Woodoo 17.12.2004 11:34:39 | |
---|
Mapex - Black Panther Tuon sarjan virppaa olen ajatellut, onkos ne minkälaisia, kenelläkään kokemusta? Ainakin ihan sika hienoja :) http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … amp;pid=5706&mgid=4&sgid=73 Musiikki jota soitan on aika raskasta, mutta virvelin pitää olla suht pitkäsointinen, mutta ei saa olla silti kimakka, hiukan sellanen retro meininki, olikohan tuo oikea termi?..? |
Paas 17.12.2004 12:29:17 | |
---|
Ei ole omakohtaista kokemusta mutta rumpuope on ainakin kehunut noita black panthereita. Siistin näköinen ainakin. ;) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
PaiZild 17.12.2004 12:40:00 | |
---|
Huh, kun on makeen näkönen! epäselvä. |
ddrum54 17.12.2004 12:44:34 | |
---|
DAF - kirppiksellä pääsin kuulemaan tuollaista. On rouhee soundi. Ja pirun hyvän näköinenkin. 2`n 4 |
DAF - kirppiksellä pääsin kuulemaan tuollaista. On rouhee soundi. Ja pirun hyvän näköinenkin. Minä olen sen uusi onnellinen omistaja (jos kyseessä oli se musta?) Juu, onhan nuo ihan hyviä ja ite ainakin tykästyin heti noihin maton säätösysteemeihin, itelläni on tollanen vaahtera, joten soundipuolesta en voi sanua mitn.., mutta luulisi mättöön sopivan kuin naula päähän. |
Bacchus 17.12.2004 13:53:32 | |
---|
Minä olen sen uusi onnellinen omistaja (jos kyseessä oli se musta?) Juu, onhan nuo ihan hyviä ja ite ainakin tykästyin heti noihin maton säätösysteemeihin, itelläni on tollanen vaahtera, joten soundipuolesta en voi sanua mitn.., mutta luulisi mättöön sopivan kuin naula päähän. Meikäläisellä on samanlainen. Paitsi että se on hieman vanhempaa sarjaa, eli Maple Deluxe. Hyväsoundinen peli. Eikös tuon sunkin virvelin mallinimi muuten ole Mapex Maple Deluxe, mutta siinä on kuitenkin Black Pantherin logo ja lugit? Jos nyt puhutaan samasta virvelistä. - |
Magetsu 17.12.2004 14:02:44 | |
---|
Eikös tuon sunkin virvelin mallinimi muuten ole Mapex Maple Deluxe, mutta siinä on kuitenkin Black Pantherin logo ja lugit? Jos nyt puhutaan samasta virvelistä. Joo on, ilmarei'ästä kun vilkaseee niin näkyy logo, tiedä sitten mikä kopio tämä on, mutta soundi on todella jees! Kyllä mie vilkasin mapexin sivuja, mutta siellä mitään oo, niinkuin minkään muunkaan valmistajan sivuilla, (siis jos etsii jotain muuta, kuin uutuustuotteita), ärsyttävää hommaa... |
Bacchus 17.12.2004 14:13:26 | |
---|
Joo on, ilmarei'ästä kun vilkaseee niin näkyy logo, tiedä sitten mikä kopio tämä on, mutta soundi on todella jees! Kyllä mie vilkasin mapexin sivuja, mutta siellä mitään oo, niinkuin minkään muunkaan valmistajan sivuilla, (siis jos etsii jotain muuta, kuin uutuustuotteita), ärsyttävää hommaa... Niinpä, itsekin yritin etsiä tietoa tosta virvelistä, mutta mistään ei löytynyt. Veikkaan, että toi meikäläisen virveli on vanhempaa sarjaa, sun on siitä seuraava, ja sitten on tullut nämä uudet Black Pantherit. Tossa sun virvelissä nimittäin on jo aika Black Pantherin näköä. - |
Epämuusikko 17.12.2004 21:52:42 (muokattu 17.12.2004 21:53:01) | |
---|
joissain yhteyksissä on päässyt/joutunut panttereita paukuttamaan. eli en puhu kokemuksen rintaäänellä, aivastuksella tai kurkkuäänellä korkeintaan: pantterit näyttävät hienoilta ja aluksi kuullostavat erittäin hyviltä, mutta kaikki yksilöt mihin olen itse törmännyt, ovat keskeltä kuolleita kuin.....kuolleet asiat. Reunempaa aukesivat ihan kivasti, mutta ei mitään riemunkiljahduksia. Se kuollut kohta on vaan aika turnoff. mutta jos joku tykkää niin antaa mennä. Myytävänä Tosco 22" ride! |
anzelmosm 18.12.2004 18:48:09 | |
---|
|
DimensionZ 18.12.2004 19:36:15 | |
---|
''He jumped right out of a building!!'' |
anzelmosm 18.12.2004 20:57:31 | |
---|
Aivan törkeen hienoja! Rupes tekeen mieli heti... kylhä tuo aina teltta pystyssä ku tausta kuvana tuo käsintaottu vinkussa.. =P~~~~ |
ddrum54 18.12.2004 21:26:01 | |
---|
2`n 4 |
Woodoo 19.12.2004 15:16:11 (muokattu 20.12.2004 08:58:57) | |
---|
Joo kyllä mun tuo on kohta ;) ja se että se ei soi keskeltä saattaa siitäkin johtua, että taottu kun on niin jokainen on aika erilainen yksilö... pitää kokeilla kaupassa hyvin ennen kuin ostaa... |