Kakemakeväke 16.12.2004 22:26:36 | |
---|
Oletko koskaan kuunnellut loistavaa kappaletta, tuttu tai ei, mutta esittäjää et tiedä. Olet sittemmin ottanut selvää, kuka kappaleen esittää, ja kas kummaa, esittäjä on täysi yllätys. Älytön kysymys, joka tuli mieleeni, kun sain tietää, että hieno kappale nimeltään "Dream on" jonka silloin tällöin olen kuullut Radio Citysta, onkin Aerosmithia. Jos jotain tohon suuntaan on tapahtunut, ilmoita se tänne. Rock-musiikki pelasti minut urheilulta. |
Tympee Huttunen 16.12.2004 22:37:32 | |
---|
Itseasiassa tuo sama kappale oli minullekin suuri yllätys. |
aleksi 16.12.2004 23:09:29 | |
---|
Tuo uusi Hopesfall oli ekaa kertaa kuullesani aika kova ja epämiellyttävä yllätys. En oikein vieläkään jaksa uskoa, että aikoinaan niin loistavaa musiikkia tehnyt bändi tekee nyt jotain noin kammottavaa. Hyrr "open hands to the wind" |
Torniojaws 16.12.2004 23:12:27 (muokattu 16.12.2004 23:12:36) | |
---|
Ei yllätyksenä, mutta aina hirvittää kun kuulee jonkin tusinapurkkatuotteen esittämän äärimmäisen mauttoman uusioversion jostain 60-80-luvun klassikosta. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
jwalk 16.12.2004 23:35:59 | |
---|
Katselin Donnie Darko leffan ja loppubiisi jäi soimaan päähän.Yllätyin kun sain tietää alkuperäisesittäjän. |
MannihilatoR 16.12.2004 23:40:01 | |
---|
Oletko koskaan kuunnellut loistavaa kappaletta, tuttu tai ei, mutta esittäjää et tiedä. Olet sittemmin ottanut selvää, kuka kappaleen esittää, ja kas kummaa, esittäjä on täysi yllätys. Älytön kysymys, joka tuli mieleeni, kun sain tietää, että hieno kappale nimeltään "Dream on" jonka silloin tällöin olen kuullut Radio Citysta, onkin Aerosmithia. Jos jotain tohon suuntaan on tapahtunut, ilmoita se tänne. ootta niin nuoria...... KITARISTI EDELLEEN VAPAANA (SOITTO)HOMMIIN...HELLsinki-VANtaa-area51 |
zepeteus 16.12.2004 23:41:58 | |
---|
Aikoinaan jonkinmoinen yllätys oli kun minulle selvisi, että vinkuva heppahevibiisi Crazy Horses olikin The Osmondsin kappale. |
Planetist 16.12.2004 23:46:10 | |
---|
Yllätyin kun kaverini soittama hyvänkuuloinen hiphop-levytys olikin heidän demonsa. --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
hoja 17.12.2004 00:04:36 | |
---|
Kymmenisen vuotta sitten kattelin sivusilmällä jotain leffaa. Lopputekstien aikana soi taivaallisen kaunis kappale, kerkesin onneksi laittamaan kasettimankan nauhoittamaan puolestavälistä. Biisi oli pakko opetella korvakuulolta. Sitten, useamman vuoden jälkeen, soitin biisiä treeneissä ja basistin perkele tiesi heti biisin: Blind Faithin "Can´t find my way home". Winwoodin eteerinen laulu ja Claptonin kitarointi on just niinku sen pitää olla... K100 #8
Oleminen on havaituksi tulemista - esse est percipi |
Deg 17.12.2004 10:36:42 | |
---|
Katselin Donnie Darko leffan ja loppubiisi jäi soimaan päähän.Yllätyin kun sain tietää alkuperäisesittäjän. Joo mullakin kävi samantapanen juttu kerran heinäkuussa. Eikö millään voisi sitten ilmoittaa että mikä piisi ja kuka esittäjä on kyseessä? Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |
Tapio79 17.12.2004 10:42:25 | |
---|
Kaikkein suurin tällainen yllätys on varmaan ollut se, että kuultuani muutaman kerran kesällä radiosta slovarin, johon jostain kumman syystä tykästyin normaalia enemmän, sain sitten myöhemmin tietää sen olevan Britney Spearsin kappale. Hämmästys oli hetken valtava, nyt olen jo pikku hiljaa hyväksynyt asian. Allekirjoitus. |
BaariMikko 17.12.2004 10:43:55 | |
---|
Kill Bill -leffassa vaikutuin alkutekstien aikana soivasta Nancy Sinatran Bang Bangistä. Yllätyin negatiivisesti kuullessani Cherin alkuperäisversion. "En itse laula lainkaan vaikka osaisin, jos viitsisin" -Jukka Hauru |
Kakemakeväke 17.12.2004 11:46:22 | |
---|
Kill Bill -leffassa vaikutuin alkutekstien aikana soivasta Nancy Sinatran Bang Bangistä. Käsittämättömän kaunis kappale, muuten. Itse asiassa koko Kill Billin soundtrack on huikea kokonaisuus. Rock-musiikki pelasti minut urheilulta. |
Henkeen ja Vereen 17.12.2004 11:55:02 | |
---|
Itseasiassa tuo sama kappale oli minullekin suuri yllätys. Mulle oli yllätys, että kyseinen kappale löytyy yhtyeen ensimmäiseltä albumilta (muistaakseni). I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable.
-J.Morrison- |
Pelsi 17.12.2004 12:30:31 | |
---|
Radiota en kuuntele kuin olosuhteiden pakosta. Kerran kuitenkin näin kävi, ja sieltähän tulikin ihan hyvä hevibiisi. Musiikki itsessään oli aika normaalia powerihumppaa, mutta laulun kuullessani olisin pudonnut perseelleni, jos en olisi jo valmiiksi istunut. Bändi oli siis Twilightning, mutta biisiä en muista. "Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!"
-Markus Kajo |
Tupuna 17.12.2004 13:23:27 (muokattu 17.12.2004 13:23:48) | |
---|
Mulle oli suuri yllätys, miten hyvä biisi Brian McFaddenin Real to me olikaan/onkaan. EDIT: huom. miehen Westlife-menneisyys ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Kill Bill -leffassa vaikutuin alkutekstien aikana soivasta Nancy Sinatran Bang Bangistä. Yllätyin negatiivisesti kuullessani Cherin alkuperäisversion. Kappale on todella kaunis. En kyllä ole kuullut alkuperäisversiota, enkä osaa edes kuvitella, miltä se kuulostaisi, koska Sinatran versio on niin hy-vä. "This story's gonna grab people. It's about this guy, he's grazy about this girl, but he likes to wear dresses.
Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." -Ed Wood |
sikanaama 17.12.2004 13:30:35 | |
---|
Kuuntelin pitkästäaikaa Wigwamin Fairyporttia ja olin het ihan että "Hetkinen onks tää Wigwamin levy". Mulla on kaikki sen hyvän pändin levyt, ei kuitenkaan ihan kaikki. |
-Spade- 17.12.2004 13:54:43 | |
---|
Mulle oli suuri yllätys, miten hyvä biisi Brian McFaddenin Real to me olikaan/onkaan. EDIT: huom. miehen Westlife-menneisyys Tuo on muuten yllättävän hyvä biisi. Johtuu varmaan siitä, että sitä on ollut kirjoittamassa Guy Chambers, joka on ennen tehnyt biisejä Williamsin Robbielle. Mongo mogo! |
aikavaikea 17.12.2004 14:06:35 | |
---|
Kill Bill -leffassa vaikutuin alkutekstien aikana soivasta Nancy Sinatran Bang Bangistä. Yllätyin negatiivisesti kuullessani Cherin alkuperäisversion. Minä yllätyin lukiessani tämän. Kaikkitietävyydessäni olen uskotellut itselleni tuon olevan Nancyn originaali, vaan niinhän tuo näkyy olevan "written by Sonny Bono". Perskele! Vanilla Fudgen versio tästä samaisesta biisistä on muuten myös aika veikeä. And I don't give a damn if you don't like me
Cause' I don't like you cause you're not like me |