Aihe: Jazzjouluviisuja
1 2
funkylord
11.12.2004 15:51:47

Kenen kappale se Tenavien Ressu Soundtrackilla oleva "christmastime is here" on?

Mut ehottomasti tätä listaa vois alottaa kahella hyvinkin ässä repäsyllä

Child is born
Christmas time is here

Jatkakaa hyvät ihmiset.
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
baron
11.12.2004 15:57:37 (muokattu 11.12.2004 15:58:06)

Jos tarkoitat kappaleita, joissa on perus-jazz-stankkusointukiertoja niin ainakin
Frosty The Snowman (Hei kuuraparta)
Santa Claus Is Coming To Town (Joulupukki matkaan jo käy)
Winter Wonderland (Talven ihmemaa)
The Christmas Song
I Saw Mama Kissing Santa Claus (Joulupukki suukon sai)

Joulu on taas - kappaletta olemme soittaneet jazz-valssina
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
gandar
12.12.2004 15:16:10
Mel Tormén "Joululaulu"

(siis lauletaan, että "Hiljaa leijaa maahan hiutaleet, kimmeltäen matkallaan" jne. )
Ceci n'est pas une signature
baron
12.12.2004 15:39:36

Mel Tormén "Joululaulu"

(siis lauletaan, että "Hiljaa leijaa maahan hiutaleet, kimmeltäen matkallaan" jne. )

No se on se "The Christmas Song", en tiennyt sen suomalaista nimeä, mutta ehkä olisin saattanut arvata, jos oikein olisin yrittänyt.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
gandar
12.12.2004 16:27:57
No minä taas en muistanut nimeä englanniksi tai muistelin että se on jotain vähemmän itsestäänselvää, mutta ehkä olisin saattanut arvata, jos oikein olisin yrittänyt
Ceci n'est pas une signature
Simplex
12.12.2004 22:09:54

Eikös se Parkerkin jotain joulua tuutannut... mitähän se oli?
'Jingle Bells' lipsahtaa jo melkein itsestään jazzin puoleen, samoin 'Rudolf The Red-nose reindeer'
I might as well go back over yonder...
sub zero
12.12.2004 22:50:32

White Christmas
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
baron
12.12.2004 23:44:09

'Jingle Bells' lipsahtaa jo melkein itsestään jazzin puoleen, samoin 'Rudolf The Red-nose reindeer'

Rudolf The Red-Nosed Reindeer!

Nimimerkki "Kielipoliisi"
Simplex
13.12.2004 04:18:37

Rudolf The Red-Nosed Reindeer!

Nimimerkki "Kielipoliisi"

Jep, aivan oikein. Olisko vielä "Rudolph"?
I might as well go back over yonder...
baron
13.12.2004 06:40:03

Jep, aivan oikein. Olisko vielä "Rudolph"?

No nyt meni ihan nappiin.
Karlsson
13.12.2004 08:20:05
Mulle tulee aina joulufiilis (lähinnä intron kulkusosuuden vuoksi) Jimmy Smithin "Baby, It´s cold outside" -tsipaleesta.
"Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT
Ananias
14.12.2004 17:43:49 (muokattu 16.12.2004 15:39:03)
Mulle tulee aina joulufiilis (lähinnä intron kulkusosuuden vuoksi) Jimmy Smithin "Baby, It´s cold outside" -tsipaleesta.

Joo, oon miettiny itse ihan samaa. Kyllä siinä vähän semmosta meininkiä on.

Nyt kun kuuntelin uudelleen, niin tulin tulokseen että moinen tunnelma voi johtua introssa soivista kulkusista.

:)
Urban Survival
kimurantti1
14.12.2004 22:34:22
Kannattaa kuunnella Yellowjacketsien The First Novel.
On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus. Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni.
baron
15.12.2004 00:32:00

Kannattaa kuunnella Yellowjacketsien The First Novel.

Oisko "The First Noel"?

Nimimerkki "Oikeinkirjoituspoliisi"
vasili
15.12.2004 09:19:04
When you wish upon a star - en nyt muista säveltäjää, enkä myöskään ole ihan varma onko tuo biisin varsinainen nimi... Tämä on siis se kappale, jonka Samu Sirkka lauloi Pinokkiossa ja sittemmin joka jouluaatto jo perinteeksi muodostuneessa omassa joulutervehdys-ohjelmassaan.
Tyhmä luulee, että usko on tietoa, mutta viisas tietää, että tieto on uskoa.
Mustikkamuffinssi
15.12.2004 18:09:49
Soitettiin semmoista jazz-versiota joulupukki matkaan jo käystä.
"Ennen riitti kun nosteli painavia esineitä murahdellen. Nyt pitää nyppiä kulmakarvoja ja hankkia rintaimplantit"
kimurantti1
17.12.2004 00:41:06 (muokattu 17.12.2004 00:41:55)
Oisko "The First Noel"?

Nimimerkki "Oikeinkirjoituspoliisi"

Minun käsitykseni mukaan se on kyllä The First Novel. voin tietysti olla väärässäkin...
On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus. Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni.
baron
17.12.2004 00:50:08

Minun käsitykseni mukaan se on kyllä The First Novel. voin tietysti olla väärässäkin...

http://www.yellowjackets.com/discography/disc3.php#peaceround

Jollet usko mua, niin uskotko Googlea?
Linkissä Peace Around CD:n joulukappaleet.

Novel= romaani, noel=joulu.
kimurantti1
17.12.2004 20:20:40
http://www.yellowjackets.com/discography/disc3.php#peaceround

Jollet usko mua, niin uskotko Googlea?
Linkissä Peace Around CD:n joulukappaleet.

Novel= romaani, noel=joulu.

Heh..uskon uskon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)