Aihe: Käynpä Neuserin tehtailla
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Anarkiapurilainen
11.11.2004 02:30:07 (muokattu 11.11.2004 02:31:52)

hitto.. uutta gassiahan tässä juuri kaivattiinkin. Kiitti vaan 'keleesti balzary! Yleisesti ottaen karsastan kaikkea perinteisestä muotoilusta poikkeavaa, mutta juma että tommoset kiehkurabassot on hienoja! Jos ois ylimääräistä rahaa niin varmasti hommaisin!

http://www.volny.cz/avbasses/4JB.htm

tuo mulle! tosin nauhallisena...

Tuohan muistuttaa aika paljon mm. Les Claypoolin käyttämiä Carl Thompson-bassoja. http://www.ctbasses.com/

EDIT: Voi helvetti, olenpa lukenut tämän threadin tarkkaan.. Tämäkin oli jo sanottu.
Zoso
14.11.2004 20:52:43
Aika hienoa, mutta minun täyttisi vain mennä kaverille, jos haluaisin niitä testailla ja muuta....
Yhden minun kaverin iskä on slovakialainen(sukunimi Cierny), ja se tekee noita neusereita.
Olen itse noita testaillut kaverini luona vähän pienempänä, mutta nyt en ole pitkään aikaan käyny niillä :(
pitäis varmaan.....

En ole mikään basisti, mutta päätin mainita, kun kerran Neusereista puhutiin.
balzary
14.11.2004 21:22:58

Aika hienoa, mutta minun täyttisi vain mennä kaverille, jos haluaisin niitä testailla ja muuta....

Onko sulla sielläpäin sukulaisia? Odkud jsi?
Pitsooojaa on monenlaisiaaaa...
Zoso
14.11.2004 22:14:44
ei.....
balzary
03.12.2004 15:02:15

dodiin, homma etenee...
tsekkeihin lähden ennen joulua ja uuden vuoden jälkeen takasin. alesin kanssa on reffit sovittu (joko praha missä kuulemma nykyään töissä tai otrokovice missä asustelee) ja bassoa + testivahvaria pitäs olla käyttöön. feels like joulu to me.
Ylläri
03.12.2004 16:02:57
Ässää! Ajattelin itse panna custom-tilauksen vuodenvaihteen jälkeen sisään. Mille rakentajalle, sitä en ole vielä päättänyt. Mutta Ales on listalla korkealla, joten odotan matkaraporttiasi ja testifiilistelyjäsi erittäin suurella mielenkiinnolla.
Wil-J
03.12.2004 20:26:48
Ässää! Ajattelin itse panna custom-tilauksen vuodenvaihteen jälkeen sisään. Mille rakentajalle, sitä en ole vielä päättänyt. Mutta Ales on listalla korkealla, joten odotan matkaraporttiasi ja testifiilistelyjäsi erittäin suurella mielenkiinnolla.

Samma här! Mullakin on jo sormi "send" napilla alesin suuntaan ja mailissa basson tilaus! Odotan vaan Balzaryn arviota :)
balzary
06.12.2004 11:22:42

jees, pitää mainita asiasta että täällä tilaussormia kuumottaa, eiköhän löydy aikaa esitellä kaikkea mahdollista :D

jos sillä joku jazz-mikityksellä oleva basso löytys niin hmmmhmmm... juuri soitinkamaa rahaksi muutettuani finanssipuolikin olisi kunnossa. *släp* stop it ! *släp*
Wil-J
06.12.2004 11:56:45
jees, pitää mainita asiasta että täällä tilaussormia kuumottaa, eiköhän löydy aikaa esitellä kaikkea mahdollista :D

jos sillä joku jazz-mikityksellä oleva basso löytys niin hmmmhmmm... juuri soitinkamaa rahaksi muutettuani finanssipuolikin olisi kunnossa. *släp* stop it ! *släp*

On se muuten niin että toi Ales ilmiselvästi saa monen tilaussormet kuumaksi :)
balzary
06.12.2004 11:59:18

ylläri: tais ilmeisesti neuser mennä kaupaksi?
Ylläri
06.12.2004 15:46:12
ylläri: tais ilmeisesti neuser mennä kaupaksi?

Näin kävi. Vähän oli haikea fiilis, olin jo ehtinyt kiintyä Neuseriin vaikka vaan vuoden ajan oltiin yhdessä. Mutta hää pääsi kuitenkin hyvään kotiin, nuoren ja lahjakkaan soittoniekan hoteisiin. Saa varmasti osakseen runsaasti soittoaikaa ja hyvä niin. Olisi se ollut silkkaa rääkkäystä pitää niin hyvää bassoa seinällä pölyttymässä.
balzary
16.12.2004 15:42:12

pfiuuuu soittelinpa tossa czech airlinesille, ei kuulemma ongelma tuoda bassoa mukana. joko matkustamoon tai sitten ruumaan (saa ite tuoda koneelle).

myönnän, kuumeeni nousee sitä myötä kun lento lähenee. pistin just alesille (lausutaan muuten alesh) postia, että mitä sillä löytyy myyntivalmiina.

tää tästä väliaikatiedosta taas.
Wil-J
16.12.2004 15:45:37
pfiuuuu soittelinpa tossa czech airlinesille, ei kuulemma ongelma tuoda bassoa mukana. joko matkustamoon tai sitten ruumaan (saa ite tuoda koneelle).

myönnän, kuumeeni nousee sitä myötä kun lento lähenee. pistin just alesille (lausutaan muuten alesh) postia, että mitä sillä löytyy myyntivalmiina.

tää tästä väliaikatiedosta taas.

Oih :) Kunhan näet hepun niin kerroppa terveisiä! Miten muuten sen sukunimi lausutaan?! Se on aika konsonanttirykelmä!

Mullakin kuume kohoaa jatkuvasti! Odotamme kaikki sitten innolla tiukkaa analyysiä bassoista!

Millon lento lähtee? Millon tapaatte?
balzary
17.12.2004 08:54:15

lausutaan "vihodjil" (se ch on voimakas "venäläinen" H) lento on 23.12 ja ei vielä tiedä mikä päivä kerkee tapaamaan. ilmeisesti jostain syystä jouluna haluaa olla perheen parissa, kummaa!
Wil-J
17.12.2004 16:56:43
lausutaan "vihodjil" (se ch on voimakas "venäläinen" H) lento on 23.12 ja ei vielä tiedä mikä päivä kerkee tapaamaan. ilmeisesti jostain syystä jouluna haluaa olla perheen parissa, kummaa!

Outo jätkä :S
Wil-J
19.12.2004 20:15:51 (muokattu 19.12.2004 20:16:18)
alesilla on näköjään jokunen uus basso ilmestyny sinne sivuille. ite kuolaan (ulkonäön puolesta) sitä tumman sinistä (väri) + muotona ne, missä yläsarvi ei oo se pahin kiekura. notta siltäpohjalta vois itelle miettiä...

Mistäs sieltä ne uudet löysit? Mä en löytäny.

Edit: Ootkos jo tsekeissä muuten?
pardy
19.12.2004 23:11:59 (muokattu 19.12.2004 23:16:09)

Mistäs sieltä ne uudet löysit? Mä en löytäny.

Mä en ainakaa löytäny muuta ku ton:

http://www.volny.cz/avbasses/5string_eng.htm

Se on siinä sivun ylimpänä. Varmaan toi?

Ootkos jo tsekeissä muuten?

Ei se o vielä. Vasta 23. päivä. Sori B että vastailen sun puolesta. :)

Edit: Ei jumankekka, kyllä noi vaan on hienoja:

http://www.volny.cz/avbasses/5PV.htm ja

http://www.volny.cz/avbasses/5LP.htm

Aah...
Möh.
Niskamies
19.12.2004 23:17:17
Mitkäs mikit noissa on? En mikkien teksteistä saanut selvää.
Meitsi on meshissä.
pardy
19.12.2004 23:20:55 (muokattu 19.12.2004 23:22:21)

Mitkäs mikit noissa on? En mikkien teksteistä saanut selvää.

Kent Armstrongit.

Edit: Nyt heräs kiinnostus tietää että minkämoisia mikkejä nuo KA:t sitten ovat? Kokemuksia?
Möh.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)