Aihe: Lisää vintahea ilmestyny Kitarapajalle
1 2 3 4 5 6
sirdickyj
17.12.2004 15:30:06
Tää nyt ei tietty liittyny vitageen mitenkään mutta tuli vaan mieleen.74 passo on ollu mulla vasta puol vuotta niin siitä ei osaa viellä sanoo muta kun et soi nyt jo hyvin..eh.

Niin, mullahan on vuoden -69 mallinen eukko, eli vintageahan tuokin on. Ollu jo yli kymmenen vuotta mulla, eikä soundi parane millään, mikähän siinä on? Onks noi uudemmat vuosikerrat parempia?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Johannes_t
17.12.2004 15:42:25

:DDDD
Keny
17.12.2004 15:46:37
Niin, mullahan on vuoden -69 mallinen eukko, eli vintageahan tuokin on. Ollu jo yli kymmenen vuotta mulla, eikä soundi parane millään, mikähän siinä on? Onks noi uudemmat vuosikerrat parempia?

On on sitähän tässä juuri.;-)
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Wil-J
17.12.2004 17:09:31
Mulla on jazzari ja kyllä on saundi parantunut vuosien myötä, mutta johtuu 100% varmasti soittotouchin parantumisesta ja siitä että on oppinut säätelemään soitinta paremmin.
pardy
17.12.2004 17:19:02

Sä et oo vaan vielä "ajanu sitä sisään" tarpeeks. Tuota edellä mainittua kuivumistakin on varmaan tapahtunut vuosien varrella...
Möh.
Silvio Dante
18.12.2004 19:44:46
Sä et oo vaan vielä "ajanu sitä sisään" tarpeeks. Tuota edellä mainittua kuivumistakin on varmaan tapahtunut vuosien varrella...

Joo, mulla on sama käsitys tästä tapauksesta...
Just when I thought I was out, they pull me back in!
sirdickyj
18.12.2004 20:04:51

Onhan siinä sitäkin, saiskohan siitä silti 6400,-? Kuitenkin originaali osilla varustettu.
ajomies63
18.12.2004 21:52:07
Näin on, riippumatta siitä kuka Rocco on kyseessä.

Ja riippumatta riippuliidon kohteesta.
"If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway."
hollstro
18.12.2004 22:09:52

Tsekkailin tänään netistä (mm. Gbase) mitä maailmalla vuoden 1966 Presarista ja Jatsista pyydetään. Hyväkuntoisista soittimista niinkuin nämä pajan vehkeet pyydetään samantasoisia hintoja. Jatseista jopa enemmän. Vastaavan kuntoisia oli molempia alle kymmenen tarjolla.
sirdickyj
18.12.2004 22:17:53
Vastaavan kuntoisia oli molempia alle kymmenen tarjolla.

Niinpä, siksi ihmettelenkin kun ei kauppa käy. Kyllä kai tuo Pajakin on ihan maailmallakin tunnettu liike, semminkin kun nettikauppa on niin helppoa?
DIP
18.12.2004 22:18:58
Hevi musiikissa presarin bassot ei oo hyviä. Mulla on ibanez.
Black Is The Colore Off The Darknes
Silvio Dante
18.12.2004 23:24:35
Ja riippumatta riippuliidon kohteesta.

http://www.ilmailuliitto.fi/riipples.htm
But you've gotta admit, he was one hell of a santa
vanttera
19.12.2004 06:25:27 (muokattu 19.12.2004 16:55:16)

*viheltelee* Juuh.
"Life is a bitch, first you marry one, then you buy contry-record, then you die." - steelingi Ilmajoelta
hollstro
19.12.2004 11:10:03

Heviä on aika montaa lajia. Alkuaikojen hevibändien basisteilla oli lähes järjestään Presarit. Iron Maidenin Steve Harris on nuorelle polvelle tunnetuimpia Presari-miehiä. Thin Lizzy oli aikoinaan myös heviä ja Phil Lynott Presarimies parhaimmat vuotensa. Van Halenin Michael Anhony veteli pari ekaa levyä, ne parhaat Presarilla. AC/DC:n alkuvuodet Cliff Williams veteli Presarilla jne.

Kun nykyisiä death, industrial, kill jne... tummaan nahkaan pukeutuneita metallibändejä katselee niin aika harvalla Presaria tosiaan näkee. Liekö enemmänkin ulkonäkökysymys. Noiden bändien lookkiin istuu paremmin rajummin muotoillut soittimet. Soitettavuudeltaan ja saundeiltaan Presari istuu heviin hyvin.
sirdickyj
19.12.2004 11:21:03

Yllätys, yllätys; tämänkin kirjoittaja on just eilen rekisteröitynyt ja esittää täällä hyvin järkeviä kommentteja. Haisee häirikölle, veikkaanpa että tuolla muilla osastoilla on lukkoa pelissä.
Johnny Buzz
12.04.2005 11:09:51

Palataanpas tähän aiheeseen hieman. Siellä ne tuntuvat edelleen Kitarapajalla tiukasti möllöttävän nuo hintavat passot ja jasso. Nyt on Pajalla aikatavalla tuota vanhempaa Fenderiä tarjolla. On Precisionia, Jazz Bassiä ja Mustangia. Mitenkähän pitkään saavat siellä odottaa ostajaansa? Voi kyllä hetki vierähtää.

Tuo Pajan sininen '75 Jazzari on kyllä äärettömän nätti. Hyvä väri ja matching head stock ja kaikki. Jos olis paljon ylimääräistä rahaa, niin kyllä toi lähtis matkaan saman tien. On se vaan niin nätti: http://www.kitarapaja.com/pics/bf75jbassse2.jpg
www.soulstab.com
Soulstab live @ On the Rocks, Helsinki 26.4. w/ Lovestone (vapaa pääsy)
Teijo K.
12.04.2005 11:13:04

Palataanpas tähän aiheeseen hieman. Siellä ne tuntuvat edelleen Kitarapajalla tiukasti möllöttävän nuo hintavat passot ja jasso. Nyt on Pajalla aikatavalla tuota vanhempaa Fenderiä tarjolla. On Precisionia, Jazz Bassiä ja Mustangia. Mitenkähän pitkään saavat siellä odottaa ostajaansa? Voi kyllä hetki vierähtää.

Tuo Pajan sininen '75 Jazzari on kyllä äärettömän nätti. Hyvä väri ja matching head stock ja kaikki. Jos olis paljon ylimääräistä rahaa, niin kyllä toi lähtis matkaan saman tien. On se vaan niin nätti: http://www.kitarapaja.com/pics/bf75jbassse2.jpg

Upea on, kelpaisi miulle. Kyllä minä olen vahvasti sitä mieltä, että Fender tekee parhaat Jazz bassot.
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
2541
12.04.2005 11:15:57

Nyt on Pajalla aikatavalla tuota vanhempaa Fenderiä tarjolla. On Precisionia, Jazz Bassiä ja Mustangia. Mitenkähän pitkään saavat siellä odottaa ostajaansa? Voi kyllä hetki vierähtää.

Ja tämäkin siellä vielä on:

http://www.kitarapaja.com/pics/fbass51.jpg

Jospa tuon joku John Paul Jones -fani vaikka korjais talteen? Onkos kukaan muuten käynyt tuota testaamassa?
Johnny Buzz
12.04.2005 11:17:13

Ja tämäkin siellä vielä on:

http://www.kitarapaja.com/pics/fbass51.jpg

Jospa tuon joku John Paul Jones -fani vaikka korjais talteen? Onkos kukaan muuten käynyt tuota testaamassa?

Toi on ollu siellä aika pitkään. Kohta vuoden varmaan.
www.soulstab.com
Soulstab live @ On the Rocks, Helsinki 26.4. w/ Lovestone (vapaa pääsy)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)