King Of England 08.12.2004 12:31:32 | |
---|
Olen miettinyt usein teetä siemaillessani, että miltä tuo suloinen jazz, mistä olen vain huhuja kuullut mahtaa tuoksua? Onko sen aromi yhtään samankaltainen kuin reggaen? Pikkarainen ottoo ja vuoloo lohijuustot jumalauta kusi mato pillunkarvat kärvää kekkuli perkule |
Ananias 08.12.2004 12:38:03 | |
---|
että miltä tuo suloinen jazz mahtaa tuoksua? Sama "imelä" tuoksu liittyy molempiin, suomijatsareissakin on niin tunnettuja hamppuveikkoja että oksat pois. Lisäksi jazzissa tuoksuu hiki, _tavallinen_ tupakka ja omakohtaisesta kokemuksesta (haistelusta, tottakai) voin sanoa helvetinmoisen viinan löyhkän. Urban Survival |
Karlsson 08.12.2004 12:50:48 | |
---|
Nykyään vaan jatsi haisee enimmäksee puuterille. Valitettavasti. "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
Vilu 08.12.2004 13:42:09 | |
---|
"Jazz is not dead, it just smells funny" -Frank Zappa |
Paijukainen 16.12.2004 22:04:33 | |
---|
Olen miettinyt usein teetä siemaillessani, että miltä tuo suloinen jazz, mistä olen vain huhuja kuullut mahtaa tuoksua? Onko sen aromi yhtään samankaltainen kuin reggaen? Tuoksut ja mielikuvat. Samaa olen pohdiskellut, reggae haisee/tuoksuu,tai en tiedä onko vaan tunnetila, semmonen lupponen olo ja jotenkin jotkut viherlehtiset tuoksuu nenään. jaa-a. Jazzista tulee semmonen suitsuketuoksu, (vaikkei liity itämaisuuteen millään tapaa..) ja semmonen tupakansavu joka ei käy nenään, ja hämynen kapakkanurkka. ja valkkari. Ja mandariinit. Tämä taas ei liity kai tänne, mutta hiphop haisee hikisille skeittikengille, kaljalle ja tunkkaselle takahuoneelle. Mikään mainitsemistani ei kuulu ihannetuoksuihini. Kertoo lienee myös suhtautumistani kyseiseen musiikkityyliin. soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu |
MrShaft 16.12.2004 22:39:06 | |
---|
Sama "imelä" tuoksu liittyy molempiin, suomijatsareissakin on niin tunnettuja hamppuveikkoja että oksat pois. Lisäksi jazzissa tuoksuu hiki, _tavallinen_ tupakka ja omakohtaisesta kokemuksesta (haistelusta, tottakai) voin sanoa helvetinmoisen viinan löyhkän. Jazz tuoksuu usein hmmm... katkeralle! :) Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein |
jazzy 17.12.2004 13:35:54 | |
---|
Olen miettinyt usein teetä siemaillessani, että miltä tuo suloinen jazz, mistä olen vain huhuja kuullut mahtaa tuoksua? Onko sen aromi yhtään samankaltainen kuin reggaen? Juu. Riippuu tietysti minkälaista jazzia kuunnellaan, mutta esim. vanhat jazz/blues-klassikot Billie Holidayn yms. laulamana tuoksuu hämyiselle tupakansavulle ja tummalle suklaalle. "This story's gonna grab people. It's about this guy, he's grazy about this girl, but he likes to wear dresses.
Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." -Ed Wood |
sikanaama 17.12.2004 14:26:41 | |
---|
Tuoksuu maksalaatikolle. Mulla on kaikki sen hyvän pändin levyt, ei kuitenkaan ihan kaikki. |
Dunga 17.12.2004 14:34:58 | |
---|
Minusta se tuoksuu pyökiltä ja kermalikööriltä. Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Jorbagha 17.12.2004 15:28:35 | |
---|
Kyllä se vaan on niin että jazzi tuoksuu hien syövyttämältä messingiltä, puulakalta, tupakansavun kyllästämältä kokolattiamatolta ja ennen kaikkea paskalta... |
Huevos 17.12.2004 21:01:29 | |
---|
nimenomaan paskalta. |
nimenomaan paskalta. Me ollaan oltu eri jameissa? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Huevos 18.12.2004 17:43:13 | |
---|
Me ollaan oltu eri jameissa? hmm...riippuu...oliks sulla poncho päällä ja soitit bongoja? |
zippiz 18.12.2004 18:14:18 | |
---|
Hei,makuasioista ei voi kiistellä..Joku tykkää joku ei... Vittu,nyt ei kyl oo kaikki kotona?!? |
Mako 19.12.2004 12:39:43 | |
---|
Loungejazz tuoksuu hajuvedelle. John Coltrane maistuu absintille. "I must create a system or be enslaved by another man's;
I will not reason and compare: my business is to create."
-William Blake |
gandar 19.12.2004 14:49:52 | |
---|
Riippunee vähän jazzista. Väistämättä tulee mieleen juuri sellainen hämyinen yökerho, jossa haisee tupakansavu, hiki, halpa kalja ja ehkä jopa hieman "jazztupakka", mutta toisaalta taas on sellaista tammipöytä-konjakkilasi-vanhakirjasto-silkkiaamutakki-jazziakin. Suurimmassa osassa nykymusiikkia haisee raha :) Ceci n'est pas une signature |
shagriml 21.12.2004 13:27:51 | |
---|
offtopiciks mennään vähän mut noin jazzista puheenollen, tietääks kukaan PK-seudulla rentoa jazz paikkaa ? reggaesta käydään nauttimassa Exoduksessa mut jos mielii punasilmin imelänhajuisena mennä peruskamppeissa kuuntelee jazzii ni minne kävellään ? Storyvillet sun muut taitaa olla suppeamielisten pukumiesten paikkoja.... |
Karlsson 21.12.2004 13:35:55 | |
---|
offtopiciks mennään vähän mut noin jazzista puheenollen, tietääks kukaan PK-seudulla rentoa jazz paikkaa ? reggaesta käydään nauttimassa Exoduksessa mut jos mielii punasilmin imelänhajuisena mennä peruskamppeissa kuuntelee jazzii ni minne kävellään ? Storyvillet sun muut taitaa olla suppeamielisten pukumiesten paikkoja.... Turkoosissa oli jami-iltoja. Onk enää? "Mie e vaan ymmärrä koko stereoajattelua. Munsta se o tyhymää kun toisessa kanavasta kuuluu eri kuin toisesta." -KMT |
baron 21.12.2004 13:48:44 (muokattu 21.12.2004 13:49:21) | |
---|
Turkoosissa oli jami-iltoja. Onk enää? Siellä oli periaatteessa kerran kuussa, jatkosta en tiedä. Libertéssä on kahden viikon välein tiistaisin, Keltaisessa leskessä on kerran kuussa keskiviikkoisin, Pantterissa on parin viikon välein oliko se nyt torstaisin etc. Jossain Espoossa on pari kertaa kuussa Nää on vähän sellaisia, että ainakin mä olen saanut vain suusta suuhun infoa, olisi kiva, että ne jossain olisi koottuna. Kuka ottaa tehtäväkseen ja pistää kotisivulleen kattavan esityksen pääkaupunkiseudun jazz-jameista ym tilaisuuksista? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
King Of England 21.12.2004 18:46:17 | |
---|
Ohhoh! huomasin tänään että jatzi taitaaki haista Pekka Pohjolalle, Passatin moottoriöljylle ja vähän torin grillille... Pikkarainen ottoo ja vuoloo lohijuustot jumalauta kusi mato pillunkarvat kärvää kekkuli perkule |