Hotakainen 18.12.2004 10:01:18 | |
---|
vittu mudit on kaikkien old school jamppojen pelejä Niitä tuli joskus kymmenisen vuotta sitten pelattua aika rankasti, mutta enää ei vaan oikein nappaa. |
Bilharzia 18.12.2004 12:43:42 | |
---|
Argh, tuo Anarchy online ei pelitä. Kun laitan sen tyypin nimen ja painan finish, mitään ei tapahdu. Mikä neuvoksi? Omituista. Mulla toi toimii niinku pitää. Oliskos sattunu huono installaatio? Poista ja koita installaa uudestaan. Juu, heti kun WoW final beta alkaa niin tää peli on historiaa mulle, kuuluu kategoriaan Ihan Kiva. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
Ze Kink 18.12.2004 13:02:15 | |
---|
Omituista. Mulla toi toimii niinku pitää. Oliskos sattunu huono installaatio? Poista ja koita installaa uudestaan. Juu, heti kun WoW final beta alkaa niin tää peli on historiaa mulle, kuuluu kategoriaan Ihan Kiva. Tsekkailen tota kohta, nyt imutan ton Ultiman uusiksi. |
Ze Kink 18.12.2004 13:25:24 (muokattu 18.12.2004 15:00:21) | |
---|
Noniin, nyt saapui ultima. Anarchy onlinea testaan. E: Ei toimi kumpikaan! Perrrrrkl. Anarchyn asensin uusiksi ja vielä jumittaa taas siihen nimenantoon (finishistä ei tapahdu mitään). Ultima Onlinen asennustiedosto ei taasen käynnisty. Mistä oikein latasitte sen? E: Nyt sain ultiman asennettua. E: Ja en voi pelata koska en saanut mitään free trial -koodia? Voi scheisse! |
Snowblind 18.12.2004 23:58:42 | |
---|
vittu mudit on kaikkien old school jamppojen pelejä vittu te nilkit ette kuitenkaan ymmärtäis niistä mitään Enni, paitsi batmudia mätin huvikseni jonkunaikaa. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Anarchyn asensin uusiksi ja vielä jumittaa taas siihen nimenantoon (finishistä ei tapahdu mitään). Sammuta se task managerin kautta, asennus pitäisi kuitenkin olla valmis. Itsellä taisi käydä samanlailla. People say Im a bad person, but thats not true, I have the heart of a young boy...In a jar, on my desk. |
Ze Kink 19.12.2004 12:53:34 | |
---|
Koitanpa vielä kerran. Ja ois kiva kuulla että mistä porukka latasi ton ultiman ja saivatko sen koodin, koska mun nyt vissiin pitää se uudelleen ladata... |
Snowblind 19.12.2004 14:48:31 | |
---|
Aaah, Diablo 2... Aloitin tuota taas mättämään lääkkeeksi pahimpiin worldofwarcraftin odottamisen tuskiin. Peliä mätetty jo sen verran että ei jaksa enää normaalisti oikein pelata niin tein hardcore assassinin.. Eli se kun kuolee niin se myös pysyy kuolleena, hieman enemmän haastetta kun pelkässä perusmätössä. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Guitarist in the Night 19.12.2004 14:57:02 | |
---|
Sammuta se task managerin kautta, asennus pitäisi kuitenkin olla valmis. Itsellä taisi käydä samanlailla. Kyllä tuo Anarchy ihan hyvin pelitti minulla. Mitään moittimista en löydä sen puoleen. Hevi on ihan hyvää. |
Ze Kink 19.12.2004 19:32:18 | |
---|
Jep, nykyään pelaa mullakin. Messengerin sammutti asennuksen ajaksi niin alkoi pelata. Jos näätte Einarimies -nimisen tyypin jossain niin saa moikata. Olen siis level 3 adventurer. |
Guitarist in the Night 19.12.2004 21:15:47 | |
---|
Messengerin sammutti asennuksen ajaksi niin alkoi pelata. Hoho. Mitä helvettiä? :D Hevi on ihan hyvää. |
Bilharzia 19.12.2004 22:35:15 | |
---|
ANARCHY ONLINESSA JOULUBILEET!!!!!1 Stret West Bank ja paikka nimeltä Reet's Retreat, täällä on menoo ja meininkiä. On mahtava radio show jossa on bailumusaa ja kilpailuja! Nyt sinne! Siellä jaetaan joululahjoja, sain propellihatun lahjaks yheltä. www.thefucksociety.com
tai
enema 20.12.2004 01:39:22 | |
---|
Aina ei voi voittaa, mutta aina voi hävitä! |
Hotakainen 20.12.2004 09:30:18 | |
---|
ANARCHY ONLINESSA JOULUBILEET!!!!!1 Stret West Bank ja paikka nimeltä Reet's Retreat, täällä on menoo ja meininkiä. On mahtava radio show jossa on bailumusaa ja kilpailuja! Nyt sinne! Siellä jaetaan joululahjoja, sain propellihatun lahjaks yheltä. No helvetti kun minä oon siellä Rome bluessa, enkä pääse pois. Mitä tässä pitäis oikein tehdä? |
krushing 20.12.2004 13:23:53 | |
---|
Minäkin saatan tulla AO:ssa vastaan, eilen asentelin. Manitoba-niminen läski ja lyhyt Adventurer, tosin säälittävä level 2 vasta. |
Bilharzia 21.12.2004 06:23:57 | |
---|
No helvetti kun minä oon siellä Rome bluessa, enkä pääse pois. Mitä tässä pitäis oikein tehdä? Teleportit on hyviä esineitä. Stret West Bank on yhden teleportin päästä Borealiksesta. Joulubileet kesti vaan jokusen tunnin. Siellä jaettiin luxusasuntoja, jotain leet keytä ja yks tyyppi voitti 20 miljoonaa creditsiä. Muut sai propellihattuja henkilökunnalta, mää sain kanssa. www.thefucksociety.com
tai
Ze Kink 21.12.2004 15:46:59 | |
---|
Minä olen siis level 5 klaanilainen adventurer, joten "Einarimiestä" saa moikata ja pyytää tiimiin. |
lavaamo 21.12.2004 16:10:22 | |
---|
Noniin, nyt saapui ultima. Anarchy onlinea testaan. E: Ei toimi kumpikaan! Perrrrrkl. Anarchyn asensin uusiksi ja vielä jumittaa taas siihen nimenantoon (finishistä ei tapahdu mitään). Ultima Onlinen asennustiedosto ei taasen käynnisty. Mistä oikein latasitte sen? E: Nyt sain ultiman asennettua. E: Ja en voi pelata koska en saanut mitään free trial -koodia? Voi scheisse! et tarvi mitään free trial koodia, mee tonne http://andromeda-uo.net/ sieltä lataat ton UOgateway ohjelman ja luet ohjeet niin pääset pelamaan |
käsi 22.12.2004 17:50:11 | |
---|
batmud loistava peli. mudit rulez vittuaks täsä, päivä kerralla kohti kuolemaa |
Bilharzia 23.12.2004 20:22:36 (muokattu 23.12.2004 20:23:22) | |
---|
Koitanpa pelata anarchy onlinea. Känissä Toivottakaa onnee tää on muuten eka mmorphg kokemus kännissä että ottakjaa tää tieteellisenä koekiluna www.thefucksociety.com
tai