole ajatellu leikkaavani näitä pois vielä pitkään aikaan. :) Ni! |
waskikaarme 16.12.2004 11:28:16 | |
---|
Minä en oo harjannu hiuksia kolmeen vuoteen ja siitä noin kaks vuotta ollu itestään tulleet rastat. Kuinka "siistit" nuo sun rastat ovat? Juurikin sopivan kuuloinen metodi meikäläiselle, ei tarvitse tehdä juuri mitään ja tulosta syntyy.. Sxx##tna tätä tsättisukupolven porukkaa. Kävellään perinnemuseoon ja aletaan tekstailla silmä pyöreenä kavereille, että täällä on kuulkaa puuesineitä. |
Kuinka "siistit" nuo sun rastat ovat? Juurikin sopivan kuuloinen metodi meikäläiselle, ei tarvitse tehdä juuri mitään ja tulosta syntyy.. No ei ne aluksi ollu yhtään 'siistit', mutta nyt ne on jo ihan kunnon rastat. Ni! |
Catja 20.12.2004 23:10:47 | |
---|
Mulla on ollu rastat reilut 2 vuotta, ja hyvinä on pysyny. Kylläkin ankaran hoidon tuloksena :) Jos rastoja aikoo pitää kauan, niin ei tämä ole mikään "laiskan miehen hiustyyli", mutta jos muutaman kuukauden breikki hiustenhoidosta kiehtoo, niin siitä vaan :) tosin rahaa palaa. Alunperin kävin laittamassa nämä amiksella (halpaa!), mutta hiusten kasvaessa leikkasin alkuperäiset rastat (eli siinä vaiheessa latvat) pois, joten jäljelle jäivät itse tehdyt rastat. Kovaa hoitoa ja vahaamista vaatii, jos rastat aikoo pitää pitkän ajan ympäristöystävällisinä. Kokonaan ilman hoitoa ne kestää korkeintaan muutamia kuukausia kunnollisina. Noh, ehkä jälkimmäisestä kommentista voi olla montaa mieltä :) |
pehko 22.12.2004 11:28:51 | |
---|
Kokonaan ilman hoitoa ne kestää korkeintaan muutamia kuukausia kunnollisina. mitähän tämä sun hoito sitten sisältää? Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
naitti 22.12.2004 16:49:12 | |
---|
Kokonaan ilman hoitoa ne kestää korkeintaan muutamia kuukausia kunnollisina. En minä näitä ainakaan mitenkään hoida ja hyvin ne näyttää pysyvän/voivan. :) Ni! |
Catja 22.12.2004 22:39:12 | |
---|
mitähän tämä sun hoito sitten sisältää? Vahaamista ja rastojen repimistä irti toisistaan. Sujuu ihan telkkaria katteleessa, että ei nyt niin kauhean työlästä :) |
Twist 22.12.2004 23:24:10 | |
---|
Vahaamista ja rastojen repimistä irti toisistaan. Sujuu ihan telkkaria katteleessa, että ei nyt niin kauhean työlästä :) Kädet tykkää vaan väsyä kun on saanu puolet tehtyä... mutta muuten se on sen arvoista! "I didn't see the show, but i know it was good!" |
pehko 26.12.2004 14:59:07 | |
---|
Vahaamista ja rastojen repimistä irti toisistaan. Sujuu ihan telkkaria katteleessa, että ei nyt niin kauhean työlästä :) ne mitää vahaa tartte.... Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
Twist 26.12.2004 19:03:11 | |
---|
ne mitää vahaa tartte.... Mun on kyllä tarvinnut... vaikka en nyt ole pitkään aikaan käyttänyt. Mutta noi päät on pahan näkösesti auki... joten vaha on kyllä sinne suuntaan ihan hyvä... mutta.. hiljeennyn. "I didn't see the show, but i know it was good!" |
Mirrinsane 27.12.2004 10:10:17 | |
---|
yksi asia minua rastoissani kaduttaa. se, että hiivatti leikkasin ne pois. "Homoliitot on söpöjä." -Rummuttajamme, poikasellainen Pastilli? |
Mirrinsane 27.12.2004 10:11:51 | |
---|
Mulla on ollu rastat reilut 2 vuotta, ja hyvinä on pysyny. Kylläkin ankaran hoidon tuloksena :) Jos rastoja aikoo pitää kauan, n... ...Noh, ehkä jälkimmäisestä kommentista voi olla montaa mieltä :) nohnoh, ei puhuta palturia. rastan tarkoitus on olla helppohoitoinen, antaa olla vaan. "Homoliitot on söpöjä." -Rummuttajamme, poikasellainen Pastilli? |
Karlsson 27.12.2004 10:16:49 | |
---|
nohnoh, ei puhuta palturia. rastan tarkoitus on olla helppohoitoinen, antaa olla vaan. Nijjust! Sam other menee musaliikkeeseen kattoon passoja. Myyjä näyttää kondraa ja poistuu hetkeks. Sit tulee takas ja ihmettelee: "mitä itua sä nyt teet". Sam istuu päällä ja ihmettelee: "missäs ne perunat on?" -Jussiohman |
Varaani 27.12.2004 14:42:53 | |
---|
Itse en kauheasti suosittele tänne Suomen ilmastoon. Ainakaan jos hiukkaakaan enempää urheilee tai esim pyöräilee duuniin. Minulla ainakin tässä ilmastossa päänahka kuivahteli aika pahasti. Erityisesti talvella kun oli pipokelejä. Ja kun urheili kuitenkin aika ahkerasti, niin kun se hiki kuivahtaa tuonne päähän ja muhii siellä pipon alla, niin rupiaa hiukkasen kutittamaan... Ja se kuivaus on hirveä operaatio. Kestää. Kun tuonne pakkaseen ei kannata märällä letillä kauheasti lähteä hillumaan. Kivaltahan rastat, hoidetut sellaiset näyttää. Varmasti joskus vielä otan uudet, kunhan hiukset tästä taas kasvaa. |