Ben_D 16.12.2004 20:46:48 | |
---|
Kirkuminen??? Stannehan on hemmetin kova vokalisti. Dark Tranquillity on kyllä kova bändi levyiltä sekä livenä. Tuskassa vetivät hyvän keikan, vaikkakaan ei ihan festareiden parhaimpiin suorituksiin mielestäni yltänyt. Sori, en lukenu kunnolla tai sitten mulla on lukivika. Jotenkin mun silmät haki tuolta Cradle Of Filthin. Juu kyllä mä Dark Tranquillityn katson, mutta sitten kun illan "pääesiintyjä" astuu kehiin niin; Terve. |
Deathrace King 16.12.2004 20:56:59 | |
---|
Sori, en lukenu kunnolla tai sitten mulla on lukivika. Jotenkin mun silmät haki tuolta Cradle Of Filthin. Juu kyllä mä Dark Tranquillityn katson, mutta sitten kun illan "pääesiintyjä" astuu kehiin niin; Terve. Heh, tajusin just vähän aikaa sitten että jätkä varmasti tarkoittikin Filthiä :) Tattoon keikan nähneenä en kyllä odota mitään. Oli sikahuono. Kai se pitää kuitenkin katsastaa, kun kerran samaan hintaan pääsee. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
Heh, tajusin just vähän aikaa sitten että jätkä varmasti tarkoittikin Filthiä :) Tattoon keikan nähneenä en kyllä odota mitään. Oli sikahuono. Kai se pitää kuitenkin katsastaa, kun kerran samaan hintaan pääsee. Itellekkin osui silmään vähän aikaa sitten vanha soundi missä oli arvostelu tosta keikasta...Krapulassa olivat kuulemma vetäneet eikä ollut haastiksia herunut. Minua kiinnostaa kyllä aika kovastikin mimmosta se sitten tulee olemaan. Hyviä biisejäkin löytyy jonkin verran. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Huoli 17.12.2004 00:11:13 | |
---|
Nyt on minullakin kenttälippu. Whee. Puhkaise jokainen ruma katse / Valaise kadut kromisateella |
riimu 17.12.2004 00:38:33 | |
---|
Krapulassa olivat kuulemma vetäneet eikä ollut haastiksia herunut. Kiva vaan maksaneelle yleisölle. Let us go in; The fog is rising. |
Ben_D 17.12.2004 00:43:27 | |
---|
Kiva vaan maksaneelle yleisölle. Onneksi sen kuran jälkeen hyppäs pelimiehet kehiin. |
Deathrace King 17.12.2004 01:22:50 | |
---|
Onneksi sen kuran jälkeen hyppäs pelimiehet kehiin. Niin ja kovimmat jätkät lähtivät pelimiesten ekan biisin aikana käsiraudoissa pihalle ;) Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
Ben_D 17.12.2004 10:09:08 | |
---|
Niin ja kovimmat jätkät lähtivät pelimiesten ekan biisin aikana käsiraudoissa pihalle ;) Aijjai. Oli ihan vitun hyvä keikka. |
Milkop 17.12.2004 10:18:27 (muokattu 17.12.2004 10:19:32) | |
---|
Onneksi sen kuran jälkeen hyppäs pelimiehet kehiin. Oli muuten paras keikka, missä oon ollut. In Flames ja Amorphis oli muistaakseni ihan ok, Filth oli aivan ahterista, mutta helvetti, kun Slayer tuli lavalle. Ei tarvinnut paljon viinaakaan, kun menin niin sekaisin musasta. Ei ole kovempaa keikkaa tullut vielä nähtyä. Muilla bändeillä oli kehnot soundit, mutta Slayer loisti siinäkin suhteessa. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
k.p.h 17.12.2004 14:02:29 | |
---|
minusta taas filtillä on (ainaki levyillä) toimivia biisejä, mutta kun en ole nähnyt aijemmin livenä niin tiedä häntä.....no maaliskuussahan se nähdään |
kikkomän 17.12.2004 23:15:14 | |
---|
just maksoin liput. ja kyllä se on Fiilttisonta jot´ käyn ma katsomaan. Kreatori tulee uutena tuttavuutena, jok om vain plussaa R.I.P. "Dimebag" Darrell Lance Abbot (1966-2004) |
luopio 18.12.2004 11:27:51 | |
---|
Hauska huomatat, että toi filthi ei taia ollakaa se odotetuin bändi tuolla, vaikka sillä koko tapahtumaa on enimmäksee mainostettu. Täytyy vaan toivoa että dark tranquillity saa ansaitsemans täyden setin, sen verran hyvä oli tuo tuskankin veto. Eli revanssia haetaan. Kreatoriin olen tutustunut ja iha positiiviseltahan se vaikuttaaa. Silti tuntuu tyhmältä että olen pääasiassa yhtä bändiä lähössä katsomaan. räppärit vituttaa aina!!! |
Deathrace King 18.12.2004 19:06:46 | |
---|
Täytyy vaan toivoa että dark tranquillity saa ansaitsemans täyden setin, sen verran hyvä oli tuo tuskankin veto. Täydet setit tulossa ainakin ilmoitusten mukaan kaikilta pumpuilta. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
MV 18.12.2004 22:20:52 | |
---|
Täydet setit tulossa ainakin ilmoitusten mukaan kaikilta pumpuilta. Kuitenkin vissiin niin että filth soittaa vähän kauemmin. Näin ainakin luulisin. Mutta se ei ole näiltä muilta pois. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
MV 24.12.2004 22:57:09 | |
---|
Suositelkaahan nyt sitten minulle jotain erittäin kovaa kreator-lättyä kun pukki toi tollasen lahjakortin... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Deathrace King 25.12.2004 17:00:54 | |
---|
Suositelkaahan nyt sitten minulle jotain erittäin kovaa kreator-lättyä kun pukki toi tollasen lahjakortin... Jos kunnon rujosta mäiskeestä tykkäät, niin Pleasure To Kill. Muuten voisin suositella joko Extreme Aggressionia tai Coma Of Soulsia. Jos olet melodisemman mäiskeen ystäviä, niin Violent Revolution. Tai sitten odotat pari viikkoa ja ostat uuden Enemy Of Godin, mikä on kuulemma helvetin hyvä. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
S.i.r. 25.12.2004 19:50:25 | |
---|
Tai sitten odotat pari viikkoa ja ostat uuden Enemy Of Godin, mikä on kuulemma helvetin hyvä. Se oikeasti ON helvetin hyvä ainakin näin yhden kuuntelukerran perusteella (kiitokset vaan Megalle Lappeenrantaan bileistä!). Pakkohan se on käydä ostamassa. |
Akiman 04.01.2005 20:51:14 | |
---|
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
aku.miettinen 04.01.2005 21:40:45 | |
---|
Jos voitan infernon kilpailusta liput niin saavun paikalle :p |
MV 13.02.2005 12:54:26 | |
---|
Ylös Ylös:) Pari viikkoa vielä niin pääsee taas vähäksi aikaa purettua pahimmat koulupaineet... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |