Aihe: Hiki
1 2 3
Dropped C
16.12.2004 10:53:26
Kokisitpa kuinka kuuma meidän reenikämpällä on. Vähän aikaa kun vetää niin heti on selkä märkänä. Kolmistaan vielä just kestää, mutta jos on vierailevaa tähteä yms. muuta henkilöä paikalla niin paikka on yksi inferno. Jopa näin talvisinkin. Itsellä on vielä niin rasvaiset kädet että bassonsoittoa rupeaa jo haittaamaan jos ei tunnin välein pese käsiä. Onneksi en ole rumpali.....
Mrezzye
16.12.2004 10:57:17

Ainaskin posket punottaa, joskus jopa tirahtaa hikikin. Jos vetää vain vähän sinne päin, niin mitään ei tapahdu.

Keikalla lentää ihan eri tavalla, kuin treeneissä. Johtuen varmaan leveästä haara-asennosta ;)
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
Eddie
16.12.2004 11:08:56

Joskus sormet hikoo ja kastelen otelautaa tehokkaasti, ja jos kitaran kanssa heiluu kunnolla hikoaa kainolot suht nopeesti.

Ja ai niin, muutaman kerran on tullut myös kasteltua otelauta kuolalla, kun olen soittanut innoissani ja suusta on vahingossa valunut reippaasti tavaraa.
Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke!
Torniojaws
16.12.2004 11:11:44

Otsa kostuu joskus (satunnaisesti), kesällä yleensä selkä vähän kuumottaa pidemmissä sessioissa.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Jimi
16.12.2004 14:00:13

Kyllä sitä hikeä pukkaa pintaan jos oikeen heiluu. varsinin juuri kainaloihin ja hihnan alle JA käsiin. Mutta aika harvoin. (kannoin nääs kämpille tuulettimen ja se kämppä on PIENI ja siinä on sellanen pyörimis juttu siin tuulettimessa että se pyörii siinä niin kyllä on viilee vaikka soitettaiski 2 tuntii putkee.)
I heard that life sucks, that's why I'm glad I don't have one...
Joq
16.12.2004 14:41:41
Mulla hikoo aina kainalot, joka ei kauheesti haittaa, ja ranteet, joka haittaa paljon, koska hiki valuu siitä sormille. Sen takia käytänkin aina semmosia mustia rannenauhoja, jotka muistuttaa hikinauhoja paitsi että ovat ohuempaa materiaalia.
E.Q
16.12.2004 14:56:30
(kannoin nääs kämpille tuulettimen...)

Samoin, vein kämpille tuulettimen ja parit treenit ihmettelin että kylläpäs kitaran soundi kuulostaa ihmeelliseltä, jotenkin sellainen pärisevä soundi, ajattelin että per..kle onkohan vahvistin hajoamassa.
Sitten huomasin että se johtuu siitä että kitaran soundi heijastuu takaisin niistä tuulettimen lavoista ja aiheuttaa moisen efektin.
Kokeileppa vaikka puhua naama tuulettimen edessä niin huomaat.
K100#10
Jimi
16.12.2004 15:09:07

Samoin, vein kämpille tuulettimen ja parit treenit ihmettelin että kylläpäs kitaran soundi kuulostaa ihmeelliseltä, jotenkin sellainen pärisevä soundi, ajattelin että per..kle onkohan vahvistin hajoamassa.
Sitten huomasin että se johtuu siitä että kitaran soundi heijastuu takaisin niistä tuulettimen lavoista ja aiheuttaa moisen efektin.

Tiedän tuon jutun mutta en ole huomannut mitään soittaessa.
I heard that life sucks, that's why I'm glad I don't have one...
Rocco_Longfella
16.12.2004 15:25:19
Rocco's wrist workout on sen verran kova reeni että tulee hiki :D

Juu, tänäänkin meni plektra halki ku hakkasin Disturbedia. Oli kyllä harvinaisen paska muovi.
"Penis is ours we love it our way"
Henko
16.12.2004 19:13:42

Onneks ei sormet kovin hikoo, mutta keikalla (joskus ne valot voi lämmittää pahasti) alkaa aina loppupuolella valua naamasta hikee. Sit lähtee hiuslakat juoksemaan ja silmiä kirvelee niin saatanasti. Son autenttisen näköistä.
If it's too loud, you're too old.
Jumina5/6
17.12.2004 06:27:58 (muokattu 17.12.2004 06:29:45)

Heh, sama käynyt täällä, mutta vain kotistereoissa. Kuuntelin jotain ennenkuulematonta biisiä, ja alkasin kehua tutulleni että 'täs on aika siistejä efektejä täs biisis'. Hetken päästä sitten aloin ihmetteleen että mitä helvettiä kun sama jatkuu koko ajan, ja noteerasin tuulettimen kaiuttimen edessä... Hyvä minä.

EDIT: Niin jos palaan aiheeseen, kärsin ennemminkin sormenpäiden kuivumisesta soitettaessa, ärsyttävää kun ei luista..
saha
23.12.2004 14:44:08
No jumankavita. Tossa eilen olin rumpalin kanssa jamittelemassa about 3 tuntia, eikä tullu hiki. Vaikka soitin collegepusero päällä ja farkut jalassa. Mossasinkin. Eikä tullu hiki. Olen kai tulossa hulluksi.
Pakko ei ole muuta kuin roudata.
Henko
23.12.2004 17:28:17

No jumankavita. Tossa eilen olin rumpalin kanssa jamittelemassa about 3 tuntia, eikä tullu hiki. Vaikka soitin collegepusero päällä ja farkut jalassa. Mossasinkin. Eikä tullu hiki. Olen kai tulossa hulluksi.

Jospa sullon hyvä kunto. Tai sitten soititte pakkasessa. Tai sitten jammailu oli tosi rentoa.
If it's too loud, you're too old.
Kurttu
27.12.2004 21:45:18
Se on ikävän tuntuista kun nailonhihna hinkkaa märkää paitaa vasten.

Osta sitten nahkahihna..
author
27.12.2004 22:03:24
Meikäläiselläkin tuppaa olemaan sen verran hyvä aineenvaihdunta, että hikeä pukkaa urheillessa ihan solkenaan. Soittaessa tulee hiki vain hermoillessa.
If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama
Robert
28.12.2004 00:45:51
Itse en kovinkaan paljon hikoile, paitsi silloin harvoin kun pääsen keikalle soittamaan, ja ne lamput hohkaavat kuumuutta... Silloin kyllä pisarat putoilee...
Allekirjoitus
bibly
14.02.2005 14:27:09
no eikös sitä rupee vähän kuumumaan kun soittaa, välillä..
Hevi!
15.02.2005 19:01:30

yllätys! :)
Up The Irons
...And Justice For All
15.02.2005 19:07:27 (muokattu 15.02.2005 19:08:30)
Mä hikoon sillon jos soitan oikeen tunteella jotain yms. vaikka jotain balladia mutta silti.:)
En mä kyllä muuten.
Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)