squier_telecaster 16.12.2004 18:22:45 | |
---|
Olitko tosissasi pistäessäsi tän threadin pystyyn? Tietysti. Onko mulla nyt syytä miks en ois tosissaan? |
hörhö 16.12.2004 18:29:40 | |
---|
Tietysti. Onko mulla nyt syytä miks en ois tosissaan? Ei oikeasti voi olla ihan varma. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
miktol 16.12.2004 18:34:32 | |
---|
Niinhän te taiatte soittaa. :) Yritin oikeesti kuunnella kaikki biisit läpi. Vähän enemmän sais olla vaihtelevuutta biiseissä, esim. edes yks b-osa per biisi. ;) |
Keppis 16.12.2004 18:39:37 | |
---|
Tietysti. Onko mulla nyt syytä miks en ois tosissaan? No jos sanot, että "ette oo tosissanne", niin eikö siitä paista läpi, ettet itsekään usko pändiisi? Huonomuistisilla on vähemmän stressiä. |
hörhö 16.12.2004 19:51:39 | |
---|
Niinhän te taiatte soittaa. :) Yritin oikeesti kuunnella kaikki biisit läpi. Vähän enemmän sais olla vaihtelevuutta biiseissä, esim. edes yks b-osa per biisi. ;) Kaikki sanovat tuota, mutta lisäksi yleinen treenaaminen mm. oman instrumentinhallinnan- ja yhtyesoiton kannalta olisi suotavaa. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Kemppilä 16.12.2004 20:29:21 | |
---|
Soitatteko työ mitään muuta kun tuota hevijä? Ei varmaan olis paha jos vetäsitte aina sillon tällön jotakin yksinkertasia covereja, esim Hurriganes, yms. että tuo yhteen soittaminen ja muut osa alueet bändisoitossa kehittyis ennen kun rupeette noita omia biisejä dusaamaan. www.evvk.fi |
Ben_D 16.12.2004 20:51:56 | |
---|
Ei meidänkään yhtye mikään protason ryhmä ole, mutta jos totta puhutaan niin kannattais se demo tehdä ehkä 2-5 vuoden päästä. Ei toi kuulosta hyvältä. Rummut ja kitara eivät taida soittaa samaa biisiä ja laulu on....noh ei niin kauhean kivan kuuloista. Treenikämppähän on toisaalta sitä varten, että siellä voi käydä harjoittelemassa. |
Rummut ja kitara eivät taida soittaa samaa biisiä Suurimmalla osalla harrastajista yhteissoiton time heittää, mutta jos kukaan soittajista ei pysty omaa stemmaansa pitämään ollenkaan kasassa, niin treeniä tuhdisti sitten tehdään niitä demoja. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
squier_telecaster 16.12.2004 22:03:26 (muokattu 16.12.2004 22:07:04) | |
---|
No jos sanot, että "ette oo tosissanne", niin eikö siitä paista läpi, ettet itsekään usko pändiisi? No ehkä. On menny usko omaan bändiin saadun palautteen ansiosta. Ja tuon sorttista palautettan on tullut sen takia koska ei hirveesti keretä treenaamaan. Ton musiikin teko on ollu lähinnä sellanen sivutoiminen harrastus kun mullakin on muit bändei mitkä on paljon parempii ja sillein. Yritin oikeesti kuunnella kaikki biisit läpi. Vähän enemmän sais olla vaihtelevuutta biiseissä, esim. edes yks b-osa per biisi. ;) No saatte sitten kuulla seuraavalla demolla kun me ollaan yritetty vääntää ainakin se yksi b-osa. heh, saas nähä mitä siitä tulee kun koko poppoo on ihan hirveitä amatöörejä (mikä kyllä kuuluu, ja näkyyy jos olis keikkaa). |
Royal Banzai 16.12.2004 23:45:36 | |
---|
Höpöhöpö, kulttisuosiota Antakkee Anteeks -tasoisilla hiteillä saa vaikka kuinka paljon. Ainakin multa. Does your mama like to reggae? |
sepeli 17.12.2004 12:54:55 | |
---|
Ton musiikin teko on ollu lähinnä sellanen sivutoiminen harrastus kun mullakin on muit bändei mitkä on paljon parempii ja sillein. Öh, jos soitat myös jossain muissa bändeissä jotka ovat oikeasti "paljon parempii" niin miksi soitat tässä niin huonosti? Söin vain loskaa, lumeen ei ollut varaa. | IMIK #22 |
Ben_D 17.12.2004 13:55:38 (muokattu 17.12.2004 13:57:50) | |
---|
Öh, jos soitat myös jossain muissa bändeissä jotka ovat oikeasti "paljon parempii" niin miksi soitat tässä niin huonosti? Kaikki ovat olleet tähänasti vähän varovaisia kommenttejensa kanssa, mutta nyt alkaa näemmä tulemaan totuuksia. Se on hyvä, koska näin soittajat toivottavasti tajuavat, että kannattais ne demon tekemiset unohtaa vielä hetkeksi.. No saatte sitten kuulla seuraavalla demolla kun me ollaan yritetty vääntää ainakin se yksi b-osa. heh, saas nähä mitä siitä tulee kun koko poppoo on ihan hirveitä amatöörejä (mikä kyllä kuuluu, ja näkyyy jos olis keikkaa). Ei se osasta a vaihto osaan b ole oikeasti kauhean haastava homma. Kokeilkaa niin huomaatte. Ei meilläkään biiseissä ole 4:ää - 6:tta osaa enempää, mutta kyllä toi yksi ja sama riffi koko biisin ajan on ehkä toimivuuden ja kuunneltavuuden kannalta liian vähän. |
JS 17.12.2004 15:23:43 (muokattu 17.12.2004 15:24:55) | |
---|
Tota... Minkätyyppistä musiikkia te kuuntelette? Esikuvia? EDIT: Ei perkele... On kai tää joku vitsi? Olen aidosti pahoillani jos ei ole ja koette kommenttini loukaavana. Kaulamikki on efekti. Efekteillä peitetään virheitä. |
squier_telecaster 17.12.2004 15:30:51 (muokattu 17.12.2004 15:31:59) | |
---|
Öh, jos soitat myös jossain muissa bändeissä jotka ovat oikeasti "paljon parempii" niin miksi soitat tässä niin huonosti? Kun ei katsos huvita soittaa paremmin. Ajateltiin katsoa että mitä tulee jos soittaa huonosti ja tahallaan tämmöstä musiikkia. Ymmärrättekö nyt paremmin, hei poppoo? Asia on tuollanen. Sitä parempaa demoa tuskin tehään ennen joulua kun rumpalil on jalka paketis nyt. On kai tää joku vitsi? No jokainen saa nyt tehä ite omat johtopäätöksensä tästä asiasta. Lue edellinen vastaus. |
Ben_D 17.12.2004 15:47:20 (muokattu 17.12.2004 15:48:26) | |
---|
Kun ei katsos huvita soittaa paremmin. Ajateltiin katsoa että mitä tulee jos soittaa huonosti ja tahallaan tämmöstä musiikkia Logiikkansa kullakin. Mä olen ymmärtänyt, että jokainen yrittää parhaansa teki sitten millasta musiikkia tahansa. Jos tavoitteenanne on oikeasti ollut soittaa huonosti niin olette siinä onnistuneet. Noi biisit menee suoraansanottuna täysin nuotinvierestä. Onko teillä soittimet viritetty? |
MaKo71 17.12.2004 16:06:00 (muokattu 17.12.2004 16:10:11) | |
---|
Varmaan trash-metalliksi tämä karkeasti luokiteltaisiin. Aiheutti muuten melko pitkähkön mailikeskustelun taiteesta ja trashista, ja modernin taiteen museon mukaisesti: "Työ on taidetta, jos se herättää keskustelua - vaikka sitten siitä, että onko työ taidetta vai ei." Ja itse alkuperäiseen kysymykseen: Kyllä, tällaisen hevin vakavasti otettavaan esittämiseen tarvitsette paljon lisää A) soittokokemusta ja B) katu-uskottavuutta. EDIT: Mutta pitäkää kuitenkin ohjelmistossa mukana (vaikka "parempia" biisejä soittaisittekin ja vaikka ehkä viiden vuoden päästä pitäisitte ko. biisejä aivan kammottavina) - saa kulttimainetta... http://reaaliaika.net/ |
Ben_D 17.12.2004 16:18:56 (muokattu 17.12.2004 16:19:36) | |
---|
Varmaan trash-metalliksi tämä karkeasti luokiteltaisiin. Nyt mennään metsään niin, että pusikko rytisee. Löydätkö tästä yhtäläisyyksiä esim. Slayeriin, Testamentiin, Kreatoriin, Destructioniin, Overkilliin ja muihin thrash legendoihin? Niin, en mäkään. |
Schnowotski 17.12.2004 16:23:26 | |
---|
Nyt mennään metsään niin, että pusikko rytisee. Löydätkö tästä yhtäläisyyksiä esim. Slayeriin, Testamentiin, Kreatoriin, Destructioniin, Overkilliin ja muihin thrash legendoihin? Niin, en mäkään. Ja minä haluaisin tietää mitä yhtäläisyyksiä sinun viestilläsi ja lainaamallasi viestillä on :I Lainaamasi henkilö puhui trash-metallista. Se oli siis vitsi. Haha. Jos katsoo silmiin tietää mitä se merkitsee. Mutta mitä tarkoittaa niskaan tuijottaminen? Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? |
Tappi 17.12.2004 16:49:24 | |
---|
ei ollu ees hauskaa o_O *snif* erilaista se ainakin on, mutta minä en kestä kuunnella, sori. It wasn´t me! It was the other guy.... |
Keppis 17.12.2004 16:49:58 | |
---|
mutta kyllä toi yksi ja sama riffi koko biisin ajan on ehkä toimivuuden ja kuunneltavuuden kannalta liian vähän. Niin, on vain yksi Kurt Cobain. Huonomuistisilla on vähemmän stressiä. |