Aihe: Windows kaatui kesken lähetyksen
1 2
Anonymous-jazz
17.12.2004 00:55:25 (muokattu 17.12.2004 00:56:12)

17.12 klo 0:47 kun käänsin kanavaa kakkoselle mainosten aikana niin ihmettelin että mitä windowsin käyttis tekee ruudussa ja siinä luki tuttu XP:n ja windows 2000 virheilmoitus. Samalla hiiri liikkui hermostuneesti klikaten ctrl+alt+del ikkunasta lopeta sovellus komentoa :) ?

Tekstiviestirahastusvisailun ohjelma oli kaatunut kesken lähetyksen. Ei ehtinyt saada videolle :)
Teemujazz
jannu
17.12.2004 02:55:49 (muokattu 17.12.2004 03:29:59)
EDIT:

Mun mielestä hupaisin oli viime jouluna tapahtunut källi sille joulupukki-chatille. Joku tajusi, että Mikropuheen asetuksia voi ohjata tekstareilla ja vaihtoi Joulupukin puhumaan akuankkaäänellä. Hetkinen-ruutua tuijotetiin varmaan tunnin verran ennen kuin alkoi taas pyöriä.
OKMEOST #1
TIISTAI
Krice
17.12.2004 03:04:20 (muokattu 17.12.2004 03:06:36)

Nuo ohjelmathan on tehty kaikki varmaan jollain javalla.. alkuaikoina MTV3:n chatti kaatui aika useinkin. Kakkosen uudesta visailusta huomasin, että vastausvaihtoehtoja puuttui satunnaisesti. Ilmeisesti sama karttavisailu kyseessä. Voisivat ehkä hieman testata niitä ennen tv-lähetyksiä...
Von Härskiburg
17.12.2004 09:01:06

Mun mielestä hupaisin oli viime jouluna tapahtunut källi sille joulupukki-chatille. Joku tajusi, että Mikropuheen asetuksia voi ohjata tekstareilla ja vaihtoi Joulupukin puhumaan akuankkaäänellä. Hetkinen-ruutua tuijotetiin varmaan tunnin verran ennen kuin alkoi taas pyöriä.

Se oli myös hyvä, kun moderaattori oli ilmeisesti hieman uninen, ja läpi oli päässyt ruokottomuuksia. Joulupukki kaivoi kortin ja sanoi: "Kappas, pilluhan se siinä!"
Antaa letin heilua!
superfly
17.12.2004 09:09:43
Se oli myös hyvä, kun moderaattori oli ilmeisesti hieman uninen, ja läpi oli päässyt ruokottomuuksia. Joulupukki kaivoi kortin ja sanoi: "Kappas, pilluhan se siinä!"

Hoho! Tipuin ihan täysin...
sub zero
17.12.2004 10:05:37 (muokattu 17.12.2004 10:05:55)

Puhuva pää ei saanut kiroilla, mutta joku keksi sanoa "tuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvit" niin se pääsi suodattimen läpi
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
NHR
17.12.2004 10:13:40

Puhuva pää ei saanut kiroilla, mutta joku keksi sanoa "tuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvit" niin se pääsi suodattimen läpi

Joskus silloin alkuaikoina muistan yöllä itsekseni nauraneeni, kun pää hokee monotonisella, ärrävikaisella äänellään: "Yhtäsuuruusmerkki, yhtäsuuruusmerkki, yhtäsuuruusmerkki, yhtäsuuruusmerkki..."
Se oli vielä hauskempaa kuin kirosanat.
Kaljapaimenet-saljakuva, lue, senkin tissiPÄÄÄÄÄ!
Von Härskiburg
17.12.2004 10:48:33

Joskus silloin alkuaikoina muistan yöllä itsekseni nauraneeni, kun pää hokee monotonisella, ärrävikaisella äänellään: "Yhtäsuuruusmerkki, yhtäsuuruusmerkki, yhtäsuuruusmerkki, yhtäsuuruusmerkki..."

Tämä on hauskaa kuultavaa.

"Yhtäsuuruusmerkki yhtäsuuruusmerkki yhtäsuuruusmerkki yhtäsuuruusmerkki yhtäsuuruusmerkki yhtäsuuruusmerkki yhtäsuuruusmerkki yhtäsuuruusmerkki yhtäsuuruusmerkki yhtäsuuruusmerkki yhtäsuuruusmerkki yhtäsuuruusmerkki"

Toinen hulvaton juttu on, kun kirjoittaa viestiin tj, niin pää lausuu "toimitusjohtaja". Ja sitten lähtee:

"Toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja"

Jos siinä samaan aikaan pään kanssa on juontaja, niin on erittäin mukava seurata sen tuskastuneita ilmeitä, kun pää molottaa kolmatta minuuttia samaa sanaa.
Antaa letin heilua!
MK2112
17.12.2004 11:20:45

Kyllähän siinä meinasi hermot mennä kun tuo pää joskus molotti tuota yhtäsuurusmerkkiä toista tuntia putkeen.
"Without music, life would be a mistake." - Nietzsche
sub zero
17.12.2004 11:21:55
Kyllähän siinä meinasi hermot mennä kun tuo pää joskus molotti tuota yhtäsuurusmerkkiä toista tuntia putkeen.

miten se niin kauan voi kestää?
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
mr.bungle
17.12.2004 11:56:41

Nuo ohjelmathan on tehty kaikki varmaan jollain javalla.. alkuaikoina MTV3:n chatti kaatui aika useinkin. Kakkosen uudesta visailusta huomasin, että vastausvaihtoehtoja puuttui satunnaisesti. Ilmeisesti sama karttavisailu kyseessä. Voisivat ehkä hieman testata niitä ennen tv-lähetyksiä...

Javahan ohjaa ohjelmoijaa virheettömämmän koodin suuntaan, ja JRE:t on kyllä melko stabiileja.
bassolla hanuriin
MK2112
17.12.2004 12:10:07
miten se niin kauan voi kestää?

No enpä tiedä kestikö sentään noin kauan mutta siltä se ainakin tuntui...
"Without music, life would be a mistake." - Nietzsche
Qwarek
17.12.2004 13:23:01
Alunperin kirjoitettu näin:
Minnalla on G .

Puhuva pää:
Minnalla on G piste
85423321
17.12.2004 15:00:45
pellepelle
17.12.2004 15:16:22
Kaikkein mukavinta oli ku joku oli lähettäny puhuvalle päälle viestin: wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Puhuva pää: kaksoisvee x 160
blastoff
17.12.2004 15:18:17
"...and when I dropped the towel, there had been significant shrinkage." - George Costanza
slipkorn
17.12.2004 15:20:43
Suodatetaankohan pois jos kirjoittaa "per c stä"?
Plussat Pastilli?
pellepelle
17.12.2004 15:29:29
Viesti: Mun auto meni pas 2

Puhuva pää: Mun auto meni paskaksi

Kätevää eikö vain.
Ze Kink
17.12.2004 15:48:01
Nosiis tuohan on melko yleistä. Itse olen mm. todistanut tv-tampereen (mikä ei edes näy meillä) bugaamista, eli siis aivan tälläistä tilannetta: http://tv.dojo.fi/tv-tampere_bugittaa.jpg

Ja meidän koulussa oli sellanen tv:issä näkyvä ilmoitussysteemi jossa näky joka toinen viikko bluescreen tai työpöytä.
Onko shinulla hunajaa?
"Onx reijoteppo gänissä?" -Mä
"Eiku mä olen kosminen vastaanotin." -reijoteppo Bäy? #3 ÖÖÖ
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)