ozz3 18.12.2004 20:11:07 | |
---|
Kauhuelokuvan mestarieteos, Stanley Kubrickin Hohto tänään maikkarilla 22.30, älkää missatko! Tämä on kyllä se kaikista pelottavin elokuva, vaihtokalsarit mukaan töllöttimen eteen. Arskailu ilmeisesti kielletty... |
JCM 18.12.2004 20:19:04 | |
---|
Kauhuelokuvan mestarieteos, Stanley Kubrickin Hohto tänään maikkarilla 22.30, älkää missatko! Tämä on kyllä se kaikista pelottavin elokuva, vaihtokalsarit mukaan töllöttimen eteen. Katsonu sen liian monesti. Tuppaa ähkyä. Ei jaksa katsoa. Eikä se oikeestaan oo pelottava, vaan ahdistava. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
ozz3 18.12.2004 20:20:16 | |
---|
Eikä se oikeestaan oo pelottava, vaan ahdistava. Tämä riippunee täysin katsojasta... Arskailu ilmeisesti kielletty... |
Bonham 18.12.2004 20:22:55 | |
---|
Kauhuelokuvan mestarieteos, Stanley Kubrickin Hohto tänään maikkarilla 22.30, älkää missatko! Tämä on kyllä se kaikista pelottavin elokuva, vaihtokalsarit mukaan töllöttimen eteen. Ei pelota, ei ahdista... tylsistyttää vaan koko leffa. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Härski 18.12.2004 20:27:47 | |
---|
No hoho. Eka kaveri laittaa huomion, että tämmönen leffa tulee ja sit täällä dumataan se suohon. Oikeesti, ketä kiinnostaa se, että joku ei ehkä pidä siitä? Toki mielipiteen voi ja saa sanoa, mutta onko nyt ihan fiksua kuitenkaan? Älkää kattoko sitä leffaa sitten. |
Bonham 18.12.2004 20:29:14 | |
---|
No hoho. Eka kaveri laittaa huomion, että tämmönen leffa tulee ja sit täällä dumataan se suohon. Oikeesti, ketä kiinnostaa se, että joku ei ehkä pidä siitä? Toki mielipiteen voi ja saa sanoa, mutta onko nyt ihan fiksua kuitenkaan? Älkää kattoko sitä leffaa sitten. No oot säkin nero... eikö tää ole keskustelu foorumi? Vaihdetaan kato mielipiteitä... sä voit olla kaikkien kanssa samaa mieltä... sehän se onki vitun hauskaa! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
85423321 18.12.2004 20:31:03 | |
---|
Kyllä. Aion tämän ohjelman katsoa. |
overtake 18.12.2004 20:34:04 | |
---|
Loistava... vai pitäisikö sanoa hohtava elokuva. |
Moratoria 18.12.2004 20:34:52 | |
---|
Mäkin oon sen jo nähnyt tarpeeksi monta kertaa... |
NHR 18.12.2004 21:03:53 | |
---|
Mäkin oon sen jo nähnyt tarpeeksi monta kertaa... Samoin. Indy Joneskin (kohta nelosella) on kyllä aika monta kertaa jo nähty, mutta taidan katsella uudelleen mieluummin sen. Aivot narikkaan ja menoks... Ei Hohto huono elokuva ole, mutta en muista siitä lisäkatselulla pahemmin mitään uutta saaneni irti, eikä kauhu muutenkaan oikein ole minun genreni. Lopun valokuvaa en oikein vieläkään tajua... symboliikkaa? |
Chrissie 18.12.2004 21:04:15 | |
---|
Ja kuinkas kauan siitä on, kun tämä tuli viimeksi? Viikko? Kuukausi? Muutamia kuukausia? Joka tapauksessa aivan liian vähän aikaa... Mikäs siinä, onhan tämä ihan mestariteos, mutta en ymmärrä mikä tässä oikeastaan pelottaa. Muutamia ahdistavia kohtauksia löytyy ja joskus säikähtää, mutta that's it. Lukekaa kirja, siinä ainakin meikäläisellä nousi hiukset pystyyn. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
AP 18.12.2004 22:12:30 | |
---|
Ja kuinkas kauan siitä on, kun tämä tuli viimeksi? Viikko? Kuukausi? Muutamia kuukausia? Joka tapauksessa aivan liian vähän aikaa... Mikäs siinä, onhan tämä ihan mestariteos, mutta en ymmärrä mikä tässä oikeastaan pelottaa. Muutamia ahdistavia kohtauksia löytyy ja joskus säikähtää, mutta that's it. Lukekaa kirja, siinä ainakin meikäläisellä nousi hiukset pystyyn. On muuten vissiin toista vuotta; itse sen silloin edellisellä kerralla nauhoitin ja mielestäni merkkasin nauhoituspäiväksi kasetiin jotain alkuvuotta 2003. Pakkohan tuo on kyllä katsoa. Ehkä yksi parhaita leffoja, joita tiedän. En kyllä katsoisi yksin kesämökillä... Mielenkiintoista kyllä, vaikka tasan tarkkaan tietää että leffassa on onnellinen loppu, niin kyllä siinä matkalla ehtii joka katselukerralla pureksia kyntensä ja hermoilla vaikka miten... K100 #7 |
Lennu 18.12.2004 22:13:41 | |
---|
Niin, selittäiskö joku sen valokuvan? Paas tilli. |
Juugeli 18.12.2004 22:26:17 | |
---|
"On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 IMIK #28 |
Härski 18.12.2004 22:34:38 | |
---|
No oot säkin nero... eikö tää ole keskustelu foorumi? Vaihdetaan kato mielipiteitä... sä voit olla kaikkien kanssa samaa mieltä... sehän se onki vitun hauskaa! En sitä nyt meinannu. Lähinnä tarkoitin, ettei oo kovin järkevää dumata heti koko köörillä jotain leffaa tai ohjelmaa, kun sen esityksestä ilmoitetaan. Tai ihan miten vaan, jotenkin apaattista lukea topiccia, joka menee jotenkin näin: "Tänään tulee hohto!" "Sehän on ihan paska!" Onhan se keskustelua toki tuokin. |
Valokuvakysymys on mielenkiintoinen. Veriteot suorittaneen aiemman talonmiehen haamu kertoi Jackille hänen olleen aina hotellin talonmiehenä. Tässä vaiheessa Jack ei ymmärtänyt hänen sanojaan, mutta 1920-luvulla hotellin tanssiaisissa otettu valokuva kertoi konkreettisesti hänen olleen osa kirotun hotellin menneisyyttä. Kohtalo oli määrännyt Jackin tappamaan perheensä, ja hänen ikuisesti hotellissa asunut paha puolensa otti vallan. Pirun vaikea selittää, mutta tuo kohtaus on mielestäni puhdasta neroutta ja osa elokuvan dualistista tematiikkaa. "Ketä -sanaa käyttää väärin pelkästään pennut ja idiootit." -TXT |
Juugeli 18.12.2004 23:21:18 | |
---|
Valokuvakysymys on mielenkiintoinen. Veriteot suorittaneen aiemman talonmiehen haamu kertoi Jackille hänen olleen aina hotellin talonmiehenä. Tässä vaiheessa Jack ei ymmärtänyt hänen sanojaan, mutta 1920-luvulla hotellin tanssiaisissa otettu valokuva kertoi konkreettisesti hänen olleen osa kirotun hotellin menneisyyttä. Kohtalo oli määrännyt Jackin tappamaan perheensä, ja hänen ikuisesti hotellissa asunut paha puolensa otti vallan. Pirun vaikea selittää, mutta tuo kohtaus on mielestäni puhdasta neroutta ja osa elokuvan dualistista tematiikkaa. Itse asiassa tuo oli varmaan selkein selitys mitä olen tuosta kohtauksesta kuullut. Olenpas niin hyvällä tuulella, että pistän ihan plussan :) "On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 IMIK #28 |
Meisseli 19.12.2004 00:10:03 | |
---|
selitys hyvä. Nyt se pyörii. Musta toi penikka on kyllä ahistava. Ja miettikääpä mitä nuokin ahistavat ja pelottavat kohtaukset oisivat ilman musiikkia tai jotain surinaääniä..eivät ainakaan pelottavia ja ahistavia. Hyvä muusikot! Moses on kova bändi, mutta Strange fruit kovempi!
osta levy josta mediat kohahtelevat!
www.strangefruitband.net |
NHR 19.12.2004 00:39:57 (muokattu 19.12.2004 00:40:48) | |
---|
Kohtalo oli määrännyt Jackin tappamaan perheensä, ja hänen ikuisesti hotellissa asunut paha puolensa otti vallan. Mutta Jack ei sitten jostain syystä onnistunutkaan tällä kertaa toteuttamaan tuota Kohtalon antamaa määräystä? |
Zed 19.12.2004 00:52:54 (muokattu 19.12.2004 00:53:29) | |
---|
Mutta Jack ei sitten jostain syystä onnistunutkaan tällä kertaa toteuttamaan tuota Kohtalon antamaa määräystä? Shit happens. Ehkä Danny pystyi hohtamalla ennakoimaan tapahtumia siinä määrin että perhe pelastui? Mielestäni elokuvan perimmäinen pointti ei kuitenkaan ollut siinä kuka jäi henkiin. "Ketä -sanaa käyttää väärin pelkästään pennut ja idiootit." -TXT |