lammas 08.02.2003 15:52:44 | |
---|
eli siis minulla on cd:llä oma musiikki, mutta pitäisi saada laulut siihen päälle..olen jo päässyt niin pitkälle että minulla on cd koneessa ja mikki kiinni koneessa..entäs sitten? käytössäni on ohjelmat n-track, gold wave ja udelad video studio 6..kiitos jos joku osaisi auttaa:) Negatiivisuus on p*rseestä!!:) |
Vilhelmus 08.02.2003 16:38:45 | |
---|
Rippaat jollain ohjelmalla cd:n waviksi (esim. winampilla: options->preferences->output->diskwriter) ja sitten importtaat wavin n-trackiin. Ykkösellä läpi. |
Ukko 08.02.2003 19:42:04 | |
---|
eli siis minulla on cd:llä oma musiikki, mutta pitäisi saada laulut siihen päälle..olen jo päässyt niin pitkälle että minulla on cd koneessa ja mikki kiinni koneessa..entäs sitten? käytössäni on ohjelmat n-track, gold wave ja udelad video studio 6..kiitos jos joku osaisi auttaa:) Mikä on tämä Udelad video ? Mulla on Ulead video, onko sama ;) ?. Ei vaan. Noi mainitsemasi ohjelmat ovat vähän niin ja näin tarkoitusperiesi kannalta, kai ? Aika pikkurahalla pääsee kiinni jo varteenotettavimpiin systeemeihin. Joku halpisversio audio/sekvensseri vois olla hyvä tarkoitukseen. |
noir 12.02.2003 18:34:04 | |
---|
Vaikkapa sillä GoldWavella kopioit CD:ltä sen kappaleen ja mikkiä apuna käyttäen sitten vielä laulelosi kovolle, sitten vaikkapa Multiquencer-nimisellä ohjelmalla (Ilmainen, löytyy netistä jostain) miksaat nuo kaksi 'raitaa' päällekäin. Huonoa kieltä.. myönnän. Yrittäkää ymmärtää.. No pain, no delight. |
Antti1 12.02.2003 20:28:02 (muokattu 12.02.2003 20:28:32) | |
---|
Noi mainitsemasi ohjelmat ovat vähän niin ja näin tarkoitusperiesi kannalta, kai ? Mikäs vika esim. tossa N-trackissa on? Tai Goldwavessa? Molemmilla ohjelmilla (yhdessä) pärjää hyvinkin pitkälle jos koneelta löytyy muutama plugari. :) Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003 |
Mikäs vika esim. tossa N-trackissa on? Tai Goldwavessa? Molemmilla ohjelmilla (yhdessä) pärjää hyvinkin pitkälle jos koneelta löytyy muutama plugari. :) Vaikke sanoo mikä vika. Aika moni on kironnut N-trackin hevon kuuseen sen jatkuvan kaatumisen vuoksi ja pluggari epä yhteensopivaisuuksien myös. Steinbergin ja Cakewalkin miniversioiden kanssa työskemtely vois olla helpompaa ja saa midisysteemit lisukkeena. Eikä ne paljon maksa. |