Aihe: octot
1
hepe69
16.12.2004 20:08:58
Ny on kuva omakuvassa, enjoy..
Postmortem
16.12.2004 20:10:53
Hienot.Olen kateellinen.
dictatorsh*t
16.12.2004 20:12:05
Ny on kuva omakuvassa, enjoy..

Oma tekemät, siis?
Jos omaa työtä, niin näyttäisi ainakin huolella olevan tehdyt.
Joka tapauksessa pirun nätit. Näyttää noi läpinäkyvät hienommilta kuin mustat, tykkään ma.
ddrum54
16.12.2004 20:32:08
On hyvännäköiset. Mullakin on putket valmiina, odottaa vaan rautaosia. Pitkä on odotus...
2`n 4
DimensionZ
16.12.2004 20:36:03

Wautsi, hienon näköiset. Hyvä idea tehdä läpinäkyvät. Melkein tekis mieli itsekin ruveta väsäilemään...
''He jumped right out of a building!!''
bluesman86
16.12.2004 20:42:00
uiui määkin oon tossa huomenna menossa kattelemaan putkee että jos löytäs.. on noi kyllä maar aikas nätit!
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
ddrum54
16.12.2004 21:42:25
uiui määkin oon tossa huomenna menossa kattelemaan putkee että jos löytäs.. on noi kyllä maar aikas nätit!

VINK niminen firma Keravalla myy tuota putkea. Hinta n. 50€/ metri. Putken katkaisu 5€ kpl, kannattaa teettää, tulee ainakin suora. Multakin jää yli tuota putkea. Kunhan nyt saisi rautaosat, niin tietäisin kuinka paljon. Aikanaan tulee myyntiin. Vuoden alussa luultavasti.
2`n 4
hepe69
16.12.2004 22:12:14
Jos saan antaa muutaman vinkin. jokaikinen reikä minkä poraatte akryyliputkeen, niin erittäin varovasti siinä kohdassa kun poranterä tulee läpi seinämästä.Sillä se terä repii pirusti kun se muovi on niin kovaa ainesta.Repeytynyt reijän reuna on helppo alku halkeamalle.Mielellään poraa ekaks ihan 2mm terällä alun, ja sit hitaasti isommalla.
Perehdyin jonkun verran rummun valmistus juttuihin tämän näpräilyn kautta ja huomasin että reuna viiste näyttelee pirun tärkeetä osaa rummun soinnin kannalta.Sillä yhden putken tuhosin omasta mielestä kun aloin santapaperilla sitä viistettä hankaamaan... ei tuu tasavahvuista viistettä = huono.Sorvaamalla siitä tuli hyvä.
Ja ei kun rakentamaan...
miän vain
16.12.2004 22:19:13

Hienot. Hyvä kiinnitysidea.

Joo, rummun soundi asuu reunaviisteessä. Ja poratessa taakse palikka, niin ei repeä.
I said well, I betcha cloaking devices are illegal too. Goodbye.
----
Monochromatic
ddrum54
16.12.2004 22:22:40
Jos saan antaa muutaman vinkin. jokaikinen reikä minkä poraatte akryyliputkeen, niin erittäin varovasti siinä kohdassa kun poranterä tulee läpi seinämästä.Sillä se terä repii pirusti kun se muovi on niin kovaa ainesta.Repeytynyt reijän reuna on helppo alku halkeamalle.Mielellään poraa ekaks ihan 2mm terällä alun, ja sit hitaasti isommalla.
Perehdyin jonkun verran rummun valmistus juttuihin tämän näpräilyn kautta ja huomasin että reuna viiste näyttelee pirun tärkeetä osaa rummun soinnin kannalta.Sillä yhden putken tuhosin omasta mielestä kun aloin santapaperilla sitä viistettä hankaamaan... ei tuu tasavahvuista viistettä = huono.Sorvaamalla siitä tuli hyvä.
Ja ei kun rakentamaan...

Kuinka paljon jätit seinämävahvuutta sen viisteen kohdalle? Missä sorvautit viisteen? Sorvasitko itse? Sorvaatko mullekin?

Nim. Utelias?
2`n 4
kattila
16.12.2004 22:37:52

Olis kyllä hauskaa tehä koko setti akryylistä. Tai noh, siinä kohtaa varmaan hauskuus loppuis, kun tulis lasku käteen putkista ja pitäisi alkaa poraamaan. Mutta jos hyvin onnistuis niin olis kyllä pirun hienot.
Vielä kun kunnon tuplasetin väsäis.
Dust to dust
hepe69
16.12.2004 22:45:49
Kuinka paljon jätit seinämävahvuutta sen viisteen kohdalle? Missä sorvautit viisteen? Sorvasitko itse? Sorvaatko mullekin?

Nim. Utelias?

Siitä on kohta vuosi kun olen ne sorvannut ukkon sorvilla, mut muistelisin sen pyörineen 2mm korvilla 5mm seinämässä.Maku asia periaatteessa koska ohut viiste soi korkeammalta ja paksumpi matalammalta.Kyllä mä voin sorvata jos vain löydän vielä erikoistyökalun minkä joutui tekemään että sai akryyliputken kiinni sorviin,sillä toista en ala tekeen.Pieni rajoitus on myös se, että lyhin putki ei saa olla alle 28 cm ja pisin ei saa olla yli 50 cm, kun se työkalu on tehty tuolle alueelle...Asun muuten turussa.
ddrum54
16.12.2004 22:49:09
Olis kyllä hauskaa tehä koko setti akryylistä. Tai noh, siinä kohtaa varmaan hauskuus loppuis, kun tulis lasku käteen putkista ja pitäisi alkaa poraamaan. Mutta jos hyvin onnistuis niin olis kyllä pirun hienot.
Vielä kun kunnon tuplasetin väsäis.

www.goldntimesdrums.com < Tuolta runkoja...
2`n 4
ddrum54
16.12.2004 22:54:17
Siitä on kohta vuosi kun olen ne sorvannut ukkon sorvilla, mut muistelisin sen pyörineen 2mm korvilla 5mm seinämässä.Maku asia periaatteessa koska ohut viiste soi korkeammalta ja paksumpi matalammalta.Kyllä mä voin sorvata jos vain löydän vielä erikoistyökalun minkä joutui tekemään että sai akryyliputken kiinni sorviin,sillä toista en ala tekeen.Pieni rajoitus on myös se, että lyhin putki ei saa olla alle 28 cm ja pisin ei saa olla yli 50 cm, kun se työkalu on tehty tuolle alueelle...Asun muuten turussa.

No kertakaikkiaan hienoa... Pistätkö mulle viestiä, jos löydät sen työkalun?
2`n 4
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)