sub zero 16.12.2004 10:28:19 | |
---|
harmi että tuli pelattua 7-9 -vuotiaana useimmat ohjeilla läpi. varsinkin noita varhaisia space questeja olisi ollut hauska kokeilla ratkoa ihan omin päinkin. "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
Eddie 16.12.2004 10:56:07 | |
---|
Näitä pelattiin kovasti aikoinaan, ja niitä saan kiittää paljolti siitä, että englantia on aina osattu vaikka paljoakaan ei ole tehty. Quest for glory sarja on mahtava. Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke! |
sub zero 16.12.2004 11:44:59 | |
---|
Mixed-up Mother Goose tarjosi haastetta kokeneemmallekin pelaajalle "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
Tuomas 16.12.2004 12:07:22 | |
---|
Mixed-up Mother Goose tarjosi haastetta kokeneemmallekin pelaajalle Ja Hoylessa sai pelata korttia tuttuja hahmoja vastaan. Farnsworth: If for example you were to kill your grandfather, you would cease to exist!
Fry: (gasp) But existing is basically all I do!
Kristallipallo |
sub zero 16.12.2004 12:08:31 | |
---|
Ja Hoylessa sai pelata korttia tuttuja hahmoja vastaan. Ai niin, se olikin aika hauskaa. Muut hahmot nauroivat sille, josta tuli musta pekka. "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
lapio 16.12.2004 12:42:04 | |
---|
Minulla on jossain korpuilla tallessa, Police Quest II, Kings Quest III, Space Quest II ja se EGA-Larry. Nämä ovat myös ne suosikkini näistä pelaamistani peleistä. Nämä äkkikuolemat olivat välillä todella ärsyttäviä, mutta välillä myös varsin hauskoja. Larry kakkosessa hän kahlaa joen yli, ja rannalle tullessaan huomaa, että piraijat söivät hänen jalkansa. Yritin viime kesänä pelata 386-koneella pitkästä aikaa PQII ilman mitään ohjeita. Jäin tosin pahasti jumiin, kun unohdin ottaa jotain todistusaineistoa rikospaikalta. Space Quest II on suosikkini koko sarjasta, tosin ykköstä en ole pelannut. Kolmonen ja nelonen ärsyttivät minua jostain syystä. |
sub zero 16.12.2004 12:48:42 | |
---|
Space Quest II on suosikkini koko sarjasta, tosin ykköstä en ole pelannut. Kolmonen ja nelonen ärsyttivät minua jostain syystä. No ykkönen on ihan samantyyppinen kuin kakkonen, joten kannattaa ehdottomasti kaivaa netistä tuo. Nyt voit jopa pelata sen ilman läpipeluuohjeita. Ei pitäisi olla hirveän vaikea. Hankala tietysti arvioida. "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
sepeli 16.12.2004 13:03:34 | |
---|
Vaikka itse pidinkin enemmän LucasArtsin seikkailuista, tuli näitäkin aikoinaan jauhettua. Edellä tässä onkin mainittu jo. Eli Space- , Police- ja King's Questeja tuli ratkottua aika paljon (varsinkin Space) ja Transport Tycoonia myös, samoin Larryja. Ostin joskus halpalaarista sellaisen hienon neljän CD:n Police Quest Collectionin, jossa on Police Questit 1-4 ja Police Quest: SWAT vielä kaupan päälle ja paksu kirjanen täynnä Police Quest - asiaa. Pitäisikin pelailla uudelleen. Söin vain loskaa, lumeen ei ollut varaa. | IMIK #22 |
MrQ 16.12.2004 13:08:20 | |
---|
Mä olen tässä suhteessa jostain jäänyt paitsi, kun olen veivannut vaan PQ I:n, SQ III:n, KQ V:n ja HQ I-IV:n läpi. Ja tottakai GK II:n Kuulemani mukaan dragon fire on kamala? |
Pelsi 16.12.2004 14:55:00 (muokattu 16.12.2004 14:57:55) | |
---|
Suosittelen ---> http://www.abandonia.com/ Plussa ohtaan. Wanhat Larrythan nyt on kaikki pelattu läpi, paitsi nelonen. Sattuneesta syystä. King's Questitkin taitaa olla muuten selviö, paitsi että kolmosta ja nelosta en ole selättänyt. Police- ja Space Questeista en ole ikinä niin välittänyt. "Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!"
-Markus Kajo |
Pelsi 16.12.2004 14:57:33 (muokattu 16.12.2004 14:58:04) | |
---|
Tupla... "Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!"
-Markus Kajo |
sepeli 16.12.2004 14:59:14 | |
---|
Söin vain loskaa, lumeen ei ollut varaa. | IMIK #22 |
Tuomas 16.12.2004 15:02:05 | |
---|
Farnsworth: If for example you were to kill your grandfather, you would cease to exist!
Fry: (gasp) But existing is basically all I do!
Kristallipallo |
sepeli 16.12.2004 15:05:34 | |
---|
Söin vain loskaa, lumeen ei ollut varaa. | IMIK #22 |
sub zero 16.12.2004 16:03:07 | |
---|
Offtopicina suosittelen myös Renegade Softwaren The Flight Of The Amazon Queenia: Infocomin "Leather Goddess of Phoboksessa" oli mukana myös haju "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
Eddie 16.12.2004 16:04:11 (muokattu 16.12.2004 16:04:25) | |
---|
Oijoi nyt iskee seikkailumania. Älkää yllyttäkö, mä on saa jäädä noihin enää koukkuun. Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke! |
sticky fingers 16.12.2004 18:22:54 | |
---|
KIITOS tosta Abandoniasta...Larry 6 tulossa jo! Varhaisnuoruuden traumat voidaan vimeinkin pyyhkiä pois!(jäin sillon jumiin...) |
Pelsi 16.12.2004 18:29:28 | |
---|
Offtopicina suosittelen myös Renegade Softwaren The Flight Of The Amazon Queenia: Tuo on muuten yllättävän hyvä jonkun muun kuin Sierran tai LucasArtsin seikkailupeliksi. Löytyy vieläpä hyllystä alkuperäisenä... "Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!"
-Markus Kajo |
sub zero 16.12.2004 18:33:35 | |
---|
KIITOS tosta Abandoniasta...Larry 6 tulossa jo! Varhaisnuoruuden traumat voidaan vimeinkin pyyhkiä pois!(jäin sillon jumiin...) Päästäänkö muissa Larryissa kuin ykkösessä itse asiaan? "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
Päästäänkö muissa Larryissa kuin ykkösessä itse asiaan? 2,3 ja 5 en muista, mutta 6 ja 7 ainakin. "Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!"
-Markus Kajo |