Neppimise 17.12.2004 22:31:13 | |
---|
On tosiaan säälittävää koittaa nostaa imagoaan tyyliin "Bodom on teinipaskaa. Onneks musamaku on mulla kehittyny niin en enää kuuntele sitä." Bodomin haukkuminen on tosi wannabe-hevarin tunnusmerkki. Itseänikin huvitti suuresti nuo Laihon dorkailuvastaukset buusterissa. Antti Tuiskukin vaikutti viisaammalta. :) Mut en mä musiikissa arvioikkaan säveltäjän älykkyyttä tai huumorintajua vaan pääasiaa, eli itse musaa. Mörrr |
Voi perse. Muistinpa että ystävättäreni pyysi nauhoittamaan kyseisen ohjelman. Enpä sitten muistanut vaikka tuli koko viikon televisiosta tuo ohjelma. Toivottavasti joku muu älysi ottaa sen nauhalle häntä varten. Katsoin tosin sen keskiviikkona, eipä tainnut olla Bodomin pojilla yleistietoa paljoa. Ei tiennyt minä vuonna Suomi itsenäistyi... Harr |
Agag 18.12.2004 11:52:29 | |
---|
Huvitti melkoisesti kun sen piti kertoa vaikutteistaan, eikä saakutti jätkällä ollut kanttia myöntää sitä sen eniten soitossa kuultavaa vaikutetta eli Ynkkää! Ainakin hen.koht. kuulen bodomista/laihosta niin hirveän Stone-sooloilu apinoinnin että hirvittää... Lisäksi tää on jo ihan off-topic joten LUKKOA!!!!!!11 Suck my dick! -John Holmes- |
moottorisaha 18.12.2004 16:16:06 | |
---|
Täytyy todeta tähän väliin, että tuon uusimman EP:n Knuckleduster biisissä on aivan helvetin kova kitarasoolo. Kekseliäs, omaperäinen ja hyvällä meiningillä vedetty. En muuten liiemmin välitä Bodomista, mutta tuon biisin soolo kyllä toimii paremmin kuin hyvin. Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. Thank you for your beautiful music |
Twist 18.12.2004 19:40:04 | |
---|
Laiholla ei tainu olla kaikki kunnossa... Sellaset... todella tylsät vastaukset. (Kuten minullakin) Mutta vieläpä buusteriin jätkä tungettu. "I didn't see the show, but i know it was good!" |
777 19.12.2004 13:12:53 | |
---|
Miksi kaikilla on pakottava tarve mollata Aleksia ja keksiä vielä omia juttuja tyypistä. Esim. nämä "jätkä lopetti koulun 16w" ja "sillä oli 5 keskiarvo". Aloitetaanko siitä, että Aleksi kävi Sibiksen. Noilla resursseilla ei sinne pääse. Ja puheet Ynkän matkimisesta: jokaisella on oma mielipiteensä, mutta minä en voi yhtyä tähän. Eikä ystävänikään, joka kuulee CoBin musiikissa klassisia piirteitä. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
Twist 19.12.2004 13:25:53 | |
---|
Bändi on kyllä aika klassinen haukkujien puheenaiheena. "I didn't see the show, but i know it was good!" |
Guitarist in the Night 19.12.2004 14:02:33 | |
---|
"sillä oli 5 keskiarvo". En tiedä miten totta mies puhui, mutta Buusterissa hän ainakin kertoi keskiarvokseen 5,7. Hevi on ihan hyvää. |
MV 19.12.2004 14:51:19 | |
---|
En tiedä miten totta mies puhui, mutta Buusterissa hän ainakin kertoi keskiarvokseen 5,7. Näin teki...ja muistaakseni mainitsi myös ettei ole käynyt lukiota. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
ezki82 19.12.2004 14:51:39 | |
---|
Aloitetaanko siitä, että Aleksi kävi Sibiksen. Jos tarkoitit jotain sibelius akatemiaa niin paskanmarjat sanon minä... Oulunkylän pop/jazz konservatoriossahan se on mun tietääkseni käyny... Ihminen joka on ruvennut soittamaan kitaraa, on löytänyt elämän tarkoituksen! |
777 19.12.2004 19:27:21 | |
---|
Jos tarkoitit jotain sibelius akatemiaa niin paskanmarjat sanon minä... Oulunkylän pop/jazz konservatoriossahan se on mun tietääkseni käyny... No... ihan varmaksi en tiedä, mutta jonkun musiikkikoulun se on käynyt ja tästä päättelin että silloin keskiarvon pitää olla kohtalaisen hyvä. Rock`n Roll is all and everything else fall !!! |
Keppis 19.12.2004 19:42:09 | |
---|
Laiho on tosiaan Suomen teknisesti taitavimipia tilulilu kitaristeja. Sen verran mollaan, että en "cob" levyjä paljon kuuntele, koska ei oikeen iske ne iloiset melodiat, joitain hyviä biisejä kyllä löytyy. Livenä sitten on ihan toinen juttu. Loistava bändi lavalla, lukuunottamatta välispiikkejä. Nojoo on aika outo kattoo hevimiehiä tollasessa kouluohjelmassa, tai siis oli. Huonomuistisilla on vähemmän stressiä. |
Keppis 19.12.2004 19:44:47 | |
---|
Oulunkylän pop/jazz konservatorio="ogeli"? Huonomuistisilla on vähemmän stressiä. |
MV 19.12.2004 20:08:44 | |
---|
Laiho on tosiaan Suomen teknisesti taitavimipia tilulilu kitaristeja. Sen verran mollaan, että en "cob" levyjä paljon kuuntele, koska ei oikeen iske ne iloiset melodiat, joitain hyviä biisejä kyllä löytyy. Livenä sitten on ihan toinen juttu. Loistava bändi lavalla, lukuunottamatta välispiikkejä. Nojoo on aika outo kattoo hevimiehiä tollasessa kouluohjelmassa, tai siis oli. No kieltämättä. Muistan kun hynynen oli siellä:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
ezki82 20.12.2004 11:54:34 (muokattu 20.12.2004 11:55:22) | |
---|
Oulunkylän pop/jazz konservatorio="ogeli"? Kyllä ainakin mun tietääkseni Ihminen joka on ruvennut soittamaan kitaraa, on löytänyt elämän tarkoituksen! |
Sävis 20.12.2004 12:21:37 | |
---|
Jos tarkoitit jotain sibelius akatemiaa niin paskanmarjat sanon minä... Oulunkylän pop/jazz konservatoriossahan se on mun tietääkseni käyny... Tässä saattaa hämätä se, että myös Sibelius-lukiota kutsutaan Sibikseksi. Varoitus! akateeminen muusikko |
Hohhoijaa 20.12.2004 13:02:06 | |
---|
Muistan kun hynynen oli siellä:) Hoho! Se mainos oli mainio! :) hell yeah |
Keppis 20.12.2004 15:19:19 | |
---|
Kyllä ainakin mun tietääkseni Ogelissa laiho kertoi olleensa siinä kuuden kielen maisterit jutussa. Huonomuistisilla on vähemmän stressiä. |
dazed 20.12.2004 16:08:05 (muokattu 20.12.2004 19:16:08) | |
---|
Edit: ei mitään I didn't mean to take up all your sweet time
I'll give it right back one of these days.-J.H |
Risto Mustalisä 21.12.2004 15:02:37 | |
---|
Eipä Laihon soitossa nykyään se ynkkä paljoa kuulu...onneksi. Kyllä sieltä ozzy vaikutteita vielä on havaittavissa Eh? Ozzyn kitarointi ei liene monenkaan esikuvana joten taisit tarkoittaa Randy Rhoadsia joka soitti Ozzyn 2 ensimmäisellä studiolevyllä + Tribute-livellä? No joo Laiho on eittämättä hieno kitaristi - noin niinkuin taidollisesti,teknisesti.Ja kyllä minä sieltä Ynkän vaikutuksen kuulen ,mutta se kuuluu melko monessa -84 jälkeen tulleessa hevikitaristissa ja ei se paha juttu minusta ole.Malmsteen on eräs eniten vaikuttaneita rock-kitaristeja jos mitataan "seuraajien" määrässä. Mitä Laihoon noin muuten tulee niin yhdyn siihen mielipiteeseen ,että miehen lavaspiikit aiheuttavat hirrveää myötähäpeää ja "laulu" on aivan kauheaa - tosin uusimmalla Hate crew deathroll(?) -levyllä mukana on hieman vaihteluakin joissain kertosäkeissä.Tuo mukaan hieman punk-fiilistä. Born to be wild! - paitsi kotona.. |